Quoted post

Egres Béla - JGE

#16 Semmi sincs veszélyben!

2016-04-21 10:22

A földrajzi ismeretek megszerzését az általános iskolai évek alatt kell megszerezni és nem a középiskolában! Aki erre képtelen az általános iskola alatt annak semmi keresnivalója a középiskolákban vagy a szakképzésben- annak a gyogyóban a helye!
Akik a szakképzést választják azoknak amúgy se lesz sok lehetőségük arra, hogy külföldre utazzanak és a földrajz órán tanult helyekre elutazzanak és ez így van jól!
Ilyen ismereteket az elit iskolák tanulóinak kell megszereznie és nem a kocsmatöltelék szakmunkás tanulóknak!

Az oktatás már különben is átcsúszott a Jehova Tanúinak irányítása alá akik még radikálisabb szigorításokat fognak bevezetni. Örüljetek, hogy egyenlőre csak a földrajzt bukjátok!
Inkább örülnétek, hogy a nyeszlett mihaszna emós tinik napi szinten tornászhatnak és hittan, erkölcstan keretében kapnak egy kis alapműveltséget.

Végre rend lesz az oktatásban!

Az erkölcsös élet törvényi szabályozásáért!

Ajánlom figyelmetekbe a 6-os hozzászólást!

Egres Béla

Jövő Generációja Egyesület
Tisztelettel: Egres Béla
7633 Pécs, Kerényi Károly u. 2/b

Szigorítsunk a magyar oktatási rendszeren és a fiatalok nevelésén

Válaszok

Nick nevet

#21 Re: Semmi sincs veszélyben!

2016-04-21 11:34:42


Vendég

#24 Re: Semmi sincs veszélyben!

2016-04-21 11:46:21

#16: Egres Béla - JGE - Semmi sincs veszélyben! 

 Egy erdésznek pl. nincs szüksége több földrajzi tudásra, mint amit felső tagozatban megszerzett?? (NINCS 8 évig földrajz tanítás az általánosban!)

Okoskodás helyett érdemes lenne tanulmányozni a helyesírást, azt már alsóban tanítják, hogy a "válasszák" az felszólítómód, ebbe a mondatba kijelentő alak kell (választják)

Barbara

#25 Re: Semmi sincs veszélyben!

2016-04-21 11:55:15

#16: Egres Béla - JGE - Semmi sincs veszélyben! 

Tisztelt Egres Béla!

Tudtommal 7. osztálytól van földrajz oktatás az általános iskolákban, nem pedig 1. osztálytól! A megfelelő földrajzi ismeretek elsajátításához nem elegendő 2 év 13-14 éves fejjel! Mindenképpen szükséges még az a plusz  2 év, de lehetne akár több is! 

Tisztelettel:

Horváth Barbara

 

Ezt a hozzászólást a szerzője eltávolította (Részletek)

2016-04-22 08:39:40


Béla kettő

#160 Re: Semmi sincs veszélyben!

2016-04-22 18:10:35

#16: Egres Béla - JGE - Semmi sincs veszélyben! 

 Mit kellene megszerzni, Béla? A megszerzésnek a megszerzését? :D :D :D Kínos egy jövő elé néz a te generációd, hallod-e :) ! (pontosabban degenerációd :) ) ...

őszapó

#189 Re: Semmi sincs veszélyben!

2016-04-23 07:28:12

#16: Egres Béla - JGE - Semmi sincs veszélyben! 

 Nem tudom eldönteni, hogy most viccelsz, vagy provokálsz :))) Viccnek jó, mert alátámasztod a mostani döntés őrült, degenerált fonákságát. Mert, hogy mit is tanítsunk földrajz címén, mit is módosítsunk rajta, azon valóban lehet gondolkodni. Általános iskolai évek alatt, ahogy a többi tárgynál, valóban lehet szerezni valamilyen alapokat, részben a gyermek életkorához igazodóan más tárgyakkal integráltan (környezetismeret, gazdasági-pénzügyi ismeretalapok), a felsőbb tagozatokban pedig a bonyolultabb, tudományosabb ismeretek egyszerűbben fogalmazott, emészthetőbb (mondhatni, ismeretetterjesztőbb kiadásait). A földrajz azonban nem (csak) arról szól, amit Kerouac irt, hogy ő ..."nem könyvekből akarja megtanulni a földrajzot"... és még csak arról sem amit ugyancsak már a 70-es évektől pedzegettek, hogy azt a médiából, az újságokból is meg lehet tanulni. Azzal csak a tudatlanságod árulod el, ha szerinted a földrajz lényege, hogy a tanult helyeket külföldön meglátogasd.

Egy dolog, hogy a tőkés érdeke a tudásában lebutított élő emberi robot, amely törekvés tükre, hogy magad is kocsmatölteléknek tartod azt a szakmunkás tanulót, aki egyrészt jobb sorsra érdemes, másrészt előbb-utóbb a szakmájában is felelős döntéseket kell hoznia, illetve rákényszerül, hogy autodidakta módon is bővítse az ismereteit. És ugyancsak fontos, hogy a politika belemászott az általános iskolások vagy akár az óvodások hétköznapjaiba is és az oktatás is olyan kapcsolt ideológiákkal operál, mint például a hittan. Ez ügyben és a Jehova Tanui szekta befolyásolási kampányaival sem ártana egyfajta konszenzusra jutni, hogy hol a határa mindezeknek. Hasonlóan nem lenne szabad föladni az átjárhatóságot a középiskolák fajtái között. Ezek újabb és másfajta petíciókat indokolnak.

