Kiállunk az üzletek vasárnapi zárvatartása mellett!

Quoted post


Vendég

#791

2016-04-14 09:04

Kereskedelemben dolgozom. Vendéglátásban kezdtem 6 évvel ezelőtt és 2 éve váltottam kereskedelemre. Örültem, hogy zárva voltunk vasárnap, mert így láthattam a 3 éves unokaöcsémet vasárnaponként. De ezt is elvették tőlünk... a családot. Elvből nem mentem az elmúlt 1évben vasárnap boltba( ami nyitva volt) vásárolni. Tudtam hogy milyen vasárnap dolgozni... Igaz, hogy mi előnyben vagyunk a vásárlásban mert munka előtt után megoldjuk, de azt azért engedtessék megy, hogy a nyugdìjasok és a kisgyerekesek is oldják meg ezt 6 nap alatt. Ugyanis ők fognak jönni vasárnap a 2 db kifliért és az 1 db tejért. A másik dolog oké, hogy választani "lehet", hogy vállalod e a vasárnapot vagy sem. De ezt kitől fogják megkérdezni???? Mert a mi boltunkban 2 db ember jönne vasárnap. Akkor ők ketten eltudják vinni az egész napot????? És egyébként ha nemet is mondasz azt fogják mondani semmi gond az ajto nyitva áll kifelé. Az a baj, hogy mások abba nem gondolnak bele, hogy újra kezdődnek a tizen napozások!!!! Amivel relativ nincs gond. De akkor igenis a vásárló vegyen emberszámba, ne beszéljen úgy a dolgozokkal mint akit a seggéből rángattak ki, tanuljon meg köszönni és igenis rakja le a telefont mikor a kasszához ér. És a legfőbb legyen türelmes, mert nem tudhatja, hogy hányadik napodat húzod egyben és ki tudja mikor láttad utoljára a családodat. A vasárnapi pótlékról megy annyit, hogy az ember meg se érzi, mert levonják az adot és kb nem marad semmi belőle....

Válaszok

szintén zenész

#803 Re:

2016-04-14 09:18:14

#791: -    De akkor igenis a vásárló vegyen emberszámba, ne beszéljen úgy a dolgozokkal mint akit a seggéből rángattak ki, tanuljon meg köszönni és igenis rakja le a telefont mikor a kasszához ér.

 Kettőn áll a vásár! A leírtak az eladók többségére is igazak!

Először is a köszönő vásárlónak a legtöbb esetben nem köszönnek vissza, ha mégis odaböknek valamit, az nem a megfelelő formulával történik.

Másodszor olyan hangnemben válaszolnak a vevőknek, ha keresnek, vagy kérdeznek valamit, hogy még ők érzik kellemetlenül magukat, hogy zavarni merték a cseverésző eladókat.

Harmadszor, nem egy esetben szolgál ki úgy eladó, hogy a fülén a telefon és harmadszor szólok neki, hogy még mindig nem a megfelelő felvágottat veszi ki szeletelésre és nem 10 dekát kértem, hanem harmincat. Mindezt úgy, hogy közben háromszor átteszi a telefont a másik fülére, amin tudvalevőlet több a kórokozó, mint egy wc-ben, majd összetapogatja a felvágottat, amit szeletel. 

Negyedszer a vásárló is lehet, hogy tizen napja húzza le a 12 órákat valahol máshol és éppen most van egy szabadnapja, vagy fél napja véletlenül, vagy nővérként éppen 24 órát húzott le egy kórházban, vagy ügyelt orvosként, stb stb stb

Kettőn áll a vásár és az eladók 90 %-a, főleg a 40 év alatti korosztály viselkedése kritikán aluli a vevőkkel szemben. Mondom ezt középkorú eladóként.