Tiltakozás a Magyar Nemzeti Filmalap (MNF) nemzetgyalázó tevékenysége ellen

Hozzászólások

#401

Maximálisan egyetértek ezzel...

(Bicske, 2018-11-25)

#416

Teljes szívemből egyetértek.

(Hódmezővásárhely, 2018-11-25)

#417

elegem van a történelemhamisításból és mellébeszélésből amit a magyar filmszakma tanusít

(Budapest, 2018-11-25)

#421

Mélységesen egyetértek.

(Budapest, 2018-11-25)

#423

Tűrhetetlen, h történelmet hamisitó alkalmatlan emberek döntsenek a pénz felhasználásáról, ami a mi adonkból!

(Budapest , 2018-11-25)

#425

Felháborító, hogy a magyar történelem kiemelkedő személyiségeiről és eseményeiről a történelem meghamisításával akarnak filmeket gyártani igen sok pénz felhasználásával.

(Cegléd, 2018-11-25)

#428

Felháborító, hogy a magyar emberek adóforintjaiból kapott pénzen pont a magyar embereket, a magyar nemzetet gyalázzák, ill. lehetőséget adnak olyan filmek készítésére !

(Szolnok, 2018-11-25)

#429

Aláírom mert le kell cserélni a jelenlegi vezetést akik a legmélyebb magyarság ellenes tevékenységet végeznek.

(Vecsés,kellner dr utca 26, 2018-11-25)

#430

Gyalázatosnak tartom, ha olyasmire ad pénz az állam, ami mögött magyarellenesség van!

(Marcali, 2018-11-25)

#431

Végre, mert már kezdeményeztem a f.b. oldalamon is egy közretett anyagba!
Mert nem tűrhető a magyar nemzeti történelem meggyalázása, hamisítása és ezen keresztül az agymosás!

(Csíkdánfalva, 2018-11-25)

#432

Szükség van hiteles történelmi filmekre,mert fontos dolog,hogy ismerjük a múltunkat,ahhoz,hogy jövőnk legyen!

(Szigethalom, 2018-11-25)

#435

Egyet értek vele.

(Keszthely, 2018-11-25)

#436

Nem tudom elfogadni a történelem hamisítást !

(Bárdudvarnok, 2018-11-25)

#437

Aláírom, mert a petícióval egyet értek!

(Budapest, 2018-11-25)

#438

Egyetértek és elvárom, mert a dolgozók adóját felelősségtudatosan szabad költeni. Márpedig az nem felel meg a felelősségtudatosságnak, ha valakik arra használják, hogy Magyarország történelmét meghamisítják, ezzel Magyarországnak kárt okoznak.

(Budapest, 2018-11-25)

#439

mert egyetértek a benne foglaltakkal

(Kapuvár, 2018-11-25)

#440

Nem kell több Oscar-díj, csak legyenek normális MAGYAR filmek. Várkonyi Zoltán még tudott ilyeneket csinálni.

(Budapest, 2018-11-25)

#441

Egyetértek! Készüljön a történelmünk nagy eseményeiről hiteles nemzetépítő film. Nem baj ha nem Oscar-díjas.

(Gyál, 2018-11-25)

#446

A forgatókönyv egy gyalázatos fércmunka, sokszorosan túlárazva.

(Budapest, 2018-11-25)

#448

Mert méltatlannak tartom, hogy a magyar történelmet igy akarjãk hamitani.

(Kam, 2018-11-25)

#449

Államilag támogatott filmgyártás a XXI. évezredben nem lehet a magyar embereknek, a magyar nemzetnek és nemzeti hősöknek megcsúfolója.
-
Máté Evangyélioma 18. rész
1. Abban az órában menének a tanítványok Jézushoz, mondván: Vajjon ki nagyobb a mennyeknek országában?
2. És előhíván Jézus egy kis gyermeket, közéjök állítja vala azt,
3. És monda: Bizony mondom néktek, ha meg nem tértek és olyanok nem lesztek mint a kis gyermekek, semmiképen nem mentek be a mennyeknek országába.
4. A ki azért megalázza magát, mint ez a kis gyermek, az a nagyobb a mennyeknek országában.
5. És a ki egy ilyen kis gyermeket befogad az én nevemben, engem fogad be.
6. A ki pedig megbotránkoztat egyet e kicsinyek közül, a kik én bennem hisznek, jobb annak, hogy malomkövet kössenek a nyakára, és a tenger mélységébe vessék.
7. Jaj a világnak a botránkozások miatt! Mert szükség, hogy botránkozások essenek; de jaj annak az embernek, a ki által a botránkozás esik.

(Budapest V. kerület, 2018-11-25)

#451

nekem fontos!

(Zalaegerszeg, 2018-11-25)

#454

Nemzetellenes !!!!

(Sepsiszentgyörgy, 2018-11-25)

#457

Egyetértek !!!!

