Még a bevezetés előtt vonják vissza a Szeged-Kecskemét-Budapest új, utasellenes vasúti menetrendet!

Hozzászólások

#812

Nagyon sok ember nem csak a két végállomás között utazik, hanem a köztes állomásokról is. És elég sok olyan utas van, akinek ez a közlekedési mód az egyetlen, amivel akár Szegedre, akár Pestre menni akar.

Papp Nelli (Tiszakecske, 2019-11-26)

#815

Nem

Anita Tabányi (Albertirsa, 2019-11-26)

#818

Aláírom, mert hetente használom az említett vonatokat.

Laura Vincze (Ballószög , 2019-11-26)

#822

Aláírom, mert sok tanuló diáknak erre szüksége van. Plusz a MÁV ezzel megint pénzt veszítene és több munkát adna a Telekocsi. Hu kezébe.

Magdolna Molnár (Szeged , 2019-11-26)

#823

Szegedre járok iskolába, és az új menetrend miatt hajnalban hamarabb kéne indulnom, este pedig később érkeznék

Sára Ónodi (Kiskunfélegyháza , 2019-11-26)

#826

Aláírom,mert az utazók vesztesége sokszorosa,annak a 18 percnek,amit nyernek vele!

Imre Marton (Kiskunhalas, 2019-11-26)

#827

Feljárós egyetemista vagyok és így problémát okozna a változtatás

Máté Iklódi (Cegléd, 2019-11-26)

#829

Kellenek a gyors átszállások Cegléden, így is elég hosszú a Nyíregyháza-Szeged út.

Mónika Lingvay (Nyíregyháza, 2019-11-26)

#833

Az utasok lehetőségeit minimalizálják!

Sára Antal (🐐 Kecskemét, 2019-11-26)

#837

Agyament ötlet. A hozzánemértés netovábbja.

Sándorné Molnár (Cegléd, 2019-11-26)

#839

Gepjarmuvel a belvarosban parkolni nem lehet, vonattal kenyelmes, reges reg a szeged bp vonalat egy oras tavra kellett volna fejleszteni!

Andras Ferenc Bognar (Kecskemet, 2019-11-26)

#843

Aláírom, mert tanulóként minden hétvégén használom a vasútvonalat.

Emese Győri (Kiskunfélegyháza, 2019-11-26)

#847

Vonatal szoktam csalàdostol közlekedni családal hétvégén kirándulni.

Csaba Tercsi (Kecskemét, 2019-11-26)

#848

Sokat utazom szeged kecskemet vonalon, a bevezetes utan csak telekocsival tudnek utazni h idoben oda es vissza is erjek. Kutyaval ez epp nem lehetetlen, de nagyon maceras

Anita Sinkó (Szeged , 2019-11-26)

#851

Családtagjaim rendszeresen utaznak Kiskunfélegyháza-Budapest, valamint Szeged-Kecskemét-Budapest között.

Sándor Mészáros (Kiskunfélegyháza, 2019-11-26)

#852

nem ésszerű a változtatás az utasok szempontjából

Józsefné Judit Horváth (Szeged, 2019-11-26)

#858

Egy ekkorra varosba megengedetlen az hogy az iskolabol kessenek a munkasok nem tudjak megoldani a jaratokat

Zoltán Borbély (Kecskemét, 2019-11-26)

#861

Szégyen,hogy próbálják ellehetetleníteni a vidékiek közlekedését...ez megint arról szól,hogy aki nem a fővárosban lakik az nem számít!

Márti Tóth (Kiskunmajsa, 2019-11-26)

#862

Két egyetemista gyerekemet is érinti

Zoltánné Varga (Kecskemét, 2019-11-26)

#863

Aláírom, mert felháborítónak találom a MÁV 2019. december 15-től érvényes menetrendjét.

Erika Takacsné Kökény (Cegléd, 2019-11-26)

#865

Aláírom, mert elfohadhatatlan hogy ennyire nrm utasbarát a MÁV !

Farkas Imréné (Ceglédbercel, 2019-11-26)

#867

2003 óta rendszeresen vonatozom ezen a vonalon Budapestre és Szegedre. A távolsági közlekedésben nem az autónak, hanem a vonatnak kellene nagyobb teret nyernie.

Norbert Falusi (Kecskemét, 2019-11-26)

#869

Erősen közügynek tartom, mert eleve megyeszékhelyről és százezret meghaladó lakosságról van szó . Ha van, ami esetleg pótolja ezt a négyszeri nem megálló szerelvényt négy megálló szerelvénnyel, amivel ugyanolyan gyorsan célbaérnek a kedves utasok nincs ok, hagy menjenek megállás nélkül. :-)

Tamás Petrás (Kecskemét, 2019-11-26)

#873

Érintett vagyok a reggeli 7:53 vonat miatt ami az új menetrend szerint nem áll meg Kecskeméten

Iren Szentesi (Kecskemét, 2019-11-26)

#876

Budapesti utazásaimat hátrányosan érinti.

