Még a bevezetés előtt vonják vissza a Szeged-Kecskemét-Budapest új, utasellenes vasúti menetrendet!

Hozzászólások

#1201

Nagyban nehezíti a kecskeméti utasok reggeli felutazását Budapestre és az esti hazajutásukat is!

Krisztina Merenáné Kolozsi-R (Kecskemét, 2019-11-26)

#1202

Elfogadhatatlannak tartom ,sérti a jogainkat!

János Papp (Kecskemét , 2019-11-26)

#1211

Aláírom, mert amikor Szegeden laktam, nekem is fontos volt, hogy haza tudjak jutni Budapestről még késő este is.

Csaba Solti (Érd, 2019-11-26)

#1213

azért írom alá mert ez a változás sok ember életèt megnehezíti, és semmilyen más alternativát nem adnak az ingázok számára

Németh Henriett (Monor, 2019-11-26)

#1215

szükséges a közlekedésünkhöz.

Mindakné Rádi Piroska Veronika (Petőfiszállás, 2019-11-26)

#1219

Szánalmas a közlekedés, 1 hónapba 1x volt pontos :(

Zsusa Ványi (Cegléd, 2019-11-26)

#1221

Aláírom,mert rendszeresen közlekedünk ezen a szakaszon,nagyon meg nehezíteni a Pestre ill.Szegedre jutást.Így is sokszor késik,ami időnként nem kis kihívást jelent a Keletiből induló vonat eléréséhez.

Ilona Véghné Tóth (Kecskemét, 2019-11-26)

#1222

Aláírt, mert eleget várok enélkül is a késő vonatokra.

Krisztián Kovács (Monor, 2019-11-26)

#1223

Mindenfél szakmaiságot nélkülöző gányolás, hála egy hozzá nem értő politikus személyes döntése miatt.

Fehér Ádám (Budapest, 2019-11-26)

#1225

Közvetlenül érint.

Attila Szendi (Nagykőrös, 2019-11-26)

#1227

Rendszeresen utazom a vonalon és a már "jól bevált" menetrendet SEM képes tartani a társaság. Ezért nem hiszem abban, hogy ezzel a reformmal csak még több káoszt okoz MAGÁNAK és utasainak egyaránt a társaság!

Ádám Antalfi (Szeged, 2019-11-26)

#1229

Ez hülyeség!!!!

Tamás Réczicza (Kiskunfélegyháza, 2019-11-26)

#1232

Felháboritonak tartom,mert sokat utazom és hiányoznak az utazáshoz a járatok

Andrea Berecz (Kiskunfélegyháza, 2019-11-26)

#1233

Nem értek egyet az évek óta jól működő ütemes vasúti menetrend megváltoztatásával.

Attila Tannel (Fót, 2019-11-26)

#1234

Aláírom, mert felháborító. Eddig se volt a legjobb ez a szakasz de így... Az egyetemisták ezek után ne akarjanak hazajárni.

Helga Sándor (Kecskemét, 2019-11-26)

#1239

Aláírom, mert Kecskeméten lakom és Szegedre járok egyetemre és emiatt nem tudnék normális időközönként utazni.

Laura Dobos (Kecskemét, 2019-11-26)

#1241

Teljesen abszurd! Hátrányosan érinti a családunkat. No és minden logikát mellőz, pedig próbáltuk megérteni a miérteket.

Orsolya Tölgyi (Kistelek, 2019-11-26)

#1244

Horvath Jozsefne

Jozsefne Horvath (Kecskemet, 2019-11-26)

#1250

Aláírom, mert nem értek egyet ezzel a változtatással!

Dániel Kaldenekker (Kecskemét , 2019-11-26)

#1251

Nonszensz, ez eddigi menetrendet is alig tudja tartani az IC, ezután meg végképp szétcsúszna a menetrend

László Fodor (Budapest, 2019-11-26)

#1253

Támogatom az aláírásgyűjtést, mert rendszeresen utazok azon a járaton a munkahelyemre és ez a változtatás teljesen felborítaná az átjárást.

András Csáki (Kiskunfélegyháza , 2019-11-26)

#1255

Aláírom, mert 15 éve én készítettem az eredeti (ütemes) menetrendet, így pontosan tudom, hogy mit veszít a térség (és az adófizetők is), ha valóban életbe lép a jelenlegi (sokkal drágábban üzemeltethető) tervezet.

Viktor Borza (Vác, 2019-11-26)

#1256

A tervezett új menetrend nagyságrendekkel nagyobb hátránnyal jár, mint amennyi előnnyel...

Gergely Sisa (Nagykőrös, 2019-11-26)

#1262

Mert egy megyeszékhelyet hogy lehet kihagyni a menetrendbol????????

Hanyecz Ferenc (Kecskemét, 2019-11-26)

#1265

Alairom, mert en is ingazok Szeged és Kecskemét között es ez megnehezitene a kozlekedesem.

