Ügyvédek tiltakozása a hajléktalanság kriminalizálása ellen

Hozzászólások

#3005

Undorodom ettől a törvénytől!

Zsuzsanna Keszthelyi (Pécs, 2018-10-26)

#3009

Aláírom, mert mélységesen felháborít, hogy azok, akiknek nincs otthona, még meg is legyenek hurcoltatva.

Balatoni-Oláh Zita (Budapest, 2018-10-26)

#3015

A lét alatti lét pönalizációja nem csak kontraproduktív, hanem - a políciális állami korszakból ismerten - értelmetlen is. Büntetőjogi és büntetőjogias eszközökkel társadalmi állapotokat megszüntetni - bizonyítottan - nem lehet. A hajlékonyság (a hajléktalanság) kiriminalizációja a kultúrjog alapelveibe, alapnormáiba is beleütközik, az megtagadása a XX. század második fele alapjogi evolúciós társadalmi termékeinek.

András-Frajdy Szolnoki kulturális antropológus (Budapest, 2018-10-26)

#3022

Egyetértek minden sorával, de leginkább ezzel:
"A hajléktalanság nem bűn és nem szabálysértés. A hajléktalanság a legszörnyűbb helyzetek egyike, amelybe ember kerülhet."
Minden kormánytag és képviselő aki ezt a törvényt jóváhagyta éljen csak egy hetet hajléktalanul. Aztán szavazzanak újra.

Zsuzsanna Kappeller (Budapest, 2018-10-26)

#3027

Ezeket az embereket, segíteni kellene, törödni velük, orvosilag kezelni, kivizsgálni nem kriminalizálni!

János Vezér (Pécs, 2018-10-26)

#3032

Felháborító ami Magyarországon folyik!

Katalin Éva Dezső (Oroszlány, 2018-10-26)

#3034

Embertelen eljárás

Tóth Attila (Torokbalint, 2018-10-26)

#3035

Nem ertek egyet azzal a torvennyel,hogyha valaki hajlektalan,akkor az buntetheto legyen.Eleg azoknak az embereknek a maga bajuk!

Christian Szika (Toronto, 2018-10-26)

#3037

Mert nagyon felháborító.Szégyen ez a kormány.

lajos csl (Tárnok, 2018-10-27)

#3041

Nem értek egyet a hajléktalanok kriminalizálásával. Segítség kell nekik, nem büntetés.

Ágnes Vámos (Budapest, 2018-10-27)

#3048

Aláírom, mert szerintem szociális kérdés nem kriminalizálható. Mert a jogszabály álláspontom szerint több ponton alkotmányellenes. Mert segíteni kellene a hajléktalanokat, nem büntetni. Mert a jogszabály mindentől függetlenül szembe megy a minimális humanitással.

Zoltán Kator (Budapest, 2018-10-27)

#3050

Aláirom,mert segitenie kéne Orbánnak a hajléktalanokat nem becsuknia.Megoldás kellene a helyzetükre

Krisztina Micsekné Burka (Budapest, 2018-10-27)

#3054

Aláírom mert nem így kell megoldani a hajléktalan kérdést!

Rostos Éva (Berettyóújfalu, 2018-10-27)

#3065

Embertelen

István Varga (Budapest , 2018-10-27)

#3067

Tökéletesen egyetértek a peticióval és nem értem, hogy akiben egy szikrányi emberség van, hogy tehet eleget egy ilyen aljas törvénynek. Ha valakinek, akkor egy bírónak fel kellene emelni a szavát egy ilyen rossz, kártékony, értelmetlen törvény ellen, nemhogyy elfogadni.

Ilona Pettenkofferné Nagy (Budapest, 2018-10-27)

#3068

messzemenően egyetértek a kezdeményezéssel, az alapot megvonó helyzet értékeléssel !!!

