Követeljük a Tolvajkergetők felmentését! / We demand the acquittal of Thiefbusters!

Hozzászólások

#4602

Aláírom, mert törvénytelen, amit a Tolvajkergetőkkel tesznek.

(Fertőszentmiklós, 2017-12-21)

#4607

Annyi jelentősége van az ügyüknek, hogy precedensértékű, tehát jól jellemzi az aktuális állapotokat, ami minden csak nem elfogadható!

(Kistelek, 2017-12-21)

#4617

Aláírom, hogy egyszer hátha lesz egy jobb kormány eben az országban.

(Deszk, 2017-12-22)

#4620

Igazságtalannak tartom a Tolvajkergetők meghurcolását.

(Budapest, 2017-12-22)

#4625

Fontosnak tartom hogy akik azzal tevékenykednek hogy mások életét megkönyitsék (pl: egy kerékpár tolvaj elfogása) ne büntetést hanem elismerést kapjanak.

(Hódmezővásárhely, 2017-12-22)

#4626

Ideje lenne változtatni bizonyos dolgokon!!!

(Thetford, 2017-12-22)

#4627

Szeretett kerékpáromat lakatról levágva ellopták és senki nem illetékes.....
Minden tiszteletem a Tolvajkergetőknek, az egyetlen hasznos csapatnak a témában. Amíg őket üldözik a tolvajok helyett, még sokan leszünk meglopva.

(Budakalász, 2017-12-22)

#4628

Undoító, amit itt folyik. Le a koncepciós perekkel! Igazságot Polgár Tamásnak!

(Amsterdam, 2017-12-22)

#4631

Egyetértek a petícióval.

(Budapest, 2017-12-22)

#4635

Felháborít a bíróságok, ügyészségek, közjegyzők függetlenségének felszámolása, politikai érdekek vezérelte felhasználása egyes emberek, civil szervezetek ellen!

(Budakalász, 2017-12-22)

#4638

"Addig nem fog győzni a szabadság ügye, amíg a magyar nemzet saját áruló korcsivadékának hulláiból olyan hegyet nem rak, mint a Mátra, s a döghalom tetején az utolsó áruló apát a saját fia le nem nyakazza!"

(hatvan, 2017-12-22)

#4644

Évek óta követem a Tolvajkergetők munkásságát és ahol ők, vagy a testvérszervezetek munkálkodtak, drasztikusan csökkentek a bicikli lopások. Minden esetben szakszerűen jártak el, ők csak megkeresték a tolvajokat, bizonyítékot gyűjtöttek és átadták a rendrőrségnek. A munkájuk hatékony, eljárásaik korrektek, az egész tárgyalás egy erőltetett próbálkozás az elítélésükre minden bizonyíték ellenére.

(Székesfehérvár, 2017-12-22)

#4651

Példátlan eljárásban részesülnek a tolvajkergetők amit nem szabad hagyni, ha ennyivel is de kötelességünk segíteni nekik.

(Szécsény, 2017-12-22)

#4661

Teljesen egyetértek, nevetséges az egész eljárás..

(Komló, 2017-12-23)

#4662

Igazságtalannak tartom a Tolvajkergetők ellen zajló eljárást.

(Isaszeg, 2017-12-23)

#4663

Nem tartom igazságosnak a bìróság ,és rendörség módszereit.

(Tállya, 2017-12-23)

#4669

Talán a tolvajt kellene üldözni!!!

(Pécel, 2017-12-23)

#4671

mert a tolvajkergetők nagyon sok bűnöző elfogásában segített

(Budapest, 2017-12-23)

#4673

Törvénytelen és érvénytelen az igazságszolgáltatásban dolgozó bíró tevékenysége

(Oslo, 2017-12-23)

#4676

Igazság kellene hogy legyen, nem pedig gazság

(Budapest XVIII., 2017-12-23)

#4678

Egyetértek abban, hogy jogtalan velük szemben az eljárás.

(Lovászpatona, 2017-12-23)

#4679

Igazsagot.

(Szeged, 2017-12-23)

#4686

Tisztességtelen a bírói eljárás.

(Lábatlan, 2017-12-24)

#4691

A bizonyítékokalapján egyértelmű, hogy ártatlanok.

(Mátészalka, 2017-12-24)

#4692

Undorító a korrupció ami folyik a Tolvajkergetőkkel kapcsolatban

(Budapest, 2017-12-24)

#4695

Mert nem vagyok megelégedve a közbiztonsággal és az egyetlen szervezetet felszámolják akik értünk dolgoztak.

(Dunakeszi, 2017-12-24)

#4698

Nevetséges, hogy mikre van energiája az "odafent" lévőknek és mikre nincs amire kéne, hogy legyen...

