Tiltakozás a főváros légterében megnövekedett repülőforgalom és az új légifolyosók kialakítása miatt

Hozzászólások

#202

Úgy gondolom, ez tűrhetetlen állapot.
Ha kell, korlátozást kell bevezetni!

(Budapest, 2018-11-28)

#203

Elviselhetetlen a zajterheles.

(Budapest, 2018-11-28)

#204

Angyalföldön is hasonló a helyzet, hangos és sűrű a légiközlekedés.

(Budapest , 2018-11-28)

#205

Közvetlenül a ház felett mennek a repülők, ami nagyon nagy zajjal jár

(Budapest , 2018-11-28)

#207

csecsemőm számára szinte lehetetlen ebben a zajszennyezésben nyugodt körülményeket teremteni, ezen szeretnék felelős szülőként változtatni

(Budapest, 2018-11-28)

#208

Zavar a repűlők hangja.

(Budapest , 2018-11-28)

#209

Mert felháborító, hogy egy olyan repülőteret fejlesztenek, aminek a forgalma a főváros felett halad el, ezzel sokak nyugalmát zavarva.

(Budapest, 2018-11-28)

#210

Elviselhetetlen a repulogepek okozta zaj.

(Budapest, 2018-11-28)

#214

Zuglói lakos vagyok, és a kertben nem lehet lenni a zajától, nem beszélve arról, hogy a lakásban is nagyon zavaró. Túl alacsonyan mennek a repülök!

(Budapest, 2018-11-28)

#215

Elvoselhetetlenné vált a zaj

(Budapest, 2018-11-28)

#219

Rettentő hangosak, egész nap jönnek-mennek, régen egyáltalán nem volt zavaró, de mára akkora lett a zajszennyezés, hogy Zugló kezd élhetetlen lenni...

(Budapest, 2018-11-28)

#221

Egyetértek a tiltakozással, mert engem is érint a megnövekedett légiforgalom által okozott zaj-, illetve légszennyezés.

(Budapest, 2018-11-28)

#222

.... mert az idei nyár elég volt!!!

(Budapest, 2018-11-28)

#223

Szinte pár percenként hallani repülőgépet, aminek zaja még csukott ablaknál is hangos, nyáron pedig nem lehet tőle egyáltalán aludni, ha nyitva van az ablak.

(Budapest, 2018-11-28)

#228

Egyre alacsonyabban, egyre sűrűbben, és olykor erős mellékhangot kiadva, késő estig jönnek a gépek.

(Budapest, 2018-11-28)

#229

Sok ismerősöm lakik a környéken, és nagyon sokan panaszkodnak a zaj miatt. Sokan kisgyereket is nevelnek, és már a gyerekek altatása is problémát okoz.

(Budapest, 2018-11-28)

#230

2018 nyara óta elviselhetetlen az alacsonyan szálló repülőgépek zaja. Van hogy 3 percenként jön egy repülő olyan közel hogy le lehet olvasni milyen gép. Éjjel-nappal nagyon idegesítő, fáj a fejem és nem szeretném a kisfiam ilyen környezetben felnevelni.

(Budapest, 2018-11-28)

#232

Ellentétben T. Alpolgármester Úr több médiában is tett nyilatkozatával-miszerint Zugló zajterhelése lényegesen csökkent augusztus óta-élhetetlen lett a lakásunk. Míg az ablakok nyitva lehettek egymás hangját nem hallottuk a lakásban, TVt nézni lehetetlen volt. Zárt ablakok mellett is zavaró.Nem beszélve az iszonyatos zajszennyezés mellett a légszennyezésről.

(budapest,XIV. ker.Míg az ablakok nyitva lehettek e, 2018-11-28)

#234

Mert a családomat 2 kisgyerekemet is érinti a probléma. Pont a legifolyosó alatt lakunk és kezd a helyzet tényleg elviselhetetlenné válni...

(Budapest, 2018-11-28)

#236

Aláírom, az erkélyről látom a pilóta arcvonásait. Felháborító!

(Budapest, 2018-11-29)

#237

Érintett vagyok!

(Budapest, 2018-11-29)

#238

Mint más zuglói lakosok, mi is szenvedünk az óriási repülőforgalom által okozott zaj-, és levegőszennyezéstől.

