Tiltakozás a főváros légterében megnövekedett repülőforgalom és az új légifolyosók kialakítása miatt

Hozzászólások

#3

Kőbánya - Újhegyen lakom. A megnövekedett zaj elviselhetetlen.

(Budapest, 2018-10-15)

#4

Aláírom mert megnövekedett a légifolyosó forgalom.

(Budapest, 2018-10-15)

#6

Zavar !

(Budapest, 2018-10-15)

#7

10.

(Budapest, 2018-10-15)

#9

Lassan két hónapja szenvedünk a házunk felett alacsonyan szálló, 2-3 percenként iszonyú zajt okozó repülőktől.

(Budapest, X., 2018-10-15)

#16

Az utóbbi időben szeptember ekeje óta felettünk is nagyon sok repülő közlekedik. Eddig nyitott ablaknál alustunk, most nem lehet tőlük pihenni. Írtam már a kőbányai polgármesternek, a parlamenti képviselőnknek, az Innovációs...minisztériumnak és a Hungarocontrolnak is. Sajnos úgy látszik, ez egy nagyobb összefogás nélkül nem fog változni.

(Budapest, 2018-10-15)

#17

Szinte egymást érik az alacsonyan leszálló gépek, nem lehet nyitva tartani az ablakot, sőt már csukott ablaknál is zavaró.

(Budapest, 2018-10-16)

#18

Herminamezőn ugrásszerűen megnőtt a légiforgalom az elmúlt hónapokban, vannak napok, amikor a gépek pár percenként, nagyon alacsonyan szállnak el a házak fölött az Amerikai út-Róna utca vonalában, ami rendkívül zajos, és még inkább szennyezi a levegőt. A Nagy Lajos király útja vonalában felszálló gépek zaját is nagyon zavaró.

(Budapest, 2018-10-16)

#20

Tiltakozom a repülőgépek lakott területek felett történő fel- és leszállása ellen ! Tiltakozom az egészségem megrontása ellen ! Tiltakozom az ingatlanom értékének csökkenése ellen ! Tiltakozom az ellen, hogy napi több száz repülő zaját és égéstermékét kelljen elviselnem !

(Budapest, 2018-10-16)

#24

Rab Éva

(Budapest, 2018-10-16)

#25

A kifejezetten csendes lakásunk az új felszállási rend bevezetése óta elviselhetetlenül zajos lett !!! Az alacsonyan szálló gépek a házunk felett fordulnak balra, de az egyenesen tovább repülők is közelebb kerültek hozzánk. A nyár végi forgalomban napi több száz gép jött fölénk, de őszidőben is percenként jönnek a reggeli és esti csúcsforgalom idején. Közte 'csak' 3-5 percenként.

(Budapest, 2018-10-16)

#26

Lakóhelyem fölött leszálló légifolyosó van, de a mellettünk lévő háznál van a felszálló is, így napi szinten kb 120-150 repülőgép zaját hallom, amik a megengedett repülési magasságot biztosan nem tartják be. Jelenleg ott tartok, hogy anyagi veszteséggel is, de el kell költöznöm innen, mert pihenésemet teljesen ellehetetleníti a repülő forgalom.

(Budapest, 2018-10-16)

#27

Aláírom, mert egész Budapest fölül el kell terelni a repülőgépforgalmat.

(Budapest, 2018-10-16)

#29

Elviselhetetlen a zaj, rezeg az ablakom, 2 percenkèn húznak el, olyan robajjal, túl alacsonyan, olykor az agyamban is egy furcsa érzés van, mintha megbolondulnék. Ha jó tudom, az érintet lakosokat meg sem kérdezték, ami furcsa a net, facebook, stb., csak jöttek a gépek.
Meg repüljenek magasabban. Ja a sok fapados ratyik mind itt repkednek.
Ha már a nagy lajos útvonalat jelölték ki, miért nem a viĺl.buszok felett mennek??
Tisztelettel;
Éva Anna Mikola

(Budapest, 2018-10-16)

#30

Mert lakóövezetünk közvetlenül érintve van.