Tamás Hirschler (Budapest, 2018-10-27)

#3073

Aláírom, mert elítélem emberként, jogvégzettként, tanárként: ritka aljas, cinikus eljárásnak és nagyon veszélyes tendenciának tartom, ha már ezt is hagyjuk. Aláírom, mert ha nem tenném, többet nem tudnék a tanítványaim szemébe nézni.

Marianna Szalai (Szombathely, 2018-10-28)

#3075

Alairom, mert a hajlektalansag kriminalizalasanak egyetlen celjat abban latom, hogy a kozbeszedet es figyelmet elterelje az elnyomo diktatura korrupcios ugyeirol, mindezt ugy, hogy a legvedtelenebb embereket meg inkabb kiszolgaltatotta teszi

Marcell Nagy (Budapest, 2018-10-28)

#3081

Ennél aljasabb törvény a rendszerváltás óta nem született. A probléma valós megoldására való törekvés helyett el akarják tüntetni ezeket az embereket szem elől. Hisz amit nem látunk az nincs. A hajléktalanság nem bűncselekmény hanem a rendszer működési hiányosságainak következménye!

Anita Simon (Salgótarján, 2018-10-28)

#3082

Mert ki szeretnék állni a hajléktalanok mellett

Éva Bangó (Budapest, 2018-10-28)

#3083

Nem ez, a hajléktalan ember jogairól, érdekéről teljesen megfeledkező, nem európai 'kitiltás' a megoldás.

Gyula Ványi (Szekszárd, 2018-10-28)

#3089

Embertelen

Józsefné Tóth (Budapest, 2018-10-29)

#3093

Aljas a törvény.

János Dr. Oláh (Veszprém, 2018-10-30)

#3096

Aláírom, mert felháborító az a viselkedés a kormány részéről, hogy akiket az utcára ki tesz, ellehetetlenít az élettől, utolsó csapásként perbe fognak, bebörtönzik őket.

Szatmári Dominik (Budapest, 2018-10-31)

#3100

Borzasztó és Szomorú amit ez a kormány művel. Minden tisztelettel a bíróké és az ügyvédekért hogy kezdeményeztek ezt.Isten áldja meg őket érte.

JANOS VIGMOND (PETERBOROUGH, 2018-11-01)

#3108

Szerencsétlen emberek sokasága , önhibáján kívül került az utcára . Sokuknak gyermekeit is elvette avgyámhatóság !
Ez a kormánytól szabályos népírtás !
Nem hagyhatjuk , hogy ez történjen nemzetünk népével !

Sándorné Vázsonyi (Budapedt, 2018-11-03)

#3112

Németh Árpádné

Árpádné Németh (Somogysárd, 2018-11-04)

#3116

Nem vagyok ügyvéd, igy azt sem tudom, jogom van-e aláírni. Én csak egy demokrata vagyok, akinek elege van a fidesz rémuralmából.

Csilla Horváth (Gyál, 2018-11-04)

#3117

Volt büntetőbíróként és magánemberként sem tehetek mást, legalább így felemelem a hangom.

Veronika dr.Dénes (Budaörs, 2018-11-05)

#3120

Aláírom mert egyetértek azzal, hogy életvitelszerűen az utcán tartózkodni nem bűn és nem is törvénysértés.

Beatrix Bukovenszki (Budapest , 2018-11-05)

#3122

Aláírom, mert elfogadhatatlan elsősorban, hogy a nép kizsákmányolása, jogfosztottságba taszítása során tömegek kerültek, és kerülnek hajléktalanságba. Azok, akik ezt tették, el akarják tüntetni a bűnjeleket a népellenes cselekedeteikről. Üldözik az utcáról azokat, akiket segíteni kellene, lakhatást biztosítani, még pénzbirságot is kiszabnak az éhező, fázó, szerencsétlenekre, a bírók közönye is cinkosságnak minősül, milyen dolog az, hogy be se mehet a tárgyalóba, nem védheti érdekeit? Nem is folytatom,mert fölháborító, amit a néppel csinálna, ma a hajléktalanok, holnap a következő csoport kerül sorra, és bizony cinkos a rendőri vezetés a bíróságok is.

