Ötezer forintos vásárlási utalványt a Pennys hűségpontokért


Vendég

#176

2014-09-07 15:07

Ez megalázó és becsapás volt.Az üzletben használt hangnem kritikán aluli.

Vendég

#177 Re: Re: ...

2014-09-07 17:01

#169: Ottóka - Re: ... 

 Azért megnézném hogy TE mikor mégy oda a fönököd elé és mész szembe vele. Másnak könnyű mondani.

És akármilyen "kár" érte a plüsst nem kapókat semmi joga a többi emberen levezetni.
(Nem vagyok pennys de rossz nézni amit az alkalmazottak kapnak).

És azért "kár"ként írtam, mert effektív anyagi veszteség senkit nem ért a terméket megkapta mindenki amit vásárolt a plüss meg kiváltHATÓ a készlet erejéig. Sehol nincs leírva hogy 30 pontért automatikusan jár!!

 


Vendég

#178

2014-09-07 17:43

Azért az is helytelen volt,hogy a saját dolgozóik részt vettek ebben a játékban,persze ők kaptak plüssöket,Tudok olyan dolgozóról aki egy egész tekercs pontot vett el.De majd ezt is
Másik fogyasztó védelmi munkatárs

#179 Re: Re:

2014-09-08 17:11

#156: - Re:  

 Igen a fogyasztók érdekeit képviseli ha kár érte, megtévesztették
A büvős készlet erejéig mondat mindvégig fel volt tűntetve. Ezzel nem tévesztettek meg. Fel vont tűntetve a 22-től visszatérnek plakáton is a készlet erejéig térnek vissza, de legfeljebb szeptember 3-ig

Továbbá ha valaki vette volna a fáradtságot hogy elolvassa a játékszabályzatot, AMELYET A FELEK ELFOGADTAK abban minden rögzítve van, semmi szabálytalanságot nem tett a Penny Market.
Joga van:

Az akciót bizonyos ideig szüneteltetni

Az akciónak véget vetni az akció időtartama alatt.
És ezt a kedves vásárlók mind elfogadták.  Ezzel sem tévesztették meg a vásárlókat.

Továbbá a penny biztosított egy készletszintet.
És nem szabad elfelejteni nem csak 30-al kellett osztani a pontok számát mivel 0 és 15 ponttal is elvihetőek voltak a plüssök.


Személyes tapasztalatom, a közelembe lévő pennybe több raklap plüss érkezett, és többen nem 30 ponttal vittek.

A kárhoz annyit fűznék, kár nem ért senkit, a Penny Market mindehol úgy tüntette fel kiváltható a készlet erejéig, sehol nem volt rögzítve hogy ez automatikusan jár!!!
Inenntől kezdve akiknek maradt beváltatlan füzete azokat kár nem érte. A 30-ért vásárolt terméket megkapta mindenki, azzal kapcsolatosan ha nincs félrevezetés, akkor....


Vendég

#180 Re: penny

2014-09-08 18:17

#5: xy - penny 

 Én aug.23.-án íratkoztam fel,azóta sem hívtak 3db plüssre!

Sziszka

#181

2014-09-09 09:20

 Nekem kettő teli gyűjtő füzetecském van .Aláírtam egy igénylő lapot,hogy majd értesítenek,hogy ha lesz .Még mindig senki nem értesített!Akkor minek Ígérnek,ha nem tartják be??Sőt,most láttam,hogy már a következő plüss figurák gyártását is elkezdték!Ott is ekkora lesz az átverés??

Bro Koolio

#182

2014-09-09 19:24

Valóban bebiztosították magukat azzal a mondattal, hogy "a készlet erejéig". Más kérdés, hogy ha lett volna ott egy "gondolkodó" ember, aki lazán látja, hogy a sorszámozott matricák köszönőviszonyban sincsenek a plüssök számával, akkor még tudtak volna lépni/módosítani, ha valóban akartak volna...

Én is feliratkoztam, azóta is várom a "csodát". Illetve én is írtam az ügyfélszolgálatra, feltettem 4 konkrét kérdést, de egy sablon választ kaptam, hogy a vásárló a legfontosabb a Penny számára, bla, bla, bla. Gondolom ezt küldték mindenkibnek, hiszen a levélben még csak meg se szólítanak...

Tehát az "értelmes" válasz:

 

Kedves Vásárlónk!

 

Köszönjük, hogy megtisztelte bizalmával társaságunkat.

A Penny Market Kft. elsődleges célkitűzése, hogy vásárlóit barátságos környezetben, folyamatosan megújuló és széleskörű áruválasztékkal kínálja és természetesen, hogy az Önhöz hasonló vásárlóink elégedettek legyenek mind cégünk termékeivel, mind az üzleteinkben történő segítőkész és magas színvonalú kiszolgálással.

 

Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Vitateam akció 2014.szeptember 3-án véget ért. Az akció végét követően a mai naptól újabb igényeket sajnos nem áll módunkban fogadni, ugyanakkor a későbbiekben az üzletben rögzített kérésekkel, igényekkel kapcsolatosan Vásárlóink az áruházban megadott elérhetőségen tájékoztatásra kerülnek – az értesítésig szíves türelmét kérjük.