(Budapest, 2018-10-17)

#31

A megnövekedett repülőgép forgalom miatt nemcsak a zajszínt emelkedett meg hanem a leszálló gépek által kiengedett üzemanyag miatt a légszennyezettség is jelentősen megemelkedett a lakókörnyezetünkben.

(Budapest, 2018-10-17)

#32

Nevetséges ez a makacs leszarom a reptér részéről, valamint a családom egy részét Újhegyen erősebben, engem kicsit kevésbé, de érint a megnövekedett zaj- és egyéb szennyezés. Zuglóban dolgozva pedig ugyanezt érzékelem.

(Budapest, 2018-10-17)

#35

Elviselhetetlen a zaj, elhetetlen a keruletnek a legzoldebb része!!!

(Budapest, 2018-10-17)

#37

a X.kerület Harmat utca elején is zavaró a zaj, amit a repülők okoznak, simán már reggel is arra ébredünk, pedig most még az ablakok is zárva vannak...

(Budapest, 2018-10-17)

#38

Többszörösére emelkedett a zaj augusztus 15-óta

(Budapest, 2018-10-17)

#39

Felháboritó amit emberekkel meg mernek tenni!!!!

(Budapest , 2018-10-17)

#40

Aláírom, mert a belsőbb városrészekben (Terézváros, Erzsébetváros szélei) is érezhetően megnőtt a zajterhelés. A Hungaro Control pedig álnok módon nem tesz semmit a probléma ellen - csak terel, hadovál és Eu-s szabályokra hivatkozva maszatol.

(Budapest, 2018-10-17)

#42

Aláírom, mert elegünk van a zajból és a ránk szórt mérgező anyagból. Követelem a pihenéshez való jogomat !!!

(Budapest, 2018-10-17)

#43

Elviselhetetlen a zaj, van, hogy maximumra tekerve sem hallom, amit hallgatok.

(Budapest, 2018-10-17)

#47

Elviselhetetlen a zaj hajnal 5 és éjfél között 365 napon át!!!!! Időszakonként percenként !!!!!!! jönnek a gépek. Embertelen ez a helyzet, nem lehet normálisan élni ilyen zajban

(Budapest, 2018-10-17)

#48

Aláírom, mert már hosszú évek óta csak romlik a helyzet.Számomra megfejthetetlen, hogy miért kell egész Budapest felett utaztatni a repülőket.
A leszálló gépeket tehát nem lehet elterelni, legfeljebb valamelyest szabályozni az
útvonalukat. A jelenlegi gyakorlat az, hogy a leszálló gépek a forgalmasabb és emiatt
zajosabb főútvonalak fölött haladnak a Nagy Lajos király útja - Hungária körút közötti
területen.
Ezt kimásoltam az írásból.A kérdéses terület Zugló egyik legcsendesebb területének van kikiáltva.Kolozsváriné Farkas Márta Korong utca

(Budapest, 2018-10-18)

#49

Elegem van a házunk felett folyamatosan 1-3 percenként felszálló repülőgépek zajából, teljesen ellehetetlenítik az ember életét. Véleményem szerint a légi útvonalnak nem a városon keresztül-ami veszélyes is-, hanem azt elkerülve kellene haladnia, de úgy nézz ki a mi kérésünket senki nem veszi figyelembe.

(Budapest, 2018-10-18)

#52

Alá kell írjam,mert élhetetlenné tették a környezetem.

(Budapest, 2018-10-18)

#60

Mert élhetetlen a kornyék amikor a gépek jönnek.

(Budapest, 2018-10-21)

#61

Mert a hazamtol 2km-re fekszik a leszállópálya.(Berzsenyi D.u)

(Budapest, 2018-10-21)

#62

A repülőgépek zajterhelése az elmúlt időszakban jelentősen megnövekedett az új útvonalak miatt. Nem csak napközben, hanem este egészen 10 óráig(vagy később is akár) is berezegtetik a házat, ahol lakunk. A kanyarodó útvonal miatt körülírják a házunkat, emiatt nemcsak hogy hangos, de még sokáig is tart a zaj. Véleményem szerint ekkora zajterhelés nem engedhető meg egy olyan sűrűn lakott helyen, mint a 10 kerület.