Nikolett Fazekas (Szeged , 2019-11-26)

#1270

Sokat utazom vonattal.
Így is sok problémát jelentenek a késések.
De ha egyáltalán nem áll meg a vonat..az még nagyobb idő kiesést jelent

Szilvia Tonté (Kecskemét, 2019-11-26)

#1289

Hátrányosan érinti a hazautazásom

Attila Szabó (Kecskemét, 2019-11-26)

#1291

Elképesztő, embertelen ötlet egy megyeszékhely és több nagyváros lakóit, (dolgozókat, diákokat, turistákat is) kirekeszteni a gyors és kultúrált utazás lehetősegéből, egyetlen másik város utasainak adott pár perces előnyért. Kinek annyira sürgős ott?! (:

László Láng (Kecskemét, 2019-11-26)

#1294

Aláírom mert sokat utazom és ez nekem hátrányos!

Mária Farkasné (Csongrád, 2019-11-26)

#1295

Miért kell szétverni egy jól bevállt menetrendet?Ezen a vonalon nagyon sokan utazunk igy megkeseritik sok utas életét és hazajutását!

Sándorné Dr Horváth (Kiskunfèlegyháza, 2019-11-26)

#1296

Aláírom mert et a menetrend szembe megy mindennek, amit a közlekedéstervezésről (kiszámíthatóság, tervezhetőség, stb) gondolok.

Áron Lövétei (Budapest, 2019-11-26)

#1297

Hát eddig sem volt zökkenőmentes a Bp-Szeged közlekedés, főleg hogy tulajdonképpen a fél útvonal egy vágányon megy, de ez az új ötlet már a tragikomédia műfaja.
Tipikusan azt az esetet érzem, hogy valaki nagyon unatkozott és gondolt egyet, hogy most változtassunk, mindegy mit, mindegy, hogy jól vagy rosszul csak legyen valami mert már régen volt

Majoros Attila (Budapest, 2019-11-26)

#1305

Ez a menetrend ilyen irányú megváltoztatása értelmetlen, de akár baromságnak is nevezhetem. Meg persze szoktam használni is a vonatokat, és eddig nem kellett néznem a menetrendet, maximum a késések miatt a vonatinfót.

András Horváth (Budapest, 2019-11-26)

#1306

vagy ők adják vissza a diplomájukat, vagy én teszem föl a Vaterára…

Capras Dávid (Budapest, 2019-11-26)

#1308

Ugyan nem vagyok kecskeméti de olvastam sajnos hogy felakarják borítani a Szeged-Budapest ütemes menetrendet.
Régen utaztam ugyan Pestre de a többi utastárs érdekében írom én is ezt alá és legalább ezeket a dolgokat vonja vissza a kormány.
Jó a televonatos dolog az nem lenne rossz a Szent Gellért IC helyett, de maradjon meg mindenki számára az ütemes menetrend!

Biró Tibor (Magyarcsanád, 2019-11-26)

#1309

megnehezíti a munkába járásunkat,gyermekem iskolába való eljutását.

Anna Lőrincz (Ópusztaszer, 2019-11-26)

#1319

Majdnem naponta ingázok Budapest-Nyugati és Kecskemét között ezért az új menetrend engem hátrányosan érint.

Tolnai Tamás (Kecskemét, 2019-11-26)

#1326

Nem értek egyet vele.Logikailag kifogásolható döntés.

József Gyovai (Hódmezővásárhely, 2019-11-26)

#1329

Aláírom, mert napi szinten ingázom Szegedre egyetem miatt, és a számomra jól bevált és mindenki számára jól ismert menetrendet rombolják szét, csak káoszt szül véleményem szerint az egész tervezet. Nem mindenkinek adatik meg, hogy előzetesen az interneten utána járjon, hogy éppen abban az órában mikor indul a vonat, amikor sikerül neki elszabadulni munkából, egyetemről. Az eddig ismert és minden órában adott időpontokhoz pedig jól lehetett igazodni. Érdekes, hogy erről az utasok nem is lettek megkérdezve, de én azt sem tapasztaltam, hogy bárki felmérte volna a napi szinten ingázók számát Kecskemét-Szeged között, de a köztes érintett városok is ide érthetőek. Ráadásul abban az időszakban, amit érint a megálló nélküli vonatok időpontja szerintem sokkal többen ingáznak Szeged vagy Budapest fele a köztes városokból, mint adott esetben Szegedről Pestre. És akik még közvetlen ingáznak is, szerintem kibírják azt a plusz 10 percet, nem szükséges ezért ezer másik emberrel kiszúrni. Így is az, hogy egy vágány van, megnehezíti a menetrend betartását, és sokszor vannak késések, nem kell még több késés az utasoknak!

