Még a bevezetés előtt vonják vissza a Szeged-Kecskemét-Budapest új, utasellenes vasúti menetrendet!

Hozzászólások

#1804

Értelmetlen a tervezet és sok ezer embert érintene hátrányosan.

Ádám Fehér (Szeged, 2019-11-26)

#1818

Mert Cegléden élek és munkába járásnál a legjobb opció a szegedi vonatok fel Pestre és vissza is. Zónázóra kényszerülnénk azokkal akik ugyan így járnak amik már amúgy is olyan zsúfoltak hogy az ember tiszta idegbeteg lesz mire hazaér. Nem tudom kinek kedvező ez de hogy nem az utasoknak az biztos.

Vivien Nagy (Cegléd, 2019-11-26)

#1820

Egy megyeszékhely város közlekedésének sokkal lakosságbarátabbnak kell lennie.
Nem a meg állók számát kell csökkenteni az útvonalon, hanem felújítások, modernebb közlekedési eszközöket kellene eszközölni.

Józsáné Kovácsik Gabriella (Kecskemét, 2019-11-26)

#1825

elegem van abból, hogy nagyhatalmú emberek egyetlen szava tönkretesz évtizedek óta jól működő rendszereket.

Péter Szegedi (Budapest, 2019-11-26)

#1829

Aláírom mert, heti szinten közlekedek Pest és Kecskemét között iskola és munka miatt és így is zsúfolt sokszor a vonat nem lehet kényelmesen utazni. Mi lesz ha meg kevesebb járat fog indulni Kecskemétről?..

Dóra Dugár (Kecskemét, 2019-11-26)

#1831

engem és a barátaimat is érintő probléma.

Zsófia Heiligermann (Esztergom, 2019-11-26)

#1833

Rendszeresen járok a kecskeméti egyetemre, Szatymazról. Nem tetszene ha méginkább megnehezítenék az életemet a menetrend szétcseszésével.

Táborosi Gergő (Szeged, 2019-11-26)

#1835

Mi is ezzel szoktunk menni Pestre és Szatymazon szállunk fel, illetve haza felé pedig itt szállunk le a gyorsabb haza jutás miatt.

Beáta Szabó (Sándorfalva , 2019-11-26)

#1839

Aláírom, mert nem kedvező a tervezett menetrend változtatás. Kérjük, maradjon a jól bevált óránkénti vonatközlekedés Szeged&Budapest között.

Lászlóné Láng (Szeged, 2019-11-26)

#1840

Egyetértek.

Istvánné Szekrényes (Szeged, 2019-11-26)

#1842

Tóth Jánosné

Jánosné Tóth (Kecskemét, 2019-11-26)

#1843

Miért kell szétrombolni a dolgozni járó emberek bevált menetrendjét?
Hogyan van az, hogy egy megyeszékhelyen, Kecskeméten nem áll meg az IC?

Anna Puss (Dombóvár, 2019-11-26)

#1846

Aláírom,mert rengeteg ember mindennapi ingázását,munkába,orvoshoz, iskolába jutását lehetetleníti el!Egy jól bevált menetrendet tömegek számára rosszabra vált.

Ferencné Kőházi (Nagykőrös, 2019-11-26)

#1850

Aláírom, mert kecskemétiként Budapesten dolgozom és NEM szeretném ezt az esztelen módosítást: lassítja, nehezíti és ellehetetleníti az eddig is, nem a legjobban működő heti hazajárásom.

Laura Zsámboki (Kecskemét, 2019-11-26)

#1852

Tűrhetetlen, hogy a kisvárosokat kiszorítják ebből és lehetőséget sem adnak az utasoknak, hogy kényelmesen tudjanak utazni Budapestre! Nem ezzel kellene a menetidőt csökkenteni!

Vince Palotás (Kistelek, 2019-11-26)

#1862

Aláírom, mert napi szinten használom a járatot, és a tervezett módosítás hátrányosan érint a munkába járásban.

Ottó Ludman (Kecskemét, 2019-11-26)

#1863

Teljes mértékben szakmailag nem indokolt, hogy 140-es viszonylatban két pár vonat miatt tönkretegyék az ütemes menetrendet és közel két órával növelve a többi IC menetidejét! A XXI. század a környezetvédelem, és így a vasút támogatása a cél. Ez a menetrend az utasokat elriasztja a vasúti utazástól! A kínai hitelből ne a puszta közepén, 100 ezre városokat nem érintő Budapest-Kelebia vasútvonalat újítsák fel, hamem a Cegléd-Szeged vasútvonalat kétvágányúsítsák!

GYörgy Kovács (1182, 2019-11-26)

#1872

Mert már így is elég kellemetlenséget szenvedek el a MÁV miatt

Evdokia Papaterpos (Cegléd, 2019-11-26)

#1878

A számok magukért beszélnek még a menetrendben is. Ha idehaza nincs hozzáértő szekember, hozzanak külföldről. Lehetséges ,hogy akkor a maximális pályaengedély szerinti menetrendet is összetudna állítani.