(Budapest, 2018-10-21)

#63

az új légifolyosó itt megy el mellettünk. Kispest, de Újhegy melletti része. hangrobbanással jönnek gépek, utána "csak surrognak, ". percenként mennek!!! nagyon alacsonyan. de ugyanez ez megy a 8. kerületben, Nagyvárad térnél is.

(Budapest, 2018-10-21)

#65

Percenként szállnak a gépek, ez egy őrület, nem hallani a szembenlévő hangját,A kocsiforgalom megnőtt a kórház körül, és még büntetnek bennünket a repülők ide terelésével is. Akik ezt kitalálták nem valószínű hogy itt laknak a környéken. Csukott ablak mellet t is "élvezni" lehet a gépek zúgását. Sokan várjuk a megoldást.

(Budapest, 2018-10-22)

#66

Tele a hócipőm a sok repülővel, szálljanak a régi úvonalon...

(Budapest, 2018-10-22)

#71

A megnövekedett (és folyamatosan növekvő) repülőgép forgalom és új légifolyosó által okozott zaj- és légszennyezés egészségre ártalmas, a létesítményhez közelebb lakók számára életveszélyes.

(Budapest, 2018-10-25)

#72

Véget kell vetni a Lakosság tönkretételének, amely a Budapest Airport profitnövelése miatt zajlik!

(Budapest, 2018-10-25)

#73

A fejünk felett repkednek a repülők, iszonyatosan megnövekedett a zaj

(Budapest, 2018-10-26)

#74

A leszálló gépek Angyalföldönön is rendkívül zavaróak, ami viszont ennél is felháborítóbb, hogy éjszakába nyúlóan rengeteg érkezik a reptérre, ami felettünk közelíti meg repteret, amitől gyakran éjjel 1kor vagy még inkább azután tudok elaludni. Nem tartom normálisnak ezt az állapotot, ami ráadásul egyre inkább romlik..

(Budapest, 2018-10-29)

#75

Aláírom, mert nagyon zavaró. Alacsonyan szállnak, nem lehet hallani az emberi beszédet. Volt, hogy nyáron 3 percenként repültek hajnal 1 óráig 22-től, a nyitott ablaknál lehetetlen volt elaludni. Többeket zavart. Kisbabákat, időseket is. Idegrendszerre ártalmas a zaj. Nem beszélve a légszennyezésről. Lakótelep fölötti légifolyosó embertelen megoldás.

(Budapest, 2018-10-30)

#76

Egyetértek és aláírom, mert elviselhetetlenül hangosak Kőbányán is.

(Budapest, 2018-10-30)

#77

Érintett vagyok

(Budapest, 2018-10-30)

#78

Elviselhetetlen mennyiségű repülő száll felettünk,nagyon alacsonyan, szinte 3-4 percenként.

(Budapest, 2018-10-30)

#79

az összes gép, ami Ferihegy 1. 1-es pályáról a X. ker. XIV. irányába (Csévéző u.) felszáll az mind a 18. ker Pestszentlőrinc, Ganz telep lakóházaitól szabálytalanul kiépített 600 méterre lévő 1-es pályán dönget el, remeg a ház alattunk és égleszakadós robaj van, továbbá a házainktól 100-200 méterre túráztatja a hajtóműveket indulás előtt, visítva, az agyunkat is berezonálva gurul. Éjjel alig alszunk 1-2 órát, többször felriadunk.

(Budapest 18. Ganz telep, 2018-10-31)

#81

A házam felett megy a gépek útvonala.

(Budapest, 2018-10-31)

#82

Aláírom,mert borzasztóan zavar,hogy percenként mennek a házunk felett a gépek,alacsonyan szállnak szörnyen hangosak!Rendkívül megnövekedett a forgalom az idén,sohasem ment ennyi repülőgép felettünk!

