Kiállunk az üzletek vasárnapi zárvatartása mellett!

szintén zenész

/ #803 Re:

2016-04-14 09:18

#791: -    De akkor igenis a vásárló vegyen emberszámba, ne beszéljen úgy a dolgozokkal mint akit a seggéből rángattak ki, tanuljon meg köszönni és igenis rakja le a telefont mikor a kasszához ér.

 Kettőn áll a vásár! A leírtak az eladók többségére is igazak!

Először is a köszönő vásárlónak a legtöbb esetben nem köszönnek vissza, ha mégis odaböknek valamit, az nem a megfelelő formulával történik.

Másodszor olyan hangnemben válaszolnak a vevőknek, ha keresnek, vagy kérdeznek valamit, hogy még ők érzik kellemetlenül magukat, hogy zavarni merték a cseverésző eladókat.

Harmadszor, nem egy esetben szolgál ki úgy eladó, hogy a fülén a telefon és harmadszor szólok neki, hogy még mindig nem a megfelelő felvágottat veszi ki szeletelésre és nem 10 dekát kértem, hanem harmincat. Mindezt úgy, hogy közben háromszor átteszi a telefont a másik fülére, amin tudvalevőlet több a kórokozó, mint egy wc-ben, majd összetapogatja a felvágottat, amit szeletel. 

Negyedszer a vásárló is lehet, hogy tizen napja húzza le a 12 órákat valahol máshol és éppen most van egy szabadnapja, vagy fél napja véletlenül, vagy nővérként éppen 24 órát húzott le egy kórházban, vagy ügyelt orvosként, stb stb stb

Kettőn áll a vásár és az eladók 90 %-a, főleg a 40 év alatti korosztály viselkedése kritikán aluli a vevőkkel szemben. Mondom ezt középkorú eladóként.