Védjük meg a csepeli HÉV-et

Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével

Ez a(z) Védjük meg a csepeli HÉV-et petíció automatikusan generált fórumtémája


Vendég

#26

2016-01-28 20:17

És mégis mekkora villamossal és járatsűrűséggel szándékozzák kiváltani?

Vendég

#27

2016-01-28 20:58

Mert a Csepeli hévre szükség van, az olimpiára nem!

Vendég

#28

2016-01-28 23:08

Kedves Csepeliek!Aláírásgyűjtést szervezek.Szüntessük meg a kormányt!!!!!!!!!!!!!!Csepel City-nek KELL a Hév!!!!!!!!!!!!!!
Sztrovacsek

#29 Re:

2016-01-29 01:42

#3: -  

 Olvasni tud itt valaki? Az egyik terv szerint az olimpia után az 1/A és a 6-os villamos véglegesen Csepelen maradna.

A másik "Master Plan" szerint meg a 2-es és a 61-es (!) villamos járna Csepelre. Namármost: 1. Persze hogy a legjobb a HÉV megmaradása és földalatti bevezetése lenne az Astoriáig/Kálvinig.  2. De ha mégis villamos lenne, akkor sem lenne elvágva a Közvágóhídnál (csak ideiglenesen a játékok alatt), legalábbis ilyen egyszerűen nincs egyik tervben sem benne, aki ilyet ír az hülye, hazudik, lop, csal, stb. Szóval csak fele annyira lenne rossz, mint ahogy itt egyesek hisztiznek (Ja,én is naponta járok be a HÉV-vel, tudom hogy villamossal szinte lehetelen pótolni, de az átszállás nélküli belvárosi utazás enyhíthet a gondon)


Vendég

#30

2016-01-29 07:24

Arra a mondatra senki sem figyelt fel, hogy "eltüntetjük a HÉV-et a Dunapartról" ? Szeritem szimplán szúrja a szemüket, hogy a több tíz és száz milliós lakások, na meg a nemzeti színház előtt ott "robog" a mi kis hévünk. Abba azért nem gondoltak bele mekkora a különbség a HÉV és a villamos utas férőhely kapacitása között, a sebbességről nem is beszélve. Illetve lehet, hogy belegondoltak csak magasról tesznek rá. Mint minden más ügyben teszik ezt az emberek véleményével ha valamit a fejükbe vesznek. Persze hogy kell az olimpia, hiszen a több száz milliárdos beruházásokból majd a haverok megint milliárdossá lesznek, gáz szerelőből vagy isten tudja miből. Nem a HÉV-et kellene eltüntetni hanem ezt a pökhendi, az emberek véleményével és érdekeiivel szemben totálisan érzéketlen, korrupt, mutyizós, bratyizós kormányt.

Válassz egy nicknevet

#31 Re: Re:

2016-01-29 07:52

#29: Sztrovacsek - Re:  

Ezzel altatják a csepelieket, de amit te írtál, az nincs benne egyik tervben sem.

Kapnak a csepeliek egy villamost a Közvágóhídig, ott meg lehet átszállni egy másik járatra.

Így a beutazás hosszabb és kényelmetlenebb lesz, mint most. Mindezt az Olimpiáért, azért, hogy a HÉV ne zavarja az előkelőségeket, na meg 30 milliárdért (amibe az átalakítás kerülne).

 

Remélem, hogy a master plan örökre a fiókban marad (pár száz millát megért persze az elkészíttetése). Hiszem, hogy az a pénz jó helyre került.


Vendég

#32

2016-01-29 08:06

Én aláírtam a petíciót
Csepelen születtem anyukám is és nagymamám is ott született
Most Németországban elek de a szívem meg mindig otthon és követem Csepel sorsát
Várszegi Ákos
llorant

#33

2016-01-29 08:59

Szakmai szempontból megvizsgálva hülyeség, mert a villamos nem tudja kiváltani a forgalmát. 1-2 percenként kéne csúcsidőben közlekednie, ráadásul sokat rontana a nagykörúti kapcsolat elvesztése a Csepelről utazóknak, feleslegesen átszállásra kényszerítene sok csepelit. Arról nem is beszélek, hogy a tervek csak az olimpia alatti közlekedésről szólnak, de arról egy mondat sincs, hogy mi lesz utána. Nem az olimpia pár hetével van a probléma, hanem az utána következő évek, évtizedek közlekedésével. A 2-es villamost is kéne sűríteni, mert a Boráros térig utazók a hév helyett ezzel utaznának tovább, de a sűrítés nem megvalósítható csúcsidőben, mert jelenleg is problémák vannak a vonal kapacitásával, közel maximális a vonal leterheltsége. A jelenlegi 13 perc helyett 15-20 perc lesz a Boráros térig az eljutási idő, a 2-es villamost is nagyon leterhelve. Maradjon a hév, megszüntetés helyett hosszabbítsák meg az Astoriáig!