(Budapest, 2017-12-24)

#4707

Semmi féle önbíráskodás nem volt ők csak segítettek Magyarországnak ,hogy ne lopkodjanak annyian.

(Budapest, 2017-12-24)

#4708

Szégyen ez az ország... Az ilyen dolgok miatt le is lépek amint megoldást a jo lehetőségem.

(Gerendás, 2017-12-25)

#4710

Az egész CIVIL szervezet külön köszönetet és hálát érdemelne nem pedig üldöztetést!!!

(Győr, 2017-12-25)

#4714

Életszerűtlen az egész eljárás, felháborító. Azokat kéne bebörtönözni akik ilyen aljas módszerekhez vetemülnek annak érdekében hogy elérjék amit akarnak.

(Monor, 2017-12-25)

#4728

Aláírom, mert teljesen jogtalan, igazságtalan, koncepciós perekre jellemző eljárást folytatnak a Tolvajkergetők ellen.

(Zalaegerszeg, 2017-12-25)

#4729

Le se tagadhatnám hogy magyarországon élek!
Ez az egész egy nagy szégyen és értelmetlen
Ha őszinte lenne egy ember is például a bíró akkor a "miért csinálja ezt?"kérdésre a fölsőbb utasítás lenne a válasz szemetek!

(Szekszárd, 2017-12-26)

#4736

Aláírom mert alá szeretném.

(Tardona, 2017-12-26)

#4737

Aláírom mert alá szeretném.

(Tardona, 2017-12-26)

#4738

Aláírom mert alá szeretném.

(Tardona, 2017-12-26)

#4739

Amit a bíróság művel, az pofátlanság

(Orosháza, 2017-12-26)

#4740

Amit a bíróság művel, az pofátlanság

(Orosháza, 2017-12-26)

#4743

A Tolvajkergetok videoiban bemutatott dokumentumok alapjan tenyszeruen kijelenthetjuk, hogy ebben az esetben (is) egy jogot onkenyesen ertelmezo, mind a torveny betuitol, mind alapveto altalanos tarsadalmi ertekrendtol messzire rugaszkodott szempontok alapjan zajlik egy hatosagi eljaras, melynek egyertelmu celja, hogy onkenyesen tegyen tonkre emberi sorsokat bizonyos hatalmi statuszokkal, poziciokkal es szemelyes felelosseggel visszaelve, valamint visszaelve a tennyel, hogy ot/oket, mint felelos szemelyeket/eroszakszervezeteket nincs modja senkinek es semminek ellenorizni es felulvizsgalni. Sajnos az is tenyszeru, hogy az emlitett mozgalom bizonyos tagjai ellen folyo eljaras nem elszigetelt eset. Tudom, hogy az igazsagszolgaltatas intezmenyei (melyek egyebkent az igazsagszolgaltatas fogalmat is kikerik maguknak, es magukat csak jogszolgaltatasnak hivjak, ezzel is jelezve, hogy nem erzik feladatuknak es egyaltalan szandekuk sincs egyfajta egeszsseges tarsadalmi ertekrend szolgalata menten tevekenykedni) az ugynevezett rendszervaltas ota meg mindig nem valtott celpontot a polgarokrol a bunozokre, meg mindig a torvenytisztelo es adofizeto allampolgarok a celpontjai, mig a merleg masik serpenyojeben a torvenytisztelo allampolgarokert es az o biztonsagukert,semmit nem hajlandok tenni, de ez egy masik aspektusa a problemanak. Ebben az esetben tettenerheto es bizonyithato, hogy az eljaro hatosag nem "csak", hogy nem tarsadalmi ertekek es erdekek menten jar el, de tettenerhetoen nem is a torveny adta eszkozokkel, nem jogallami keretek kozott, es nem a torveny betuje szerint eljarva, sot ebben az esetben bizonyithatoan buncselekmenyt elkovetve mukodnek a hatosagok, ami itt-ott mas esetekben is tettenerheto, es egy atlag magyar ember eszkoztelenul all ezzel a jelenseggel szemben, jogfosztottan, erdekervenyesitesi lehetosegek nelkul. Altalanos problema, hogy figyelmen kivul hagyva a torvenyeinknek meg az alapelveit is zajnalank le bizonyos eljarasok, peldaul az ugynevezett artatlansag velelmet, mely arra predesztinalna az eljaras lefolytatoit, hogy artatlankent kezeljek a celpontjaikat ha es amig nem tudjak bizonyitani a bunosseguket. Itt is azonban azt latjuk, hogy a celpontok bunosoknek vannak kikaltva, es akore kell valami ugyet felepiteni, valamifele bizonyitasi eljaras latszatat odahazudni, amit majd le lehet papirozni, es azon dolgoznak, hogy bunosok is maradhassanak, illetoleg ha a kiszemelt celpontok bizonyitani is tudjak az artatlansagukat, ezt karhatalmi szoval, egy kozepkori inkvizitor eszkozeivel egyszeruen semmibe veszik es ennek ellenere a helyzetevel visszaelve, a torvenyeinket semmibe veve, mar a megfelelo jogi eljaras latszatara is fittyet hanyva, karhatalmi szoval terhelo iteletet hoznak, ami emberi eletek tonkretetelevel jar, az evekig elhuzodo lelekorlo eljarasrol nem is beszelve, nem egy es nem ket esetben torvenytisztelo emberek ellen, bemondasra, bizonyitekok nelkul. Ilyen jogi mukodest a hajdami Szovjetuniobol ismerhetunk, de a magyar hatosagok nem szakitottal ezzel a gyarkolattal, sot! Sajnos ettol teljesen fuggetlen ugyek is tenyszeruen hasonlo celkituzesekkel es modszerekkel kerulnek levezenylesre ma Magyarorszagon, sajnos tudnek errol meselni. Azt gondolom, hogy ahhoz, hogy egyaltalan elheto legyen az orszagunk mindenkepp valtoztatni kell ezen, es ideje, hogy jogallami keretek kozott tortenjen a jogszolgaltatas Magyarorszagon is. Es igenis a hatosagok a torvenyt betartva urambocsa a tarsadalmat es annak biztonsagat szolgalva mukodjenek, ne egy onkenyesen mukodo, a polgaroktol kapott hatalmaval es felelossegevel visszaelo, torvenytisztelo embereket terrorizalo eroszakszervezetkent!