(Budapest, 2018-11-29)

#239

A repülőgép forgalom Zuglóban nagyon megnövekedett néhány éve, a gépek alacsonyan szállnak, óriási zajt okoznak a lakóterületek fölött. Javaslom, hogy amennyire lehetséges a forgalmat ne a lakóterületek fölött tereljék, illetve a forgalom növekedését okozó beruházásokat ne engedélyezzék amíg a zajterhelés csökkentése nem megoldható. A terhelt területeket a reptér részesítse kompenzációban.

(Budapest, 2018-11-29)

#241

Zavar a repülőgépek zajaj

(Budapest, 2018-11-29)

#242

Aláírom, mert egyetértek azzal, hogy közös ügyünk és kifejezetten megterhelő lett a forgalom-növekedés (mind leszálló, mind felszálló). Egyetértek és támogatom, minden a légi-forgalom szabályozás módosítására (lakott területek feletti erőteljes korlátozás), szélsőséges esetben a Ferihegyi reptér és légforgalom irányításért felelős cégek beperelésére irányuló kezdeményezést!!!

(Budapest, 2018-11-29)

#243

Augusztus óta jelentősen megnövekedett az otthonunkban tapasztalható, repülők által keltett zaj.

(Budapest, 2018-11-29)

#244

zavar a repülőgépek zaja

(Budapest, 2018-11-29)

#246

Felháborítónak tartom a kerületünket terhelő légiforgalmat, illetve az okozott zaj- és légszennyezést.

(Budapest, 2018-11-29)

#247

Tavasztól őszig nem lehet nyitott ablaknál aludni,és csukottnál főleg nem ,mert hajnalban és 23h után 10 percenként szállnak a gépek a ház felett hatalmas zajjal..

(Budapest, 2018-11-29)

#248

Zuglói lakosként nagyon szenvedek a zsúfolt légi forgalomtól

(Budapest, 2018-11-29)

#252

Augusztus közepén azonnal észrevettük a megnövekedett repülőgép forgalmat, egyik napról a másikra szinte percenként húznak el a fejünk felett. Ha nyitva van az ablak, akkor teljesen elviselhetetlen a folyamatos zaj, nemhogy pihenésre, a mindennapi normális életre sincs lehetőség. A Szugló utca és Nagy Lajos király útja kereszteződésénél lakunk, ha kiállok az udvarra pont felettünk szállnak el a gépek.

(Budapest, 2018-11-29)

#253

Zajos és részben felesleges.

(Szentendre, 2018-11-29)

#254

Több napszakban is kellemetlen a megnövekedett légiforgalom a fokozott zaj miatt

(Budapest, 2018-11-29)

#255

Jelentősen megnőtt a zajszint a kerületben

(Budapest 14., 2018-11-29)

#259

DK-i széljárás esetén ÉNY felől az 1-es leszállópályára tartó gépek esti/éjszakai zajhatása elviselhetetlen. 11-éjfél között, és rendszeresen akár 1 órát is késő gépek jönnek egymás után 2-3 percenként az addig már minimális városi zaj miatt annyira hangosan, hogy beleremeg az épület. Reggel 6 körültől ugyanez. Legalább estétől reggelig, amíg aludnánk ne erről jöjjenek a gépek.

(Budapest, 2018-11-29)

#268

Hangos

(Budapest, 2018-11-30)

#270

A saját hangom nem hallom!!

(Budapest, 2018-11-30)

#271

Elviselhetetlen mennyiségű gép röpköd felettünk, és hull a nyakunkba a kibocsájtott szenny

(Budakalász , 2018-11-30)

#273

Elviselhetetlen a leszálló repülőgépek zaja.

(Budapest, 2018-11-30)

#274

...a Nagy Lajos király útja (mint leszálló légi folyosó) közvetlen közelében lakom. A leszálló gépek okozta zajártalom, a leszállások elviselhetetlenre növekedett gyakorisága, és az éjszakai (00 órától hajnali 05 óráig) leszállások megállapodottnál jóval nagyobb száma (15-25!! gép) zavarja életvitelemet és több más kerület összesen legalább 400-500 ezer lakosát.