Pál Pozsonyi (Budapest, 2019-11-26)

#1879

Aláírom, mert hosszú évek óta járok a Szeged-Budapest vonalon, amelyik a mostani menetrend szerint rosszabb utazási feltételeket teremt. Büky László

László Büky (Szeged, 2019-11-26)

#1881

Aláírom, mert több mint 1 millió ember közlekedését lehetetleníti el.

Ilona Cseh-Lakos (Szentes, 2019-11-26)

#1892

Aláírom, mert hosszú évekig jártam Ceglédtől Bp.-re vonattal, minden egyes munkanap. Ha időben akartam hazaérni, akkor csak valamelyik szegedi/nyíregyházi IC volt lehetőség. Nagyon sokan ingáznak ugyanígy. Az új menetrend velük szúr ki.

Zita Lakatos (Csemő, 2019-11-26)

#1895

Szerettem a biztos, kiszámítható menetrendet. Az sem volt tökéletes, gyakorlatilag vonat pontosan soha nem érkezett, mégis soha nem kellett gondolkodnom, hogy mikorra kell az állomásra érnem, hogy elérjem a vonaton. Mivel heti szinten 2x teszem meg ezt az utat, egyáltalan nem mindegy számomra, hogy ezt milyen körülmények között kell megtennem.

Kovács Eszter (Szeged , 2019-11-26)

#1896

Aláírom, mert nem szeretnék még legalább 15 perccel hosszabb menetidőt azon a vonatokon, amelyek nem gyorsítottak. Nekem a gyorsított járat nem segít, mert Budapesten csak a Nyugati pályaudvaron áll meg, ami messze van a kollegiumomtól, és arrafelé nehézkes a tömegközlekedés onnan. Szeretnék egy rendes, ütemes menetrendet, amihez lehet alkalmazkodni.

Júlia Zsuzsanna Tóth (Szeged, 2019-11-26)

#1899

Én is ezzel a járattal közlekedek, és nem fér bele az időmbe, hogy állandó késéssel érkezzek meg a célállomásra.

Zsuzsanna Kovács (Tiszakécske, 2019-11-26)

#1900

Rengeteg ismerősöm utazik ezen a vonaton hetente, mert így tud hazajutni hétvégére és utána visszajutni Budapestre, mivel egyetemisták.

Betti Fodor (Homokmégy, 2019-11-26)

#1901

mert felhaboritonak tartom, h akkor, amikor eppen fejleszteni kellene neg utasbaratabba tenni a tomegkozlekedest, minel tobben valasszak ezt a kozlekedesi modot a kocsik helyett, ehelyett meg jobban ellehetetlenitik az utasok eletet! eppen most tervezek megszabadulni az automtol,es remelhetoleg egyre tobben lennenk ezzel igy, de csak akkor kivitelezheto, ha utasbarat a tomegkozlekedes!

timea kerekes (Kiskunhalas, 2019-11-26)

#1907

Nem értek egyet a módosításról.

Zoltánné Tikász (Debrecen, 2019-11-26)

#1912

Hátrányos a kecskemétieknek.

András Nagy (Kecskemét, 2019-11-26)

#1914

Az eddig bevált menetrendet tönkre teszik. Így csak még többen a volán mellett döntenek. Ami jó nem kell bántani.

Renáta Dormánné Tóth (Kistelek , 2019-11-26)

#1915

Budapest vonzáskörzetéből, Maglódon lakom, de az SZTE hallgatójaként heti rendszerességgel járok és pont Kőbánya-Kispesten szállok fel az IC-re (oda megy a buszom Maglódról) természetesen felsleges +30 perces utazás lenne Nyugitaiba bejutni, holott visszafele jönne majd az IC, a vidéki utasok (Kecskemét stb.) utasok figyelem kívűl hagyása, illetve az egyetlen vágány ceglédről a többi vonat menetrendjét teljesen felborítaná, mindezt holmi 18 perc késésért, ami egy több, mint 2 órás útnál igen elenyéző úgy gondolom... Arról már nem is beszélve, hogy rendszeresen képtelen időben elindulni Nyugatiból, és eleve 3-5 perc késéssel indul... először azon kéne dolgozni...

Márk Osztie (Szeged, 2019-11-26)

#1925

Dóra Tujner

Dóra Tujner (Piliscsaba, 2019-11-26)

#1929

Aláírom, mert egyetértek a tervezett menetrend visszavonására irányuló kezdeményezéssel. Nem látom értelmét a változtatásnak.

Edit Weltherné Tábi (Kecskemét, 2019-11-26)

#1939

Bekő Csabáné

Andrea Bekő Bencsik (Törtel, 2019-11-26)

#1942

Rendszeresen utazom Cegléd-Szeged vonalon, IC járaton.