(Mikepércs, 2018-11-25)

#458

Nívós, a magyar " daliás időkről" szóló filmeket szeretnék látni szépirodalmi művek adaptációjaként, vagy hiteles, történelmi hűséggel bíró forgatókönyv alapján készült műveket.

(Budapest, 2018-11-25)

#459

Majzik Mária

(Gyöngyös, 2018-11-25)

#462

Nem felel meg a tortenelmi husegnek, valosagnak. Hazug es nem a tenyekrol szol.

(Budapest, 2018-11-25)

#464

Félek, hogy meghamisítják történelmünket és egyáltalán nem szeretném, hogy továbbra is nemzetgyalázók dirigálják, hogy milyen filmek készüljenek.

(Vác, 2018-11-25)

#468

Nemzeti érzelmű keresztény magyar ember vagyok dicső őseim tiszteletére és ha a nemzetet gyalázzák akkor őket is gyalázzák és ők is az egy szent oszthatatlan magyar nemzet javait szolgálták nemzedékek őrváltásain keresztül ami által máig fennmaradtunk.

(Szatmárnémeti, 2018-11-25)

#471

MEGALÁZÓNAK találom, hogy -életvitelük megitéléséböl- jött ment, rogyásig válogatott figurák -tudjuk milyen okoknál fogva- nem csak hogy a magyar mentalitást, történelmet, oktatást, müvészetet megrohasztják évtizedek óta, de még napjainkban is kapcsolataik kihasználásával nem hajlandók megelégedni az átlagon felüli életvitelükkel, támogatással. (rohadt jól élnek, mint "Made in Speck"....) MÈG: beteges módon egy több rétegben; méltóságában megalázott -NÁLUK SOKKAL KÜLÖNB- népet akarnak MÉG MINDIG igában tartani ÉS NEVETSÉGESSÉ TENNI -a saját beteges, sorvadt mentalitásuk, a mindigi háttérhatalom támogatottságuk végett-
. Igen. (fütyülök rá, hogy megint letilt a fb.....)

(Budapest, 2018-11-25)

#476

magyar vagyok

(Budapest, 2018-11-25)

#477

felhaborito

(balc, 2018-11-25)

#481

Elegem van aliberális vőrös diktatúrát a

(Berettyóújfalu, 2018-11-25)

#482

Aláírom, mert a forgatókönyv, ami alapján meg akarják csinálni a filmet, nemzetgyalázó, történelemhamisító!

(Tiszalök, 2018-11-25)

#493

Nemzetépítő hiteles történelmi filmeket szeretnénk!

(Budapest, 2018-11-25)

#495

Aláírom, mert a magyar nép érdeke, múltja, és jövőbe vetett hite ezt követeli.

(Balatonfűzfő, 2018-11-25)

#497

A filmslap döntései nemzeti önérzetét sértenek, történelemhamisítást támogatnak.

(Budapest, 2018-11-25)

#498

Hazaszeretet / Nemzetköziség
(nagyrákói és kelemenfalvi Rakovszky Iván (1885-1960))

1.
Nem hiszek én soha abban,
Ha akármily nagy szavakban,
S akármilyen egyre-gyakran
Valaki azt hirdeti:
Az egész emberiséget
Szereti; épen ezért meg
A haza mindegy neki.

(más változatok az utólsó két sorra:

Szereti, mint egy egészet
És a hon mindegy neki!

Szereti, s ahon evégett
Egészen mindegy neki!)

2.
Mert, ha kivel együtt élünk,
Kivel egy nyelvet beszélünk,
És egy Úristentől félünk,
Szivünk át nem öleli:
Úgy a szeretettel baj van,
Gyökere nincs dús talajban,
Gyümölcsét nem érleli.

(Magját nem érlelheti.)

3
Aki tud szívből szeretni,
Együtt sirni és nevetni,
Áldozattal számot, vetni,
Nem távolban keresgél:
Kell,hogy elsőbb azt szeresse,
Aki ott van őmellette,
S azt a földet, melyen él...

4.
Gyűlölködő, irigy jellem,
Melyben nincs testvéri szellem,
Akinek a szomszéd...ellen,
Hazátlanul meglehet:
De szent érzést, amely átfog
Egy egész embervilágot,
Ilyen sziv nem rejteget!

5.
Nehéz utat kell befutni!-
Világtestvérséghez jutni,
Mindenkit szeretni tudni,
Csak ilyen áron lehet:
Ne is, áhítson rája,
Akinek az iskolája
Nem volt a Honszeretet!

6.
Ezért sosem hittem néked,
Aki folyton azt beszéled,
Szeretsz minden távol népet
S a hazát nem szereted:
Mert aki még ezt sem tudja,
Annak, ugyan miből futja,
Hogy szeressen egyebet?


