Származás nélküli lovak bevonása lovas szolgáltatásba

Hozzászólások

#204

Poruben Tímea

Tímea Poruben (Budapest , 2021-08-26)

#205

Lovasszolgáltatói tevékenységgel foglalkozom, hippológus végzettséggel! A jó iskola ló nem a származástól válik biztonságossá, és tökéletes oktató lóvá!

István Gáborné (Érd, 2021-08-26)

#211

Mert a nullás lovak sem érnek kevesebbet,és ugyanolyan szerethető társai a lovasoknak,mint az ismert származású társaik.

Judit Kéfer (Velény, 2021-08-26)

#233

Teljesen egyetértek!

Szigeti Szilvia (Üllő , 2021-08-26)

#242

Igazságtalan, értelmetlen a törvény. Annak idején a felvonulással amit Szilágyi Szilárddal szerveztünk Ő 5 év haladékot ért el. Ez 2020 dec 31 letelt. Annak idején minden európai lovas szövetséget megkerestünk, mindenhol mindenki egyet értett abban , hogy a legjobb lovak a “szerelem” gyerekek... van még az akkor csináltatott “Én a nullás lovakkal vagyok “ feliratú pólókból! 😉

Izabella Andrássy (Kecskemét, 2021-08-26)

#248

Kizárják a hasonló tudású lovakat a versenyképes piacról!

Dániel László (Besnyő, 2021-08-26)

#249

Nem igazság ez a törvény miszerint nem lehet csak nemes származású ló

Szeifert Mónika (Besnyő, 2021-08-26)

#252

Mert én is használok nullás lovakat, és tanításra ők a legjobbak.

Alexandra Vajda (Bonyhád, 2021-08-26)

#253

A származás nélküli ló ugyan olyan jó ló, ha nem jobb, egy kezdő lovas számára. Nem a származás, a vérmérséklet, a képzettség a fontos.

Brigitta Honti (Mosonudvar, 2021-08-26)

#255

Mert nekünk is nullás lovaink vannak és ugyanannyit érnek,mint fajtatiszta társaik

Judit Komáromi (Velény, 2021-08-26)

#258

Mert nincs jelentősége a lovasszolgáltatások szempontjából, hogy van e származása a lónak.

Jákob Bence Dr. Zsoldos (Varászló, 2021-08-26)

#261

Nekem is volt nem tisztavérű lovam S tökéletes lettt volna oktatásra de sajnos nem lehetett bevonni

Viktória Kovács-Krupics (Győr, 2021-08-26)

#263

Aláírom mert nem kevesebb egy ló sem

Zsuzsanna Jakucs (Pilisborosjenő, 2021-08-26)

#265

Semmivel nem kevesebbek egy ismert származású lónál

Sándor Csima (Budapest , 2021-08-26)

#266

Az én lovamnak sincs származása, és sokkal nyugodtabb, készségesebb mint mondjuk egy papíros Lipicai

Viktória Szabó (Pécs, 2021-08-26)

#273

Nem gondolom, hogy egy nullás származású ló akármivel kevesebb, használhatatlanabb lenne, sőt, sokszor sokkal többet adnak mint egy tisztavérű ló.

Lilla Farkas (Budapest, 2021-08-26)

#280

mert a nullás lovak sokszor többet érnek, mint a túltenyésztett társaik, akik mind egészségileg, mind mentálisan gyengébbek, mint a tenyésztetlen társaik a vegyes genetikájukkal...

Anna Jezerniczky (Galambok, 2021-08-26)

#282

A származás nélküli ló ugyan annyira alkalmas lehet iskolalónak mint jobb sorsba születő társaik. Illetve FEI álltal szervezett nemzetözi versenyek résztvevői is az ismeretlen származású lovak. Akkor a gyerek alá miért nem alkalmas?

Szabó Viktória Sára (Pécs, 2021-08-26)

#283

2014 óta dolgozok lovasoktatóként, eleinte főleg 0ás lovak voltak vizsgáztatva iskola lóként mivel sokkal kedvezőbb áron lehetett hozzájuk jutni mint az ismert származású lovakhoz, és sokkal nyugodtabbak voltak mint a tiszta vérű lovak. Most jelenleg már csak származásos lovakkal oktatok, nem mondom hogy kevésbé jók mint a 0ás lovak, de rettentően hiányoznak az oktatásból. Ma már majd hogy nem megfizethetetlen a tiszta vérű ló a piacon, így még szűkebb a választék a lovardák számára. Rengeteg alkalmas 0ás ló lenne Magyarországon, mert sajnos a jó tiszta vérű lovakat külföldre hordják, így csak a fölösleg vagy a kevésbé jó ló marad itthon nekünk.

Kis Csilla (Kalocsa , 2021-08-26)

#284

Egyetértek.

Réka Botár (Üröm, 2021-08-26)

#286

Aláírom, mert nem a származástól függ a ló képessége.

Adrienn Pereszlényi (Leányvár , 2021-08-26)

#289

Nem a Papir dönti el hogy egy ló alkalmas-e vagy sem

Sárffy Tamás (Szöce, 2021-08-27)

#299

Mert szerintem nem a szarmazasától függ, hogy milyen jól használható oktatásra egy ló.

Tünde Molnár (Kulcs, 2021-08-27)

#300

Aláírom,mert nekünk is szuper ismeretlen származású lovaink vannak, és szuper ismeretlen származású bértartott lovaink.