Andor Mudri (Kerekegyháza, 2019-11-26)

#879

4 éve minden reggel a Kecskemétről 7.48-kor továbbinduló intercity vonattal jártam, így értem be iskolába. A diákok számára (is) ellehetetleníti a közlekedést ez a botrányos új menetrend. A gyorsabb utazás feltételezése vicc, eddig is kiszámíthatatlan volt a máv. Vegyék figyelembe az UTASOKAT, amikor ilyen zseniálisan rossz menetrend tervvel állnak elő.

Bernadett Kiss (Kecskemét, 2019-11-26)

#882

Felháborítónak tartom, hogy 2 pár perccel gyorsabb vonat miatt felboruljon az összes többi vonat közlekedése, és még több késés legyen, az amúgy is késésektől hemzsegő MÁV-nál.

Krisztina Kállai (Kiskunfélegyháza , 2019-11-26)

#883

Fontosnak tartom az ügyet

Zoltán Antal-Kis (Budapest , 2019-11-26)

#884

Gyakori utas vagyok, és Kecskeméten szoktam le és felszállni. Mindig az eddig ott megálló vonattal járok, innentől az adott időre nem tudok odaérni. Nem mellesleg nem fejlesztés, hanem öncélú baromság.

Tibor Adrián Kiss (Balatonfüred, 2019-11-26)

#889

értelmetlen változtatás, Szatymaztól Nagykőrösig csesznek ki utasok ezreivel, ha ezt bevezetik, csak azért, hogy a Szegediek ezzel 20 percet (SE!!) nyerjenek. Ne csak a kecskemétiekre gondoljunk, más városban lakókat is ugyanennyire rosszul érint.

Renáta Szécsényi (Kecskemét, 2019-11-26)

#890

Mert ez a vonal szükségszerű, eltörlése katasztrófa!

Judit Póczonyi Imréné (Kecskemét, 2019-11-26)

#897

Szoktam a családdal utazni Ceglédi átszállással.

András Gál (Szeged, 2019-11-26)

#899

Felhaboritó, önkényuralomhoz való cseleked !!

Béla Falusi (Kecskemét, 2019-11-26)

#906

Értelmetlen, az új menetrendi struktúra bevezetése, ezzel a napi ütem teljes felborítása.

Norbert Koncz (Pomáz , 2019-11-26)

#907

Aláírom, mert gyakran közlekedek ezen az útvonalon és rendkívül hátrányosan érintene ez a változtatás a menetidő tekintetében.

Szilveszter Both (Szeged, 2019-11-26)

#912

Két gyermek él és dolgozik a fővárosban.Én még csak meg tudom választani melyikkel menjek hozzájuk,de ha ők hazajönnek azt csak pénteken munka után azzal lehetne amit éppen a tervek szerint nem állna meg Félegyházán. Nincs kocsijuk ( nem is tudnák hol parkoltatni ) a buszt nem mindenki bírja.......

Lászlóné Szeleczkei (Szentes, 2019-11-26)

#914

Értelmetlennek tartom az egészet! Nem rövidül jelentősen a Szeged - BP közti közlekedés cserébe viszont mindenkit csak negatívan érintene...

Tamás Török (Szeged, 2019-11-26)

#918

Hetente többször használom azokat a megállókat, amelyeket meg akarnak szüntetni (Budapest Nyugati- Kiskunfélegyháza, Kecskemét). A változtatással sokkal megnehezítenék az amúgy sem tökéletes utazást. Úgy gondolom, hogy ennyi menetidő csökkenésért nem éri meg ennyi ember életét nehezíteni. Sokkal nagyobb kárt okozna, mint hasznot.

Barbara Bakó (Kecskemét, 2019-11-26)

#922

Aláírom, mert gyakran utazom ezen az útvonalon, ugyanakkor vannak, akik akár naponta is megteszik ezt a távolságot.

Eszter Tamási (Szeged, 2019-11-26)

#923

Jobb utazási körülményeket szeretnék,amihez beletartozik az is,hogy esetleg le tudok ülni a vonaton.

Zoltán Keliger (Albertirsa, 2019-11-26)

#925

Aláírom, mert a mindennapi, munkahelyemre való utazásomat, illetve az onnan történő hazautazásomat jelentős mértékben befolyásolja.

Erki Milán (Kecskemét, 2019-11-26)

#927

Sokkal többet vesztünk az új menetrenddel, mint amennyit nyerünk.

Gergő Gömöri (Kecskemét, 2019-11-26)

#929

Felháborítónak tartom mert én is azzal járok vagyis jártam eddig És még rajtam kívül Több száz ember

Lajosné Czékus (SZEGED, 2019-11-26)

#931

Azért írom alá, mert a vállalkozásomat negatívan érinti. Kecskemétre vonattal járok, rendszeresen.

Anikó Pálföldi (Szatymaz, 2019-11-26)

#932

Ha amikor egyetemre jártam volna így közlekedett volna az IC, akkor sosem jutok le Szegedre. Így is mindig állni kellett! És mi van azokkal, akik Cegléden szállnak át????