Mindazonáltal meg lehet találni azt a formát, amely egy szakmunkás tanulónak is valamilyen, az általánosnál magasabb szintű alapot ad a Világegyetemben és a környezetében való helyéről, arról, hogy mi a mocskos mechanizmusa van annak, hogy Nepálban, vagy Érsekvadkerten rengett a föld, hogy meg tudja különböztetni a fontosabb kőzetfajtákat, hogy lássa a globális fölmelegedés és a nagymarosi gát visszabontásának a következményeit Magyarország jelenére és jövőjére vonatkozóan, hogy lássa, hogy mi a jelentősége a maga, a leendő unokái és a gazdaság szempontjából, ha ő most külföldön, vagy itthon dolgozik, stb. stb. Ezernyi, talán nem megfelelően fogalmazott dolog, amelyek között a vezérkérdéseket, "szenzációkat", sajátos hazai "szélsőségeket" (árvizek, talajpusztulás, elmaradott régiók, stb.) kiemelve egyszerű, tanulható, és talán az "elittel" is valamilyen módon összahangolt alapok adhatók a szakmunkás tanulóknak is.

sokadikvendég

#191 Re: Semmi sincs veszélyben!

2016-04-23 08:09:06

#16: Egres Béla - JGE - Semmi sincs veszélyben! 

 Ez úgy hülyeség ahogy leírta. A tanárok ma már baromira nem veszik komolyan az erkölcstan oktatását, főleg a mai OFI-s tankönyvek tükrében.... mert bele lehet nézni, neten elérhető az összes kísérleti tankönyv... lehetetlen belőle tanítani, a történelem anyaig össze vannak zsúfolva és van egy olyan tippem, hogy ez más tárgyaknál is elmondható.

A napi testneveléssel azt fogják elérni, hogy felnőtt korban sem fognak mozogni a mai gyerekekek, mert az iskolai testnevelés oktatásnak köszönhetően csak megutálják az egészet. Nem arra mennek rá, hogy fittek legyenek a diákok, hanem mégjobban leterhelik és teljesen feleslegesen heti plusz 5 órát kell végig szenvedniük - amivel lehetne az amúgy is megterhelő heti óraszámukat csökkenteni.

Hittan oktatás: ha otthonról nem kap a gyerek megfelelő példát a vallásos élettel kapcsolatban, akkor nem az iskolában lesz hirtelen hithű keresztény, akárhogy erölködik az iskola - persze ha a középkori tudatlan emberek megvezetését vesszük figyelembe, akkor a kormány viszonylag jól gondolkodik, bár azt már elfeljtik, hogy ez a 21. század....

Jehova tanúiról meg nem nyilatkozok.... főleg nem a "gyógyászati sikereikről"....

Picur

#265 Re: Semmi sincs veszélyben!

2016-04-25 10:15:36

#16: Egres Béla - JGE - Semmi sincs veszélyben! 

 Egres Béla! Elolvasta, mit írt, mielőtt elküldte? Mert ha igen, nagyon szomorú, hogy megtette. Hogy a búbánatba jönnek képbe a Jehova Tanúi ??? Ugyan mit képvisel az Ön egyesülete? De talán jobb is, ha nem tudom. 


Vendég

#319 Re: Semmi sincs veszélyben!

2016-05-04 14:00:50

#16: Egres Béla - JGE - Semmi sincs veszélyben! 

 Ha Ön valóban egy "ilyen nevű" (Jövő Generáció Egyesület) egyesületnek a képviselője, akkor ebben az országban nagyon nagy baj van. Hogy beszél/ír a jövő generációjáról? Idézem: "nyeszlett mihaszna emós tinik". Ön egy impotens alak a véleményével együtt...

lala

#331 Re: Semmi sincs veszélyben!

2016-05-09 18:44:26

#16: Egres Béla - JGE - Semmi sincs veszélyben! 

 Ez egy mediahekk, az origo is irt roluk. Irjak be a keresobe az egyesulet nevet.


Vendég

#335 Re: Semmi sincs veszélyben!

2016-05-12 01:51:43

#16: Egres Béla - JGE - Semmi sincs veszélyben! 

Egres úr! nem tudom, hogy milyen iskolai fokozatokat ért el, de szomorú vagyok, hogy egy "csőlátó" előfordulhat a "Jövő generációja" fogalom környékén...

KKG E.B. 10/B

#342 Re: Semmi sincs veszélyben!

2016-05-14 17:04:59

#16: Egres Béla - JGE - Semmi sincs veszélyben! 

 Tisztelt Egres Béla!