Vendég

#34

2016-01-29 13:13

A csepeli közlekedés HÉV nélkül nagyon nehézkes lenne.
Vendég

#35 Re:

2016-01-29 14:24

#20: -  

 Tényleg!? Mikor újították fel? 50 éves szerelvények járnak! Maaargit!....


Vendég

#36

2016-01-29 14:29

 Ez az egész olimpia és HÉV párhuzam csak ámítás. Tarlósnak nem kell az elővárosi HÉV. Egyedül a csepeli ami nem érint agglomerációt.  Kilóg a sorból, ezért sem a kormány, sem a főváros nem akarja. Az is csak csúsztatás, hogy "az olimpia ideje alatt" milyen lesz a közlekedés. Nem arról az 1 hónapról van szó. Hanem előtte és utána milyen felfordulás lesz. Pótlóbusz, torlódás stb. amit ezek a fejükbe vesznek azt sajnos meg is valósítják :( Valaki írta a káposztásmegyeri villamost. Valóban hosszú, unalmas vonal. Már elég jó ideje pótlóbusz jár ott is. 

 

Vendég

#37

2016-01-29 14:35

A jelenlegi tervek szerint a 6-os villamossal átszállás nélkül utazhatánánk a Széll Kálmán térig, az 1/A-val meg a Könyves Kálmán körútra. Ehelyett most sétálgatunk a 24-es és 1-es villamoshoz a MÜPA előtt és mögött. A Borároson meg másszuk a lépcsőt esőben, hóban, fagyban- ez aztán tényleg nagyon "gyors", és "pótolhatatlan" közlekedési kapcsolat. Igazán "modern". Csúcsidőn kívül 10 percet várunk a nem akadálymentesített, nem légkondícionált, nem környzetbarát 50 éves szerelvényekre (fedett peronok alig), melyek nyáron 30 kilométer/órával döcögtek, mert a "színvonalas, gyors, és helyettesíthetetlen" kapcsolat nem bírja a meleget. Mindezt folyamatos felsővezeték-szakadásokkal tarkítva. Aki szerint ezt a helyzetet mindenáron konzerválni kell, annak "elmentek otthonról", vagy életében nem utazott még a csepeli héven.


Vendég

#38 Re:

2016-01-29 14:48

#33: llorant -  

 Közvetlenül a Nagykörútra menne az egyik Csepelről induló villamos (a Széll Kálmán térig). Milyen kapcsolat veszne el!? Maaargit.... A körúton csúcsidőben jelenleg is 2-2,5 percenként jár a villamos. Azt írja: "a sűrítés nem megvalósítható csúcsidőben, mert jelenleg is problémák vannak a vonal kapacitásával, közel maximális a vonal leterheltsége". Ez egy konkrétumokat nélkülöző marhaság. Jellemző, hogy a szakértők nagyrészt nem vállalják fel névvel.

csepeli lakos

#39

2016-01-29 16:23

 

Csepel lakosságának igen is szüksége van a Bp- Csepel között közlekedő hévre az utasforgalom kiszolgálásához.  Megjegyezni kívánom hogy nem csak a csepeli lakosok, hanem a környező településekről -Halásztelek, Szigetszentmiklós, Tökölről  - "ingázók"- is igen nagy számban igénybe veszik a szolgáltatást. 

Jelenleg csúcsidőben 1000 utast tud szállítani a HÉV, szemben a tervezett villamossal, ahol egyszerre maximum 300 utas fér el. A csepeli HÉV 5-10 percenként jár, tehát hasonló kapacitás eléréséhez a villamosok 2 perces követési távolsága lenne szükségszerű. Ez BKV-s forrásaink szerint lehetetlen!

A csepeli hévre szükség van!!! Lehetne a meglévő hálózat fejlesztését, meghosszabbítását, ez költségkímélőbb is lenne!!!!

Nem a hévet kellene eltüntetni, hanem ezt a korrupt kormányt!!! 

A csepeli HÉV-re szükség van, az olimpiára nem! 