(Budapest, 2018-11-30)

#275

Együttérzek az ottlakókkal!

(Paks , 2018-11-30)

#277

Teljesen tűrhetetlen, hogy kora reggeltől késő estig zúgnak az elmúlt hónapokban a repülőgépek közvetlenül a ház felett. Régebben is előfordultak, de az újdonság - és nem éppen örömteli - hogy be kelljen csukni nyár idején is az ablakot esténként, ha aludni szeretnék, mert éjfél után még vígan járnak a gépek. Ha este megnéznénk egy filmet, akkor is úgy 5 percenként kell megállítani, mert erőfeszítés nélkül elnyomja a zúgás a készülék hangját.
Ennyi erővel lakhatnék a belvárosban is, nem ezért költöztem anno egy csendes, parkos övezetbe.

(Budapest, 2018-12-01)

#278

Érintett vagyok a családommal együtt. Elviselhetetlen a zugló felett alacsony magasságban leszálló repülőgépek zaja. Teljes éjszakai és hétvégi légtérzárat követelek.El a kezekkel az egészségünktől!

(Budapest, 2018-12-01)

#279

Az utóbbi hónapokban súlyosan megnövekedett a leszálló gépek száma a lakásom felett miközben vélhetően csökkent a repülési magasságuk.

(Budapest, 2018-12-01)

#280

Nem lehet pihenni a repülőgép zaja miatt és a légszennyezettség is nő. 22:00 és 6:00 között legyen repülőgépzaj mentes a környék!

(Budapest, 2018-12-01)

#281

Itt lakom, és életellenes ez a rengeteg alacsonyan szálló repülő.

(Budapest, 2018-12-01)

#282

Mert elegem van abból, h állandóan a gépek hangját kell hallgatni, h éjszaka 150-200m felettünk dübörög el. Menjen a 2 kerület felett a budai oldalon ilyen alacsonyan

(Budapest, 2018-12-01)

#287

A XI. kerület egyes részein is sokkal nagyobb lett a repülőgépek mozgása. Sokkal hangosabbak a gépek, felételezhetően sokkal alacsonyabban is szállnak.

(Budapest, 2018-12-03)

#288

Egyre elviselhetetlenebb mértékű a zajterhelés és a légszennyezés repülőgépek miatt a környékünkön.

(Budapest, 2018-12-03)

#289

Kibírhatatlan már a zajterhelés a repülők miatt a környékünkön.

(Budapest, 2018-12-03)

#290

A pihenéshez, egészséghez való jog sérült. Nagyon zavar a megnövekedett zaj.

(Budapest, 2018-12-03)

#291

Koraszülött iker unokáim vannak!!Szükség van az ilyen intézményekre hogy gyermekeknek esélyük legyen a túlélésre!!!!

(Hatvan, 2018-12-04)

#292

Bar az azgusztusi valtozas Alsorakost kis mertekben pozitivan erintette, megis felhaborito a Zuglot es Budapest tobbb reszet erinto terheles. Ugy gondolom, hogy hosdzutavu megoldas kell, ami nem egyik v masik varosresz rovasara tortenik, emellett abba kell hagyni a repuloter jelenlegi teruleten torteno fejleszteset.

(Budapest, 2018-12-04)

#293

Elviselhetetlen a folyamatos repülőgép zaj. Nem csak nappal zavaró tényező, éjszakai is elég gyakori ahhoz a légi forgalom, hogy nem tudjunk pihenni. Elérte azt az ingerküszöböt, amikor azt mondom, elég volt.

(Budapest, 2018-12-04)

#294

Azért költöztem Zuglóba, mert nyugodt zöldövezetre vágytam, erre percenként süvít felettem egy repülőgép, gyakorlatilag élhetetlen lett ez a városrész :(

(Budapest, 2018-12-04)

#296

A kerületi lakosok életét indokolatlanul zavaró tevékenység, amely a döntéshozók részéről kellő logisztikai megoldással orvosolható volna.

(Budapest, 2018-12-04)

#297

Még télen, zárt ablakoknál is zavaró a gépek zaja, nyáron több mint bosszantó az erős, éjjel is folyamatos zajterhelés.