Nagybátyám verse a megyarázat‼

(Taufkirchen Vils, 2018-11-25)

#501

Egyetértek! A magyar történelem nagy alakjairól, eseményeiről kellene filmet forgatni, hiteles, már bizonyított rendezőkkel. A Hunyady Jánosról szóló , most készülő botrányos filmtől vonják meg a támogatást és adják oda a Bán Mór Hunyady könyveiből készülő filmnek! Várjuk az Attila , Árpád, Pozsonyi csatáról készülő filmeket is. Sajnos az Egri Csillagok volt az utolsó nagyszabású történelmi film, ezután csak a Koltay Gábor rendező által forgatott filmek jelentősek, mint pl. a Honfoglalás és a Sacra Corona.

(Kiskunfélegyháza, 2018-11-25)

#503

Reszler Gáborné

(Pomáz, 2018-11-25)

#505

Egyetértek!

(Szécsény, 2018-11-25)

#509

valóban közpénzből csak felelősségteljes alkotók csináljanak történelmi filmet.

(Budapest, 2018-11-26)

#515

Fábiánné Fazekas Terézia

(Túrkeve, 2018-11-26)

#516

Varga Tibor

(Tokodaltáró, 2018-11-26)

#517

mert ne rontsak el a jo temakat

(Székesfehérvár, 2018-11-26)

#531

primitív elferdítése a valóságnak

(Budapest, 2018-11-26)

#533

Andrási Endre

(Kapuvár, 2018-11-26)

#535

Hősökről csak igazi hazaszerető rendezők csináljanak filmet!!!

(Sellin, 2018-11-26)

#537

Egyetértek

(Pécs, 2018-11-26)

#540

Tiltakozom a MNF nemzetgyalázó tevékenysége ellen, vezetőitől pedig vonják meg a bizalmat. Magyar érzelmű emberek kerüljenek a helyükre.

(Pattaya, 2018-11-26)

#542

Andy Vajnat le kell váltani! Fejtől bűzlik...

(Budapest, 2018-11-26)

#548

A nemzet csak akkor nem vész a semmibe, ha tudja múltjáról az igazságot.

(Piliscsaba, 2018-11-26)

#552

Csizmazia József

(Ajka, 2018-11-26)

#553

Alairom mert felhaboritonak tartom, hogy ilyen szinten hamisitsak meg a magyar tortenelmet.

(Ur, 2018-11-26)

#555

Mert a Magyar Nemzeti Filmalapnak mindenkor a nemzet érdekeit, a nemzet kultúrájának gazdagodását kell szolgálnia. Történelmünk, életünk, nagyjaink és az átlagember életét komoly vagy szórakoztató formában (művészi eszközökkel) kell bemutatnia.

(Budapest, 2018-11-26)

#568

Történelmi hűségű filmet szeretnék látni!

(Szigetszentmiklós, 2018-11-26)

#572

.....nevetséges, hogy a mi pénzünkből a saját hazánk ellen készüljenek nemzetellenes filmek. Azokat készítsék a lila ködben levő "művészek" a saját pénzükből, azt nem tudjuk befolyásolni. De a közpénzt....felháborító, hogy ilyen előfordulhat még most is. Ilyen filmeket eleget láttunk a szoci érában, köszi nem kell több.

(Szombathely, 2018-11-26)

#574

Nem tűröm a hazugságot,történelmünk elferdítését.

(Miskolc , 2018-11-26)

#576

Tiltakozásomat fejezem ki a hamisítás ellen!

(Gyöngyös, 2018-11-26)

#581

Teljesen egyet értek a megfogalmazott dolgokkal,célokkal! Nem mehet ez így tovább.

(budapest, 2018-11-26)

#583

Ne terjesszenek hazugságokat film készítésével.Felháborító!

(Budapest, 2018-11-26)

#586

Mélységesen felháborít az, hogy a mi pénzünkön butítanak bennünket. Követelem, hogy nemzeti érzelmű szakemberek vegyék át a nemzeti Filmalap vezetését. Igazi, lelket építő filmeket szeretnék látni emberi nagyságról, hazaszeretetről, és tényszerű történelmi sikerekről. A magyar nemzet lelkének nagy szüksége van erre. A rendező nemzeti érzelme és tehetsége nélkül ez nem fog menni. vegyék el Szásztól a rendezést!!!!! 7 milliárdból egy őcska hallivúdi nyálas filmre nincs szükség ! Akinek van lehetősége, hasson oda!!!

(Budapest, 2018-11-26)

#588

Ezen változtatni kell!

(Nemesládony, 2018-11-26)

#592

Tűrhetetlen, amit csinálnak !

(Szombathely, 2018-11-26)

#595

Nemzetellenes filmek gyártását nem támogatom !

(Monor, 2018-11-26)

#597

Ne olyan film készüljön a történelmünkről ami nem a valós tényeket hanem elferdítéseket, fikciókat visz milliárdokért "vászonra".

(Szombathely, 2018-11-26)