(Budapest, 2018-10-31)

#83

...mert a fejünk felett ereszkednek a gépek. Sokszor nem tudunk még éjjel sem pihenni a repülők zajától. Egészségtelen így élni

(Budapest XIV., 2018-11-01)

#88

... területrészünk felett LE és FEL közlekedő repülőgépek 50 - 100 méter magasságban , közvetlen ÉLETVESZÉLYT okoz CSALÁDUNK minden tagjának ...... 80 - 120 decibelles ZAJ, éjjel és nappal .... a rendszeres tetőcserép bontások nyomán a kertekben és a JÁRDÁKON tartózkodni is életveszélyes ..... házaink elértéktelenedése ...... rezgések okozta repedések ...... radarsugár nyaláb 24-órában non-stop ..... stb-stb. ............lásd : KOLONTÁR vagy AZBESZT KÁROSULTAK tragédiája .......

(Budapest, 2018-11-03)

#94

Elegem van a zajból, a nyakunkba hulló mérgező anyagokból és abból is, hogy ebben az országban a döntéshozók semmibe veszik a közösség érdekeit és az emberek egészségét.

(Budapest, 2018-11-07)

#99

Felhaborito amit itt muvelnek az emberek egeszsegevel, nyugalmaval a repules jogan.

(Budapest, 2018-11-08)

#100

A repülő leszállásánál elviselhetetlen a zaj .

(Budapest, 2018-11-08)

#101

Konkrétan a házunk felett szállnak le a gépek, de a felszállásokból is kijut bőven. Nemhogy a kertben, de a házunkban is elviselhetetlen a zaj. Nem beszélve a légszennyezésről!!!

(Budapest 1174, 2018-11-08)

#102

Felettünk is sok gép szennyezi a már úgyis füstös levegőnket!

(Budapest, 2018-11-08)

#103

Mi pont a légi folyosó alatt lakunk, ahol kb. 100-120 méter magason szállnak le a gépek,az utca végén kb, 70 méter. Minden héten van pályazár, és akkor a 2-es pályára van terelve a teljes forgalom. Megnövekedett forgalom van és lesz, ha beindul a Cargo City az árukat óriás több mint 4 tonnás gépek hozzák, amik nem is jöhetnének lakott terület fölé. És még nem is beszélten a minden évben lezajló 3.5 hónapos pályazárról ami olyan zajterhet csinál Rákoshegy lakosságára, hogy sokszor alig lehet ki bírni.Olyankor se ajtót sem ablakot nem lehet kinyitni a kertet egyáltalán nem lehet használni, a talaj és légszennyezettség miatt. Egyre több ezen a területen a súlyos beteg ember/ rák, légzés, szív és érrendszer, stb./ És egyáltalán felháborító, becstelen ahogy az itt élőkkel bánnak.

(Budapest, 2018-11-08)

#106

Mert aláírásommal egyidőben nagyon hangosan hallom a felszálló gépet.Ablakok beleremegnek.
Ez a hanghatás nagyon zavaró.A nyugodt pihenés kora reggeltől késő estig lehetetlen.

(Budapest, 2018-11-08)

#107

Mert pont a fejünk felett mennek a repülők éjjel-nappal és ez már elviselhetetlen.

(Budapest, 2018-11-08)

#108

Az nem lehet, hogy folyamatosan százezrek felett szálljanak a gépek, és még csak nem is beszélnek megoldásról. Csináljanak egy megfelelő helyen levő repteret, ez tarthatatlan!

(Budapest, 2018-11-08)

#109

Aláírom, mert ha elmegy közvetlenül felettünk a repülő, ami gyakori, akkor kint egymás beszédhangját sem halljuk, és nagyon rossz arra gondolni, hogy pont felettünk égeti és használja el az üzemanyagot.

(Budapest, 2018-11-08)

#110

Nem szeretnék ennél is nagyobb zajjal járó repülőgép forgalmat a fejem felett!

(Budapest , 2018-11-09)

#111

A lakásunk feletti repülőforgalom jelentősen megnőtt, érezhetően nagyobb és a korábbinál is zavaróbb a zajterhelés.