(Budapest, 2018-12-04)

#298

Zavar éjszaka a hang

(Budapest, 2018-12-05)

#299

x

(Budapest, 2018-12-05)

#303

Mert ez csak egyre rosszabb lesz...

(Budapest, 2018-12-06)

#304

Meg kell szüntetni az egyre elviselhetetlenebb zaj és környezetszennyezést.

(Budapest, 2018-12-06)

#306

Rettentően zavar!

(Budapest , 2018-12-08)

#309

Csondes nyugodt helyre koltoztem. Majd iden tavasztol, de kulonosen 2018. augusztusatol napi 100-120 gep kezdett elhuzni a hazunk mellol hatalmas zajjal. 2017-ben mondjuk volt napi 10 gep amit a tabooban hallottunk. Ezt valtotta fel a napi 100 feletti gep iszonyat kozel es alacsonyan. Az udvar es terasz hasznalhatatlan lett. A haz piaci erteke szerintem 30-40%ot esett tavalyhoz kepest ugy hogy alapbol 10-20%-kal nonie kellett volna...

(Budapest, 2018-12-10)

#310

Felháborítónak tartom, hogy élhetetlenné teszik Zuglót. Az amúgy csendes kisvárosi övezetben 2-3 percenként szállnak le, illetve fel a gépek, az épületek beleremegnek, mintha örökké légitámadás történne.

(Budapest, 2018-12-12)

#312

Borzasztó zavaró, megbetegítő ez a megnövekedett zaj és károsanyag terhelés.

(Budapest, 2018-12-15)

#317

Zavaró és káros az alacsonyan repülő gépek hangja!

(Budapest, 2018-12-15)

#319

A repülőforgalom utóbbi években való növekedésével, különösen 2018. aug. 16-i változások óta, nálunk Erzsébet telepen elviselhetetlenné vált a repülőgépek miatti zaj. Hangosak, nagyon sűrűn (néha 5 percenként) szállnak, éjjel is gyakran. Az itt élők idegrendszerét ez nagyon megviseli, emelve az stresszt, ami már így is számos egészségügyi probléma forrása (autoimmun betegség mellett különösen).

(Budapest, 2018-12-15)

#322

...

(Budapest, 2018-12-15)

#323

Aláírom, mert nekem is, gyerekeimnek is, unokáimnak is joguk van az egészséghez nyugalomhoz, akkor is, ha a XVIII. kerületbe születtek!

(Budapest, XVIII., 2018-12-15)

#324

Nagyon ellehetetleníti az életet a megnövekedett zajterhelés és levegőszennyezettség.

(Budapest, 2018-12-15)

#325

Aláírom, mert zavaró volt a repülőgép forgalom már akkor is, amikor kisiskolásként koptattam a zuglói Heltai Gáspár általános iskola padjait. Azóta eltelt 20 év, a légtérzaj pedig nem csökkent. Az ember idegrendszerét márpedig nem ilyen zajterhelésre tervezte az Isten. Bizonyára nem minden embert zavar, de az általános vélekedés egy csendesebb Budapestet kíván.

(Budapest, 2018-12-15)

#326

A demográfiai adatoknál, az egészséges életmód is közrejátszik. Minden magyar állampolgárnak joga van az egészséghez!

(Budapest, 2018-12-15)

#328

Mert minden éjjel, főleg nyáron, elképesztő a zaj,nem lehet aludni az 5percenként érkező repülőktől!

(Budapest, 2018-12-15)

#329

Ėvről évre egyre nagyobb a város feletti légiforgalom. Bármit is állít Ferihegy. Ráadásul eltolódott északabbra, csillaghegy felé. Ez tarthatatlan! Kerüljék meg szépen az egész várost. Leszállásnál és felszállásnál is. Szépen beépítik a repülőjegybe majd a többletköltséget. És ennyi. Sajnos Vecsésről meg a környező Rákos... menti kerületekből meg el kell költözni. De a fővárost ne tegyük ki ennek a növekvő szennyezésnek.

(Budapest, 2018-12-15)

#330

Rendkívül zavaró es az ember életminőséget komolyan befolyásolja, ha 5 percenként húz el egy gép a feje felett!