(Nottingham, 2017-12-26)

#4747

Igazságtalanság és vicc ez az egész ügy

(Győr, 2017-12-26)

#4748

Aláírom, mert szerintem igazságtalan és felháborító ami velük történik.

(Érd, 2017-12-26)

#4749

Zavarja az igazságérzetem ez az ügy

(Győr, 2017-12-26)

#4755

Aláírom mert nem győzhet az igazságtalanság a jótevőknek nem börtön vagy bírság hanem jutalom jár.Hajrá Tolvajkergetők!!!

(Szerencs, 2017-12-26)

#4756

Egyértelműen aláírom.

(Kazincarcika, 2017-12-27)

#4757

Aláírom, mert támogatom

(Tiszaújváros, 2017-12-27)

#4760

Pál József

(Drégelypalánk, 2017-12-27)

#4761

A bíróságok és hatóságok folytonos, jogellenes fellépései motiváltak, hogy aláírjam a petíciót. Csak azért, mert "valaki ki akarnak vonni a forgalomból", nem kell 50-es éveket játszani.

The countinous illegal movements of the court and the authorities motivated me to sing the petition. Just beacuse they want to "take someone out", they shouldn't play the 1950's, like: Destroying evidences, falsing offical documents etc..

(Stuttgart, 2017-12-27)

#4763

Hasznos és szükséges volt a tolvajkergetés, a rendőrség inkább köszönetet mondhatna.

(Kiskunhalas, 2017-12-27)

#4765

Túlzottnak érzem az egész ellenünk folytatott eljárást, ami egy drogfüggő vallomására van alapozva.

(Szurdokpüspöki, 2017-12-27)

#4766

Gönczi Gizella

(Dörgicse, 2017-12-27)

#4768

Aláírom ezt mert igazságtalan és jogtalan vádakkal próbálják lecsukni a tolvajkergetőket.

(Budapest, 2017-12-27)

#4769

Alárírom mert igazságtalannak találom a vádakat

(Budapest, 2017-12-27)

#4786

Undorítónak tartam az egész eljárást. Más bűnözőt kit tetten érnek lopásért 24 órán belül elengedik ejnye bejnyével, de azokat az embereket akik ténylegesen tesznek is valamit azokat kezelik bűnözőnek. Szánalmas és felháborító az egész eljárás. Ideje lenne már valakinek közbe lépnie és rendet rakni a bíróságon ez ügyben!

(Békéscsaba, 2017-12-28)

#4789

Aláírom mert igazságtalannak tartom hogy hamis vádakkal elítéljenek valakit az egyértelmű bizonyítékok ellenére.

(Tótkomlós, 2017-12-28)

#4800

Szerintem csak jót tettek azzal, hogy Tolvajokat fogtak, jobbanmondva fogattak el rendőrséggel, abszolút nem önbíráskodtak! Jogtalan amit velük művelnek, remélem hamarosan tisztázódik a helyzetük, és mielőbb folytatják a tevékenységüket!

(Kalocsa, 2017-12-29)