Bogdán Dóra (Nagyvenyim, 2021-08-27)

#302

Semmivel sem érnek kevesebbet!

Linda Kuklics (Pilisszentiván, 2021-08-27)

#307

Aláirom mert szintén származás nélküli lovakkal dolgozom

Diána Demeter (Hajdúdorog, 2021-08-27)

#312

Számomra minden ló egyforma, nincs különbség, nem tehet róla hogy esetlegesen a megnevezése "nullás" miért kell különcösíteni? Lehet különben viselkedik, mint a másik "hivatalosan elfogadott tevékenységben lévő" fajtársa. Nekik lelkük van! Ha pedig a szándékot látjuk benne, hogy elhivatott egy közös tevékenységreaz emberrel, terápiás ló "titulust" , iskolaló pozíciót miért ne szerezhetne még? Köszönöm a lehetőséget Otília!

Éva Horváth-Balogh (Soltvadkert, 2021-08-27)

#317

Az ismeretlen ló is van olyan jó, mint az ismert származású!!

Aliz Gilinger (Makó, 2021-08-27)

#318

Meggyőződésem, hogy a ló habitusa és képzettsége hatarozza meg az alkalmasságát.

Klaudia Major (Pécel , 2021-08-27)

#331

Vizsgához kell csak kötni. A ló legyen 5 éves mult kanca vagy herélt. Oltásai tesztjei rendben. A származás nem fontos.

Szabó Tímea (Győr, 2021-08-27)

#332

Jó napot. 5 lovam van melyből 4 nullás.

József Halápi (Nagykőrös, 2021-08-27)

#334

Egyetértek.

Anikó Szigeti (Ősi, 2021-08-27)

#335

Egyet értek.

Mariann Soós (Cserkeszôlô, 2021-08-27)

#338

Szeretnem, hogy a szarmazas nélküli lovakat is be lehessen vonni a lovas foglalkozasokba. Nekem is van egy nullas lovam aki sokkal nyugostabb, gyerek centrikusabb mint a papirral rendelkező lovam.

Kitti Madarász (Alsónémedi , 2021-08-27)

#343

Aláírom,mert úgy gondolom ez a papír nélküli lovak diszkriminációja.Ha bármiféle rendeletet szeretnének hozni,az úgy tessék inkàbb a gyakorlati részre irányítani,mint például hogy a ló mennyire nyugodt,mennyire jól képzett.A származásnak ezekhez a fontos dolgokhoz semmi köze!Foglalkozzunk már végre az igazàn fontos dolgokkal!

Alexa Molnár (Mosonszentmiklós, 2021-08-27)

#344

Aláírom, mert egyet értek a petícióval.
Nem a papír a lényeg, hanem a ló alkalmassága a feladatra!!!

Judit Rozmán (Gátér, 2021-08-27)

#349

Mert hiszek benne.

Hilda Németh (Sânnicolau de Munte, 2021-08-27)

#353

Alàírom, mert egyetértek a felvetéssel.

Noémi Hanczik (Salgótarján, 2021-08-27)

#356

Fliszar Anita

Fliszar Anita (Somogybükkösd , 2021-08-27)

#363

Aláírom, mert úgy gondolom, hogy túlzott terheket ró a lovasokra, akadályt gördít az elé, hogy lelkes tehetséges oktatók minél több fiatalt megtanítsanak lovagolni. Így végeredményben lovas nemzet voltunkat gyengíti. Fontos, hogy lótenyésztésünk magas színvonalú legyen, de a magas szintű lovas tudáshoz elsősorban jó mozgású, megbízható, jó vérmérsékletű lovak kellenek, hogy azon tanuljanak a fiatalok! S minden oktató tudja, hogy ezrk a tulajdonságok, nem a papíron múlnak.

Sebastian Jerzy Sikó (Sukoró, 2021-08-27)

#373

Aláírom, mert egyetértek

Cintia Dóka (Budapest, 2021-08-27)

#377

Az én kovam is nullás,anikor még lehetett gond nélkül megkapta az alkalmassági vizsgát. Az alkalmassága Slsemmiben sem kevesebb,mint egy nem nullásé.

Éva Csengeri-Szepes (Budapest, 2021-08-27)

#383

Egyetértek! A használhatóságot nem befolyásolja a származás!

Baksy Orsolya (Budaörs, 2021-08-27)

#392

Mert a legjobb gyereklovak és tanítólovak nem a papíros lovakból kerülnek ki. Számos lovarda arra kényszerül, hogy a szuperül képzett származás nélküli lóvával kvázi illegálisan dolgozzon, míg papíros társaikat sokszor csak a törvény miatt tartják...

Perjés Alina (Bugac, 2021-08-27)

#394

Aláírom, mert egy származás nélküli ló sem kevesebb

Enikő Rácz (Tiszaug, 2021-08-27)

#395

Ők is kapjanak esélyt.

Nikolett Kolos (Jánoshalma , 2021-08-27)

#399

Ne papír alapján ítéljenek meg egy lovat. Indulhasson minden ló egyenlő esélyekkel.

Franciska Gintner (Pellérd , 2021-08-27)



Fizetett hirdetés

3000 embernek fogjuk hirdetni ezt a petíciót.

Tudjon meg többet...