Alakítsanak ki olyan légi folyósókat, amik nem érintik a fővárost! Miért kötelező a milliók életet zavarni? Mert pár km-rel így rövidebb? Lehet, hogy kis kerülővel kialakítható olyan út, ami senkit vagy legalabb nagyságrendekkel kevesebb embert zavar.

(Üröm, 2018-12-15)

#331

Hangos, zavar.

(Budapest, 2018-12-15)

#333

Mert nagyon zavar a sűrű repülőgép forgalom, ami a kerület légterében történik.

(Budapest, 2018-12-15)

#335

Zavar a zaj!

(Budapest, 2018-12-15)

#337

Légifolyosó alatt lakunk Csillaghegyen. Hangos és a légszennyezés miatt nem ártana csökkenteni a forgalmat.

(Budapest, 2018-12-16)

#343

Valóban sok és hangos

(Budapest , 2018-12-16)

#346

Elegem van abból, hogy egyre több gėp és egyre alacsonyabban repked felettem.

(Budapest, 2018-12-16)

#348

A 3. Kerületben kimondottan suru és hangos a legiforgalom

(Budapest, 2018-12-17)

#349

Ott élek a családommal együtt és látványosan, romlott a helyzet.

(Budapest, 2018-12-17)

#351

A nyugalmat megzavaró repülők mindennaposak!!!Még a tv-ben is figyelmeztetik az embereket,hogy a nyugalom megzavarására alkalmas képek,hanghatások következnek,ezért nyugodtan kapcsoljam ki,ha ez nekem rossz! De mit tegyek a repülőkkel??? Hogy védekezzek a nyugalmamat megzavaró éjjel-nappal dübörgő monstrumokkal?? Olyanok mint a büdös bogarak...semmi nincs rájuk hatással.Pedig néha úgy érzem,-nem kéne ezeket lepermetezni??????

(Budapest, 2018-12-17)

#353

Van amelyik repüllő még az álmombol is felkelt.

(Budapest, 2018-12-18)

#354

érintett vagyok

(Budapest, 2018-12-18)

#355

Aláírom, mert nagyon sok a repülő a XV.kerület felett, alacsonyan szállnak és hangosak. Ezáltal megnőtt a környezett szenyeződés is a kerületben. Van olyan légifolyosó ahol szinte percenként mennek a gépek és jóval alacsonyabban mint azelőtt, igazából ez tűnt fel, hogy milyen hangos,
és nagy gépeket is már erre irányítják.

(Budapest, 2018-12-18)

#356

Zavar a zaj és a légszennyezés

(Budapest, 2018-12-18)

#357

A megnövekedett zaj elviselhetetlen.

(Budapest, 2018-12-18)

#358

A zajszennyezés nagyon zavaró, és a levegő minőségi romlása hosszútávon jelentős egészségügyi panaszokhoz vezethet.

(Budapest, 2018-12-18)

#359

Rettentő módon megnövekedett a forgalom. Augusztus óta, amióta új felszálló légifolyosokat létesítettek mind a fejünk felett repül el 3 percenként és utána mennek jobbra, balra. Kibírhatatlan!

(Budapest , 2018-12-24)

#360

elviselhetetlen a repülő forgalom

(Budapest, 2018-12-24)

#362

Aláírom, mert fontosnak tartom, hogy úgy oldják meg ezt a problémát, hogy a lakott területeket elkerülő megoldás szülessen. Ne csak akkor legyen fontos a véleményünk, ha szavazni kell. Egyébként pedig települési, országgyűlési képviselők arra esküdtek fel, hogy minket lakosokat képviselnek, a mi érdekeinket. Nos a mi érdekünk, hogy zaj és egyéb szennyeződés mentes legyen a hely ahol élünk.

(Kerepes, 2019-01-04)

#363

Elviselhetetlen hogy ahogy az egyik repülőgép elmegy már jön is a másik. Folyamatos a zajterhelés. Csukott ablakoknál is elviselhetetlen. Így nem lehet pihenni, kikapcsolódni, élni. Véleményem szerint nem a 2 millió lakosú Budapest felett kéne a légifolyosót kialakítani. A repülőteret pedig a várostól messzebb kéne kialakítani. Aki akar repkedni az oldja meg az odajutást. Nem pedig az itt lakók életét kéne tönkretenni.