(Budapest, 2018-11-09)

#112

A Halas utcában laknak a fiamék,és sokszor vagyok az unokámnál aki 10 hónapos.Többször felébred az alvásból a zajra!

(Martonvásár, 2018-11-09)

#113

Aláírom, mert nagyon zavar a folyamatos repülőgépek által okozott zaj! Szeretném csendesebb környezetben kipihenni a mindennapokat!

(Budapest, 2018-11-09)

#116

Elviselhetetlen a zaj, sokszor percenként szállnak le és fel nyáron még éjjel is. Repedeznek az épület falai.

(Budapest xv, 2018-11-10)

#117

Mert támogatom.

(Budapest, 2018-11-10)

#118

Aláírom, mert zajos, zavarja a nyugalmunkat és ráadásul még halláskárosodást is okoz a folyamatos forgalom.

(Budapest, 2018-11-10)

#120

Aláírom mert elegem van a zajból és a környezetünket érintő levegőszennyezettségből!

(Budapest, 2018-11-10)

#122

Nagyon hangos zavaró idegesítőek!!!!

(Budapest, 2018-11-10)

#124

Szeretném,ha megoldanák, hogy nem egész Budapest felett repülnének a gépek.Többször is ültem olyan repülőgépen, ami a várost elkerülve száll fel és le is.

(Budapest, 2018-11-10)

#125

Gyermekeim és a mi egészségünk érdekében kérem, hogy ne a város felé szálljanak fel és le a repülőgépek.

(Budapest, 2018-11-10)

#126

2-3 évig dübörögtek felettünk a repülők.
Iszonyú volt.
Most egy.tollvonással felhebb tolták a légifolyosót még sűrűbb lakott terület fölé.
A repülőtér visszafejlesztése és nem továbbì bővítése szükséges, higy az emberek élni tudjanak.
Nemcsak a profithajhászás a fontos.

(Gizella, 2018-11-11)

#127

Élhetetlen lett a lakóhelyem a drasztikusan megnőtt repülőgép forgalom miatt

(Üllő, 2018-11-11)

#128

Kőbánya - Óhegyen és a többi érintett városrészen elviselhetetlen a zaj és légszennyezés, illetve az ez ügyben hivatalos szervek, személyek nem hajlandók foglalkozni az üggyel.

(Budapest, 2018-11-12)

#130

Ez kérdés? Megnövekedett zaj, forgalom növekedése és a pihenéstől elvett csendes órák 22-től 06 óráig.

(Budapest, 2018-11-14)

#131

Nagyon zavar bennünket a megnövekedett légi forgalom. Zugló kertvárosában nem tudom a kertben elaltatni a gyereket, mert kétpercenként húznak el a repülők felettünk iszonyat hangosan.
Ha Vecsésen építkeztem volna akkor megérteném, de ez már elviselhetetlen ami itt folyik..
Pár éve azt mondták, hogy ideiglenes ez az állapot, mert valami átépítés zajlik a repülőtéren, de gyanítom azt remélik, hogy majd megszokjuk, -mint annyi mindent..

(Budapest, 2018-11-17)

#132

Nagy Lajos király útja felett nagyon sűrű lett a leszálló repülőforgalom. Ugrásszerű a növekedés és különböző a leszálló gépek repülési magassága is. Zavaró a zajhatás.

(Budapest, 2018-11-18)

#133

Aláírom, mert mi szinte a légifolyosó alatt lakunk! Nyáron nyitott ablaknál aludni lehetetlen! Zárt szigetelt ablakok + zárt szigetelt biztonsági ajtó ellenére szintén hangosan behallatszik a repülőgépek robaja!