Brigitta Fancsali (Kecskemét, 2019-11-26)

#1332

Kis János

János Kis (Kiskunfélegyháza, 2019-11-26)

#1337

A terv egy jól bejáratott rendszert zavar össze, s több a vesztese, mint nyertese...

József Varga (Tatabánya, 2019-11-26)

#1341

Gyakorlatilag lehetetlenné tennék a hazajutásomat.

Bodnár Zsófia (Kiskunfélegyháza, 2019-11-26)

#1342

Ez egy hülyeség. Nem tudom ki találta ki, de teljesen értelmetlen. Így megkeserítik az életem.

Balázs Magyar (Kecskemét, 2019-11-26)

#1345

A gyerekem nem tud bejárni és haza jutni időben az iskolából.

Tiborné Mogyoró (Kiskunfélegyháza, 2019-11-26)

#1346

Mert meggondolatlan a döntés!

Ferenc Miklos (Csengele, 2019-11-26)

#1348

Nem ertek egyet a meglevoket vonatoknak miert emeljuk a menetidejet?
Aki a dontost hozta nem ismeri, az ido egy ertek mindenkinek.

Papp Szabolcs (Szeges, 2019-11-26)

#1357

A jelenlegi menetrendhez képest nagy visszalépés az új tervezet. Volt végre évekkel ezelőtt a MÁV-nál egy jó kezdeményezés, az be is vált. Ha azok, akik felelnek most az új menetrend összeállításáért, megkérdezték volna a legérintettebbeket, az utasokat, most nem lenne ekkora botrány.

Zoltán Varjú (Kecskemét , 2019-11-26)

#1358

Aláírom, mert a kiskorú gyermekem kéthetente utazik az édesapjához ezen a vonalon. A szegedi nagymama hozza-viszi a gyereket, így egy út majdnem öt órába telik neki, mert a KÖKIn legtöbbször át tud szállni azonnal a visszafelé menő vonatra. Ha megváltoztatják a menetrendet, nem fogja elérni az azonnal visszafelé menő vonatot és ezért plusz 1-1 órával tovább fog tartani neki egy ilyen kör az unokájával.

Éberling Brigitta (Budapest, 2019-11-26)

#1359

Csak InterCity-vel utazom, más vonatra fel sem szállok!

Gábor Kovács (Kiskunfélegyháza , 2019-11-26)

#1367

Aláírom, mert ezzel csak rontják a közlekedést a javítás helyett.

Mátyus Zsófia Anna (Szomor, 2019-11-26)

#1370

Szakmabeliként mélységesen megdöbbent, hogy ma 2019-ben ilyet meg lehet tenni anélkül, hogy társadalmi egyeztetés előzné meg az ilyen és ehhez hasonló "tollvonásokat".

Róbert Csajbók (Budapest, 2019-11-26)

#1371

Kiskunfélegyházát érintve budapest-re így is nagyon rossz és kevés a csatlakozás.
Nem fogom tudni meglátogatni vidéki családomat ha órákat kell várnom egy vonat csatlakozásra mert nem áll meg a vonat Kiskunfélegyházán

Zsolt Magyar (Csongrád, 2019-11-26)

#1378

Átgondolatlan, elmebeteg ötlet....

Kordik Szabolcs (Kecskemét, 2019-11-26)

#1381

Idiotizmus felborítani egy jól bevált, kiszámítható ütemezett rendszert.
Nem nyernek vele valójában még a szegediek sem, de legalább mindenki más sokat veszít.

Anikó Bíbok (Nagykőrös, 2019-11-26)

#1382

Egy 110ezres város nem hagyható ki így. Az logikus lenne, h csak itt álljon meg a többi al állomáson ne( pl. Szeged- kmét- köki- bp nyugati legyenek a megállók).. ennyi

Tibor Gárdus (Kecskemét, 2019-11-26)

#1386

Rossz a tervezet!

József Barta (Baja, 2019-11-26)

#1387

Értelmetlen és utasellenes döntés, néhány perc időnyereségért áldoznák be a jól működő mellékvonali csatlakozásokat, arról nem is beszélve, hogy a Szegedről induló távolsági utazások (Debrecen vagy éppen a Dunántúl felé) is kiszámíthatatlanabbá válnának, adott esetben 1-2 órával növelve az eljutási időket.

Szántai Márk (Szeged, 2019-11-26)

#1389

Mert egyszerűen nevetséges hogy egy ilyen kaliberű változtatást bárminemű átgondoltságot mutatva decemberben próbálnak bevezetni!

Anna Szurmó (Kiskunfélegyháza, 2019-11-26)

#1396

Ez így nem jó menetrend

Juhász Georgina (Kecskemét , 2019-11-26)

#1398

Egyetértek

Ágnes Nyitrai (Szeged, 2019-11-26)



Fizetett hirdetés

3000 embernek fogjuk hirdetni ezt a petíciót.

Tudjon meg többet...