(Budapest, 2019-01-06)

#364

Kibírhatatlan a zaj Kispesten Élhetetlen lett Budapest ezen része

(Budapest, 2019-01-14)

#365

Egyre nagyobb azaj Zuglón a repülők miatt.

(1145, 2019-01-14)

#366

a repülök zajától nem lehet nyugodtan élni.

(Budapest, 2019-01-15)

#368

Aláírom a peticiót mert a nap bármely szakában elviselhetetlen zajjal jár a repülő forgalom, amióta megváltoztatták a repülés eddigi rendjét, ezenkívűl az egészségre ártalmas anyagok levegőbe jutása a fejünk felett elfogadhatatlan.

(Budapest, 2019-01-22)

#370

Lakóhelyemen Zuglóban növekedett a zajszennyezés az utóbbi hónapokban.

(Budapest, 2019-01-22)

#371

Mert zavar a hangos zaj, meg a velejáró légszennyezés !

(Budapest, 2019-01-25)

#373

Nagyon zavarnak az éjszaka és hajnalban a házunk felett elhúzó repülők.

(Budapest , 2019-01-28)

#375

22:00-tól 1,5-2 órán át elviselhetetlen a zaj. Napközben a tv-t nem lehet hallani a repülőgépek hangjától.

(Budapest, 2019-02-02)

#376

Kibírhatatlan a napi repülőgép forgalommal járó zaj.

(Budapest, 2019-02-03)

#378

Elviselhetetlen a repülőgép forgalom.

(Budapest, 2019-02-04)

#380

Borzalmas a zaj, kibírhatatlan főleg nyáron! Nyitott ablaknál!

(Budapest, 2019-02-07)

#382

Egyetértek

(Budapest, 2019-02-08)

#384

Zavaró a nagy zaj.

(Budapest, 2019-02-10)

#386

A repülőgépek zaja az elmúlt időszakban jelentősen növekedett, zavarja a mindennapi életünket.

(Budapest, 2019-02-13)

#387

A 14. Kerületben lakom, és az elmúlt években egyre nagyobb a zaj szennyezés. A repülők nagyon alacsonyan szállnak fel és le egyaránt.

(Budapest , 2019-02-13)

#388

A légiforgalom által okozott megnövekedett zajszennyezés zavar a leginkább.

(Budapest, 2019-02-18)

#389

Mert így is zavaró néha a repülők zaja.
A kertváros a nyugalomról és a békességről szól

(Budapest, 2019-02-18)

#390

Nem szeretek zajban élni.

(Budapest XVIII. kerület, 2019-02-18)

#391

Elviselhetetlen a zajterhelès,anyugodt èlethez valô jogomat sèrtik.

(Budapest, 2019-02-19)

#392

Nagyon zavar az áthaladó repülők zaja éjjel és nappal. Nem lehet már beszélgetni, pihenni, aludni.

(Budapest, 2019-02-21)

#393

Aláírom, mert én is egyetértek a petícióval. Budapest elsősorban a lakóié.

(Budapest, 2019-02-25)

#395

Tavaly augusztus óta házunk íés az újhegyi ltp, Bajcsy-kórház, számos iskola, közintézmény felett) naponta, kis magassában szállnak a repülőgépek (nyáron kb. 140, télen "csak' 100-110) reggel 6 órától este 10-ig (nyáron éjfélig).

(Budapest, 2019-03-03)

#398

Zuglóban lakunk az Újvidék térnél és kb.2 percenként szállnak a repülők. Nyitott ablaknál lehetetlen lenni mert sajnos a kisfiam is felébred az iszonyú zajra :-( ez egy csendes környék volt régen de ez sajnos megváltozott emiatt.

(Budapest, 2019-03-07)

#399

Aláírom, mert percenként húz el a fejem felett egy gép, lassan háztető magasságban. Baromira zavar, éjjel, nappal!

(Budapest, 2019-03-07)

#400

Engem ugyan nem zavar túlságosan, de a közösség érdekében szívesen aláírom.

(Budapest, 2019-03-10)