 

sztrovacsek

#40 Re: Re: Re:

2016-01-29 18:05

#31: Válassz egy nicknevet - Re: Re:  

 http://www.mob.hu/images/bp2024 innen:PwC Olimpiai Megvalosithatosagi tanulmany 2015 junius vegleges.pdf 459-461. oldal

és

http://infoszab.budapest.hu:8080/akl/tva/Tir.aspx?scope =kozgyules&sessionid=6746&agendaitemid=90577 / Budapest2024_helyszinkiv_javaslat_2015_web.pdf 161. oldal

olvass, vakegér! (nem azt mondom, hogy ez biztos így lesz, sőt valszeg tényleg csak mézesmadzag, de akkor is: most ez a terv, nem pedig a teljes elvágás!)

Sztrovacsek

#41 Re:

2016-01-29 21:56

#37: Vendég -  

 Tökéletes írás, minden szavával egyetértek. Végre valaki a tervezetet olvasta, nem holmi firkász (valószínűleg tudatosan bekavaró) baromságait. A HÉV-re korszerű szerelvények kellenének és az hogy földalattiként az Astoriáig hosszabbítsák. Ezt senki nem fogja kifizetni sem most sem a következő 100 évben sem. Így inkább az átszállásmentes körúti Combino vagy CAF mintsem még 100 évig ezek a kohószökevények.

Sztrovacsek

#42 Re: Re:

2016-01-29 21:59

#41: Sztrovacsek - Re:  

 És ehhez az olimpiának az égvilágon semmi köze sincs. Az imádott HÉV 5-10 éven belül ránk rohad, főleg ha MÁV kezelésbe kerül. Az esetleges pótlóbuszokon meg majd kuncsoroghattok a villamosért.

ACE

#43

2016-01-30 11:30

A csepeli HÉV fejlesztésére van szükség, nem a megszüntetésére. Az észak-déli regionális gyorsvasút megépítésére van szükség, a villamos csak visszalépést jelent.

naponta közlekedem

#44

2016-01-30 12:22

MIÉRT van útban a Hév a Dunaparton?  A 2-es villamos is a szállodák előtt megy, és az új budai fonódó most készült el a budai rakparton.

Hogy menne az új nyomvonal? - A villamos rengeteg szintbeli, lámpás kereszteződést érintene - sorban állnának Csepelig, ha 2 percenként indulnának.  A 6-os villamos leágazása csak az olimpia alatt működne, utána mindenki átszállhatna a 2-es re vagy hová- mert a 2-es vonala nem vinne el ennyi embert. A tervek szerint (master plan price waterhouse) a régi Tátra villamosokon utazhatnánk (max 300 ember a Hév 1000 férőhelyéhez képest!!!

A tájékoztatók nagyon zavarosak, nehogy világosan látszódjék a hátránya. 


Vendég

#45 Re: Re:

2016-01-30 23:50

Motyó

#46

2016-01-30 23:54

Fogjunk össze, ne engedjük semmképp a megszűntetést ezeknek a vadbarmoknak!!!! Engem személy szerint nem érint, de egy aljas gazemberségnek tartom ezt a tervet!


Vendég

#47

2016-01-31 11:57

Hogy a fideSSnek ne teljesüljön ez az álma!
Illetve azért,mert nem kell tönkre tenni azt ami jó!

Vendég

#48

2016-01-31 12:15

Sajnálom hogy a kormány saját érdekei alapján az állampolgárok hátrányára olyan döntéseket hoz ami indokolatlan. Ezzel a közlekedés változtatással több ezer ember napi szintű mozgását teszi lehetetlenné.A kötött pályás közlekedést fejleszteni kell és nem megszüntetni vagy hátrányosan átalakítani.Aki ezeket a terveket elkészítette az nincs tisztában az átalakítások feleslegességéről és esetleges következményeiről.

Vendég

#49

2016-01-31 12:19

Kíváncsi vagyok,mikor jönnek rá,hogy az ország nem 20-30 emberből áll. Építenek egy kisvasutat indokolatlanul,elbontana egyet szintén csak úgy.....mert most ezt gondolják.

Vendég

#50 Re:

2016-01-31 12:36

#3: -  

 "és akkor mivel jutunk el az olimpia alatt a városba?"

Csepel-sziget északi részén szerintem sehogy mert tuti hogy lezárják biztonsági okokból... Lehet körbemenni vagy repülni felfelé. Már ha nem lesz repülési tilalom szintén biztonsági okokból..