Dorottya Kovács (Cegléd, 2019-11-26)

#1943

Engem is érint , valamint az egyetemista gyermekemet, aki, jó ha haza tud jönni pár órára.

Andrea Kovácsné (Kecskemét, 2019-11-26)

#1949

Szegeden tanulok, Cegléden lakom, az édesanyám pedig Budapesten dolgozik. A vonatokat használjuk nap mint nap. Létfontosságú számunkra!

Boglárka Gyöngyös (Cegléd, 2019-11-26)

#1952

Ezen a vonalon járok heti rendszerességgel

Dorottya Kopcsa (Cegléd, 2019-11-26)

#1963

esztelen a tervezet.

Tünde Vincze (Kecskemét, 2019-11-26)

#1968

Felháborítónak tartom, hogy olyanok döntenek egy vasútvonal utasainak ideje felett, akik 20 éve nem voltak vonaton.

Kristóf Szabó (Kecskemét, 2019-11-26)

#1970

Sok ismerosom szamara ez elengedhetetlen a mindennapi kozlekedeshez

Zsófia Tischner (Budapest, 2019-11-26)

#1972

Felháborító, hogy az emberek kárára akarnak olyan döntést hozni, aminek semmi értelme nincs!

Attila Mónus (Hódmezővásárhely, 2019-11-26)

#1974

Így jelentősen csökken azoknak a vonatoknak a száma, amivel eljuthatok időben egyetemre...

Petra Varga (Cegléd , 2019-11-26)

#1976

Cegléd-Szeged között hetente ingázó tanuló vagyok

Flóra Spindelbauer (Cegléd, 2019-11-27)

#1979

Aláírom, mert szeretném a kecskemétieket és a Kecskeméten túlra utazókat támogatni. Ha személyesen kell aláírni majd a petíciót, akkor a 0620 271 8858 telefonszámon elérnek. Köszönöm ha felhívnak és/vagy ha írnak emailt. Jó lenne egy kérdőívet közzétenni ami megerősíti, hogy Kecskemétről többen járnak Budapestre, mint Szegedről. Kérdőívvel kapcsolatban köszönöm ha felhívnak és emailen egyeztethetünk/ telefonon is tudunk egyeztetni. Az a biztos hogy ha telefonon felhívnak. Tisztelettel : Futó Tamás

Tamás Futó (Szeged, 2019-11-27)

#1982

Lakatos István

István Lakatos (Hódmezővásárhely , 2019-11-27)

#1984

Irányonként napi 2 vonat érdekében, amelyek valószínűleg kevésbé lesznek kihasználtak, hülyeség felborítani az ütemes menetrendet. De ha még az a kettő vonat legalább Ferihegyen megállna. Ez így senkinek sem érdeke. A többi járat menetideje 10-15 perccel nőne a két vonat miatt, és akkor még nem is számoltam az állandó 10-20 perces késést.

Máté Pozsár (Szeged, 2019-11-27)

#1988

Napi rendszerességgel használom a Maros IC-t munkából való haza utazásra, viszont így az új menetrend miatt már nem fog Kiskunfélegyházán megállni a vonat. Érthetetlen ez a módosítás.

András Király (Kunszállás , 2019-11-27)

#1989

Szegvárról (Csongrád megye) már elvették évekkel ezelőtt a lehetőséget (pontosabban vonat-járatot) amellyel közvetlen Budapestre lehetett utazni. Most ugyanezt tervezik Szentessel is, két olyan járatot megszüntetve (egyet Pest felé, és egy Pestről indulót), melynek csatlakozása volt a szentesi járathoz. Az új menetrend szerint így egy órát vagy késés esetén többet is kell várni Kiskunfélegyházán. Mindezt egy negyedórával hamarabbi Szegedre ill.Pestre érjezés miatt. Abszolút vasútellenes, utazóellenes rendelet. Kisgyerekkel pl.így Pestre, ha nem kocsival megy valaki lehetetlen elindulni. Szomorú, hogy ennyire maguk alatt vágják a fát, miközben Pest és környèke a magyarországi léptékben számítva, folyamatosan hatalmas fejlesztéseken megy át.

Nóra Magyar (Szegvár, 2019-11-27)

#1992

Aláírom mert mint kiskunfélegyházi aki Budapesten tanul , felháborítónak tartom ezt a lépést. Az hogy 2-3 óránként indulna Kiskunfélegyházáról vonat Budapestre és szinte garantált ,hogy ezek a vonatok tömve lennének így utasokkal egyenesen megrémiszt .

Rebeka Lévai (Kiskunfélegyháza, 2019-11-27)

#1994

Tovább tart az utazás mint eddig, átgondolatlan lépés!!! :-(

Csontos Marianna (Kiskunfélegyháza, 2019-11-27)



Fizetett hirdetés

3000 embernek fogjuk hirdetni ezt a petíciót.

Tudjon meg többet...