Emma Rajki (Orosháza, 2018-11-06)

#3123

Nem értek egyet a hajléktalanok ellen szóló törvénnyel

Zsófia Papp (Pátka, 2018-11-06)

#3127

Ebben a vilagban embersegre van szuksegunk, es nem arra, hogy a kormany kepviseloi a zsebuket jol megtomve mindenki mast eltiporjanak. Ez felhaborito es verlazito. Ez a torveny csak azt hirdeti, hogy az embertelenseg a kovetendo pelda. Es raadasul a legkiszolgaltatottabb helyzetben levoktol veszi el meg a minimalis segitsegnek a lehetoseget is. Szegyenletes, hogy olyan emberek vezetik ezt az orszagot, akik sajat erdekeiken kivul mast nem kepesek kepviselni. A kormany feladata nem a felelem keltes, manipulacio es kizsakmanyolas, hanem a nep erdekeinek a kepviselete, a munkahely es szallas biztositasa. Aki az utcan el, az azert teszi azt, mert nincs mas valasztasa. Az embertelen torvenyek meghozasa helyett, a kormanynak es a miniszterelnoknek arra kellene forditania az osszes erofesziteset, hogy munkahelyeket teremtsen, lakasokat biztositson egy minimal berbol megfizetheto aron, es a magyarorszagi eletszinvonalat novelje, azok szamara is, akik nem engedhetik meg maguknak azt, hogy palotaban lakjanak.

Gabriella Nagy (Cork, 2018-11-09)

#3139

Az a kormány, de persze másik sem, amely magát keresztények vallja nem hozhatott volna ilyen törvényt. E helyett egy a hajléktalanok sorsát megnyugtatóan, európai módon rendező törvényt kell hozni.

Gábor Péter (Aszód, 2018-11-14)

#3140

Aláírom, mert ilyen irracionális, aljas szabályt még nem láttam. És nem is akarok látni.

Judit Náday (Budapest, 2018-11-14)

#3145

Papp József

Papp József (Adony, 2018-11-19)

#3150

Borsos ibolya

Ibolya Borsos (Nagykanizsa, 2018-11-22)

#3155

Mert teljes mértékben elfogadhatatlannak tartom, hogy bűn hajléktalannak lenni. A büntetés csak tüneti kezelés, a problémát nem oldja meg semmilyen formában. Arról nem is beszélve, hogy Alaptörvény több pontjával ellentétes.

Nina Rubina Győrfi (Mohács, 2018-12-04)

#3157

" A bűnt lehetni büntetni, élethelyzetet nem!!"

Fruzsina Krisztián (Sajópálfala, 2018-12-13)

#3161

Egyetértek

Szabolcs Bárdossy (Nagykovacsi , 2019-02-08)

#3164

éppen szakdolgozatot írok a hajléktalanságról, a petíciót is megemlítem. Hogy nézne ki, ha olyasmire támaszkodom, amit nem tartok támogathatónak?

Tivadar Molnár (Szomor, 2019-10-05)

#3166

Utálom, hogy Magyarországon vannak hajléktalanok és nincs lakásuk. Én nagyon sajnálom őket, sokan önhibájukon kívül kerültek oda és senki nem segít nekik. Törökország szegényebb ország mint ez és ott nincs hajléktalan ember az utcán, mert az állam segít nekik és a lakosok is. Itt meg.....

Claudia Göksu (Budapest, 2020-07-13)

#3167

A törvényt nem tartom megalapozottnak betartását, végrehatását biztosító háttérintézmények (emberhez méltó szállások,..., nappali tartózkodók...) hianya miatt.
Szerintem önhibáján kialakult helyzetért nem lehet Valakit börtönbe zárni

Klára Tolmár (Érd, 2020-09-20)



Fizetett hirdetés

3000 embernek fogjuk hirdetni ezt a petíciót.

Tudjon meg többet...