Bernadett Danku-Szabó (Cegléd , 2019-11-26)

#934

Napi szinten járok Budapestre. Az új menetrend egy kevés ember számára lesz jó, annál többeket érint hátrányosan.

Edina Muraközy (Nagykőrös, 2019-11-26)

#935

Munkábajárásom miatt

Krisztina Retkes (Kiskunfélegyháza, 2019-11-26)

#937

Aláírom mert néha haza akarok jutni

Erzsébet Filep (Budapest, 2019-11-26)

#938

Mindennap ingázom Szeged-Kecskemét között.

Tímea Móricz (Szeged, 2019-11-26)

#939

Aláírom, mert így is 9 órát utazok, hogy 4 órát az unokámmal tölthessek, és ha többet kell utaznom, akkor az unokámmal lehetek kevesebbet.

Mónika Baricsa (Hódmezővásárhely, 2019-11-26)

#944

Egyetértek a fentebb leírtakkal.

Erzsébet Gajár (Monor, 2019-11-26)

#945

Ne zárják el a vidéket Pesttől.

Attila Szénási (Szentes, 2019-11-26)

#953

A menetrend módosítása kellemetlen következményekkel fog járni a 100a vasútvonalon ingázóknak.

Pethő Valentin (Pilis, 2019-11-26)

#955

Szánalmas már, hogy mit művelnek ezzel a vonallal!!!!

Edina Polinger (budapest, 2019-11-26)

#960

Én is szoktam Kecskemétre utazni a reggeli járattal(6.45-össel),sőt a Gyerekeim is! Tegyék későbbre a közvetlen IC-t!

Emília Nagyné Szabó (Szeged , 2019-11-26)

#964

Aláírom, mert heti rendszerességgel vonatozó vagyok. Szerintem nem éri meg kettő járatot kb 10 perccel felgyorsítani, ezzel a kisebb megállókat kihagyni és a többi járatot lassítani. Erre valami merőben más megoldásra lenne szükség, olyan embertől aki életvitelszerűen vonatkozott már. Vagy tessék megkérdezni szegedi tanár úr Dr. Deák István véleményét, ő biztosan ki tudna alakítani ennél sokkal jobb menetrendet.

Zubor Melissza (Kecskemét, 2019-11-26)

#969

Aláírom, mert felháborítónak tartom, amit tenni akarnak!!!

Erzsébet Sájerné (Szeged, 2019-11-26)

#970

Néhány perc időnyereségért fontos csatlakozásokat romboltak szét, a többi IC menetidején is jócskán rontva.

Szabolcs Károly (Legyesbénye, 2019-11-26)

#971

Tűrhetetlen állapotok vannak a 100 a vonalon

Gabriella Jutasiné Novák (Monor, 2019-11-26)

#974

Igenis kell, hogy óránként induljanak vonatok Kecskemétről Budapestre és Szegedre.Még azt is kérném, hogy az utolsó vonatok mint Kecskemét felől mint Kiskunfélegyháza felől álljanak meg Városföldön is.Bizony amíg törődtek az utasokkal addig meg is álltak.

LÁSZLÓ HERCZEG (Városföld, 2019-11-26)

#975

Aláírom, mert egyetértek, és felháborít, hogy Kecskemétet cserben akarja hagyni a MÁV!

Gábor Hajnal (Kecskemét, 2019-11-26)

#979

15 éve jól működő rendszert vertek szét

Albert Dániel (Budapest, 2019-11-26)

#980

Nekem és a barátaimnak is fontos,hogy legyen átszállási lehetőségünk, hiszen sokan Szolnokiak Szegeden tanulunk.

Mira Murányi (Szeged, 2019-11-26)

#984

Felháborító, hogy az utasok szabadidejével, pénzével, munkahelyével, családok életével játszadoznak az ilyen és ehhez hasonló intézkedésekkel! Valós alapja nem sok van! Az elővárosi közlekedésfejlesztés is egy katasztrófa, amit nem a döntéshozók, hanem a naponta ingázók éreznek a bőrükön!

Yvett Hortiné Balik (Pilis, 2019-11-26)

#988

Nem szeretném ha nem álna meg Kecskeméten az Inter city.

László Lászlóné Kasza (Kecskemét, 2019-11-26)

#994

Ezzel a menetrenddel tönkretették a csatlakozásokat Kőbánya-Kispesten.

Szabolcs Tóth (Szeged, 2019-11-26)

#996

Minden nap ingázom vonattal a vonalon Szegedre az egyetemre. Én is diák vagyok, és szinte ellehetetlenít az új menetrend! El sem tudom képzelni, hogy ki találta ki ezt az új menetrendet, de hogy ezen a vonalon egyszer sem utazott az biztos!

Mirella Igel (Kiskunfélegyháza, 2019-11-26)



Fizetett hirdetés

3000 embernek fogjuk hirdetni ezt a petíciót.

Tudjon meg többet...