(Kobanya, Ujhegyi Lakotelelp, 2018-11-19)

#134

Hajnalba (5:30-tól), délben, délután, este (főleg 20:00 és 22:00 óra között, majd 23:00 és 1:00), sürűn szállnak, hol le, hol fel a repülőgépek. Majdhogynem pár méterre a magasfeszültség fölött, majd éles kanyart vesznek az Újhegyi lakótelep felé. Már több cserepünk elrepedt (igaz nem bramag). Vastagon található (véleményem szerint) porral vegyített elégett kerozin a teraszon a kövön, ablak párkányon. Ajtót ablakot nem nagyon nyithatunk augusztus végétől amikor beindulnak a le és felszálló gépek mert egymás szavát a szobába nem halljuk. A lakásban sűrübben kell hypós vizzel felmosni a fekete olajos por miatt, a butorokról nem is beszélve. A fák, virágok, bokrok (növények) szintén meg sinylik a szennyező, hulló valamit, ami a fejünk fölött hullik ránk is. Eddig is volt itt légi folyosó, na de nem ennyi. Én 1954 óta élek itt Kőbányán. Fel sem tünt már ha 1 repülő le vagy fel szállt. Na de most türhetetlen a sok repülő. Remélem célba ér a petició az egészségünk és a nyugalmunk érdekében történik intézkedés. A régi légi folyosó vissza állitása miatt. Üdvözlettel: Bujdosóné

(Budapest, 2018-11-20)

#136

Óriásira nőtt a lég-és zaj szennyezés az utóbbi időben nálunk. Ezt nem szabad tovább fokozni!

(Budapest, 2018-11-20)

#137

Az ÉNY-i felszálló repülőgépek dél felé kanyarodó légifolyosója Wekerle felé tolódott, érezhetően növelve a zajterhelést. Álláspontom szerint egy évtizedek alatt kialakult status quo-t, melyhez az érintettek, az ingatlanárak stb. többé kevésbé alkalmazkodni voltak kénytelenek, egyik napról a másikra, széleskörű egyeztetés nélkül nem lehetséges megváltoztatni.

(Budapest, 2018-11-20)

#138

Sokkal hangosabbak a repülők, alacsonyabban szállnak, mint korábban.

(Budapest, 2018-11-20)

#139

Elviselhetetlen az egész!

(Budapest, 2018-11-22)

#140

4 gyermekünkkel lakunk a kerületben. Szeretjük Zuglót,szeretnénk itt lakni minél tovább. De ez a megnövekedett repülőgép forgalom egyre zavaróbb. Nem éppen a legideálisabb lakókörnyezet. Így a petíció aláírásával abban bízom,hogy felhívjuk a figyelmet a problémára és megoldást találnak rá. Nagy szükség lenne rá.

(Budapest, 2018-11-22)

#142

Lassan elviselhetetlen a légi forgalom Zugló felett!!!!!

(Budapest, 2018-11-23)

#143

Elviselhetetlen az utobbi fel evben tapasztalt repulogep zaj,.

(Budapest, 2018-11-23)

#144

Maglódra költözünk

(Budapest, 2018-11-25)

#145

Mert pont a fejem felett mennek, nyáron nem lehet élvezni a teraszt, mert kettő percenként jönnek a gépek, a tv-ét nyitott ablaknál nem lehet nézni, mert olyan hangerővel kell nézni, hogy az már zavaró. Nincs megállás egész éjjel jönnek, nincs kötelező leállás, mint régebben.

(Budapest, 2018-11-25)

#146

Nagyon sokszor szinte megremegnek a falak mikor közvetlenül felettünk ereszkednek alacsonyabbra.

(Budapest, 2018-11-25)

#147

A lakásunk fölött gyakran, van amikor percenként, és igen alacsonyan szállnak a repülők, még éjjel is.

(Budapest, 2018-11-26)

#148

Alairom,mert a megnovekedett erkezo repulogepek miatt keptelenseg lakasomat rendeltetesszeruen hasznalni. Nagy a zaj es a levegot is szennyezik,

(Budapest, 2018-11-26)

#149

A repulogepek egestermekei szennyezik a levegot, igy a tulzott merteku repules nem fenntarthato, a klimavaltozas egyik oki tenyezoje. Korlatozni kell a repulest vilagszerte!