Tizenhat éves vagyok, nagyon sajnálom, hogy nincs akkora érdeklődés ez iránt a tantárgy iránt, hogy fakultációs képzés induljon belőle az iskolámban. Nem tudom, hogy a nálam fiatalabb diákok milyen képzésben részesülnek, de én hetediktől kezdve tanulom a tantárgyat. Őszintén szólva az egész nagyon logikusan van felépítve, annak ellenére, hogy vannak benne számomra teljesen érdektelen részek (pl: természetföldrajz, csillagászat). Egyáltalán nem érdekelnek az éghajlati övek, a sem a bolygók rétegei, sem a Hold súlya sem az ehhez hasonló dolgok, de országokat viszonylag szerettem(/szerettem, mivel tizenegyedikben nem lesz földrajz) tanulni. Módszertanilag nagyon jól van felépítve, mert szinte nem is lehet másképp tanítani, minthogy az adott terület természeti adottságai ismertetése után ismertetjük az ország struktúráját és gazdaságát. A jobb tanárok tesznek bele egy kis történelmet, politikát, nem a nézetüket (!) (bár ez inkább a középiskolára jellemző) vagy elmondják az ezek közötti kapcsolatokat (annak ellenére, hogy egyértelműek (vagy annak kéne, hogy legyenek). És van ezek mellett a gazdaságtan és a pénzügytan amelyek a kedvenceim, ez a földrajz azon része amelyet a leginkább tudunk hasznosítani az életben. Ezek adnak egy kis esélyt adnak arra, hogy ki tudjunk igazodni a bankokon, hogy lássuk, hogy a reklámok nagy általánosságban semmilyen információt nem adnak az adott termékről. Személyes véleményem szerint a jó földrajzoktatás az utolsó bástyája annak, hogy bármennyire meg lehessen akadályozni, hogy a fogyasztói tásadalom törvényei embertömegeket vegyen rá egy új almástelefon piacra dobásának előestélyén az üzlet elé menjenek sátorozni. Kevés olyan hasznos tárgy van mint a földrajz. Ez az én személyes véleményem. És nagyon sajnálom, hogy egy félelit iskolában az osztálytársaim felén azt látom, hogy nem, hogy ezt a tényt nem ismerik fel, de ez már olyan szintre ment, hogy a tanárok többsége (nyilván nem csak a földrajztanárokra gondolok) már rég lemondott róluk, de annyira, hogy némelyik már a puskázásért sem szól.
Az ön irományának tartalmi részéről meg a személyes lelki nyugalmam érdekében inkább nem írok véleményt.

az, aki olvasta ezt a szennyet

#344 #16 - te nyomorult fasiszta senki

2016-05-15 05:33:07

"A földrajzi ismeretek megszerzését az általános iskolai évek alatt kell megszerezni és nem a középiskolában!"

ennél nyomorultabb elképzelést a hatalmas, egész életünkben talnulható, gyönyörű, izgalmas, érdekes, értékekkel és veszélyekkel teli világban nem nagyon vallhatsz a földrajzról.

"Akik a szakképzést választják azoknak amúgy se lesz sok lehetőségük arra, hogy külföldre utazzanak és a földrajz órán tanult helyekre elutazzanak és ez így van jól!"

a német szakmunkás kiváló munkája eredményeképpen mercedessel fog oda utazni, ahova európa környékén a kedve tartja, és ebben nem a magadfajta életellenes hulladékok nekik az életben betöltendő nyomorúságos helyéről szóló fasiszta agybeteg elképzelései fogják megakadályozni, te nyomorult

"kocsmatöltelék szakmunkás tanuló"

na, olyankor mi van, te nyomorult, amikor az a szakmunkás tanuló pl. növénynemesítő kertész, netalán éppen kertészmérnök lesz, meglehet éppen szándékosan választva szakiskolát, mert mondjuk hívő családi háttérből érkezve sem nem iszik, sem nem ostoba, de a gyakorlatban kíván tanulni, bár éppen nem elhülyülni? miképpen kívánnád egy ország mezőgazdasági termelését korszerűvé tenni a földrajzi ismeretek megtermékenyítő hatása nélkül? milyen alapon mersz egyáltalán ilyen gyökkettő erkölcsi és szellemi "magaslatról" egyáltalán megpróbálni beleszólni egy ilyen döntésbe? mi jogosít fel téged ilyen minősíthetetlen minősítgetésekre? miféle fasiszta csőcselék a te semmirekellő vesztes, bosszúszomjas, istentelen gyökér fajtád?..

lehet, hogy egy médiahekk az egész működésed, lehet hogy csak úgy próbálod elérni az ismertséget, hogy másokra akaszkodsz, lehet hogy pontosan az ellenkezőjét akarod elérni a nemtelen eszközökkel, lehet, hogy egyszerűen csak trollkodsz a saját szakálladra, még az is lehet, hogy megbízásra rontod a levegőt és kelted a zavart, de a magadfajta tevékenysége nem kívánatos, és nincs itt mit demokrácia álarca mögé bújni: a véleményed / performanszod szart ér, és a primér módon leírt "gondolataid" elmebetegekek. elég fontos lenne, hogy hülyék ilyen ügyben - se - szólhassanak hozzá.

_n_y_o_m_o_r_u_l_t_

..

Facebook