(Budapest, 2018-11-26)

#150

egyetértek a tiltakozással
a leszálló gépek szinte percenkénti dübörgése /különösen éjszaka/ elviselhetetlen

(Budapest, 2018-11-27)

#156

Érintett lakos

(Budapest, 2018-11-28)

#157

Zavar a megnovekedett legiforgalom...

(Budapest, 2018-11-28)

#160

Kibírhatatlan a zaj.

(Budapest, 2018-11-28)

#161

Nagyon hangosak a repülők

(Budapest, 2018-11-28)

#163

Nagyon zavaro es felhaborito h az uzleti erdek mindent felulir...

(Budapest, 2018-11-28)

#164

A gépek percenként követik egymást, még éjfélkor is, a zaj miatt lehetetlen normálisan aludni.

(Budapest, 2018-11-28)

#168

Zuglóban egyre rosszabb a helyzet, főleg a nyári időszakban. Egyre több gép száll egyre alacsonyabban, ráadásul éjjel sem áll le a forgalom.

(Budapest, 2018-11-28)

#169

elviselhetetlen a zajterhelés reggel, nappal, este!!!

(Budapest, 2018-11-28)

#170

A kisbabám nem tud nyugodtan aludni, ha nyitva az ablak, felébred a repülőgépek zajára.

(Budapest, 2018-11-28)

#171

Rendkívül zavaró a repülőgép zaj a kerület felett!

(Budapest, 2018-11-28)

#173

Egyértelműen nőtt a forgalom Zugló felett az utóbbi hónapokban, ami főleg a pihenési időszakokban már nagyon zavaró.

(Budapest, 2018-11-28)

#175

Iden nyaron valoban megnovekedett a zajterheles a lakhelyem felett. Aki mast allit, rosszul tudja, vagy szandekosan hazudik.
Javaslom, hogy amennyire lehet, tereljek at a legiforgalmat a reptertol keletre, azaz el a varos felol.

(Budapest, 2018-11-28)

#177

Nem hivatalos mérés szerint a repülőgépek egyes esetekben az alábbi határértékeket megsértik.
A nappali határérték: 65 dB (06.00-22.00 óra);
Az éjszakai határérték: 55 dB (22.00-06.00 óra).
Hivatalos ZAJMÉRŐ ÁLLOMÁS ZUGLÓBAN NINCS,
- ezért működhet a jelenlegi rendszer - ennek felállítását is kérnénk.

(Budapest, 2018-11-28)

#180

Budakalász felett rengeteg repülő halad el naponta!

(Budakalász, 2018-11-28)

#181

mert, zajos, büdős, környezetszennyező, baleset és életveszélyes

(Budapest, 2018-11-28)

#184

Valóban nagyon zavaró a megnövekedett légiforgalom

(Budapest, 2018-11-28)

#185

Aláírom, mert nagyon zavaró a repülőgépek zaja

(Budapest, 2018-11-28)

#186

Főleg a nyári időszakban roppant zavaró a percenkénti repülőforgalom.

(Budapest, 2018-11-28)

#188

zavar a hangzavar, amit napi többször hallunk a gépek miatt.

(Budapest, 2018-11-28)

#190

Elviselhetetlen a zaj nappal és éjszaka is.

(Budapest, 2018-11-28)

#191

elviselhetetlen, amikor valóban párszáz méteres magasságban repülnek el a házak/kertek felett, és egymástól 3méterre lévő emberek már nem hallják egymást. Ezen felül pihenni sem egyszerű az állandó zúgás mellett.

(Budapest, 2018-11-28)

#192

En is az erinett teruleten lakom. Hangos. Zavaro

(Budapest, 2018-11-28)

#194

Zavar a folyamatos, 2-3 percenként leszálló gépek zaja

(Budapest, 2018-11-28)

#196

Zugló felett elviselhetetlen a repülőgép forgalom!!!

(Budapest, 2018-11-28)

#200

Aláírom, mert nagyon zavar bennünket a repülők zaja, enélkül kellemes csendes környék lenne az utcánk.

(Budapest, 2018-11-28)