 

Türelmét és megértését előre is köszönjük, az Önnek okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük. Reméljük, hogy továbbra is megtiszteli a Penny Market Kft.-t bizalmával és amennyiben további kérdése, észrevétele vagy panasza lenne, készséggel állunk rendelkezésére.

 

Üdvözlettel,

X Y  

 

Verkauf / Értékesítés

 

Ügyfélszolgálati Asszisztens

 

Penny Market Kft.

2351 Alsónémedi

Északi Vállalkozói Terület

Pf. 12.

 

Ezt pedig nem tudom így van-e, csak egyre több helyről hallom, hogy az állítólagos telefonos értesítés titkos számról jön, és csak egyszer próbálkoznak, mert millióan vannak feliratkozva a listákra. De a telefon csak azt írja ki, hogy "nincs szám". Nos nekem volt egy ilyen nem fogadott hívásom este 8-kor, ha ők voltak, akkor így jártam? ...

Barbie
Vendég

#183 Re: Re: ...

2014-09-10 07:50

#169: Ottóka - Re: ... 

 Nem sértegetek senkit, csak az igazságot írtam le, ami látom fáj! ;) Ilyen hülyeséggel előállni, hogy utalvány, nem is értem... :D Egyébként is, a készlet erejéig tart ez az egész, csak nagyon sokan el sem olvassák az "apróbetűs" részt

Jó, valamilyen szinten megértem az embereket, mert számolhatott volna vele a cég, hogy ekkora lesz az érdeklődés... de hogy úgy viselkednek mint az óvodások, az már több, mint vicces... 

Nyilván ha találnék jobbat, nem dolgoznék ott... csak tudod sokszor a szükség rá kényszerít... nagyon sok embert el tudnék küldeni melegebb éghajlatra... bunkók, ostobák, mindent elvárnak...és ami a legidegesítőbb, KÖSZÖNNI SEM TUDNAK! Ami alapvető dolog...


Vendég

#184

2014-09-10 17:38

Véleményem szerint csalók, és nagy hazugsággal tették bolondá az embereket!!! Ezek után nem a Penny Marketbe fogok járni vásárolni, hanem ahol nem hazugsággal csábítsák a vevőket!!!! Gusztustalan csalók!!!!! Ennyit a Pennyről!!!!

Vendég

#185 Re:

2014-09-10 17:54

#182: Bro Koolio -  Tisztelt XY- on. Nagy baj hogy ekkora üzletláncnak még egy telefonos elérhetősége sincs, én felíratkoztam kétszer is és még telefon hívást valahogy nem kaptam, de az is biztos hogy ezek után nem a Pennyben költök el 30000-ft, hogy ezek után ostobának nézzenek!!! Önöknél még a Tescó is különb mert ott még ekkorát nem bakiztak, pedig nem voltam sosem Tescóba járó vásárló, de most inkább oda járok, és ott költöm el a pénzem!!!! Ja és szegény eladókat hozzák kellemetlen helyzetben mert a nagy fejek el bújnak,és hadják hogy a kisfizetésükért had cseszegessék a dolgozókat!!

 

Kíváncsi

#186 Re: Re: Re:

2014-09-10 18:39

#179: Másik fogyasztó védelmi munkatárs - Re: Re:  

 A Szabályzatban benne volt, hogy 2 hétig szünetelni fog a pontbeváltás, mert a plüssök VAKÁCIÓRA MENNEK???

Másik fogyasztó védelmi munkatárs

#187 Re: Re: Re: Re:

2014-09-10 19:00

#186: Kíváncsi - Re: Re: Re:  

A szervező fenntartja magának azt a jogot, hogy bármikor előzetes bejelentés és indoklás nélkül a Hűségprogram szabályait módosítsa, illetve a promóció működését részben vagy egészben, tetszőleges időtartamra felfüggessze vagy befejezze.

forrás: játékszabályzat!!
a tetszőleges időtartamra felfüggessze = 2 hét vakáció


A Résztvevők a részvétellel automatikusan elfogadják a hivatalos játékszabályzatot.

Hűségprogram
szabályait módosítsa, illetve a promóció működtetését
részben vagy teljes egészében,
tetszőleges időtartamra
felfüggessze vagy befejezze.

Ezt a hozzászólást a szerzője eltávolította (Részletek)

2014-09-11 00:12


Csak egy vásárló

#189 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-09-13 06:40

#187: Másik fogyasztó védelmi munkatárs - Re: Re: Re: Re:  

 Tisztelt Másik fogyasztó védelmi munkatárs! 

 

Köszönöm a  hoppon maradt vásárlók nevében a "kioktatást" ! Természetesen, tisztában vagyunk vele sokan, hogy az ekkora cégeknél, gondosan ügyelnek arra, hogy jogilag ne legyenek megtámadhatóak az akcióik. És azzal is tisztában van az ember, hogy ott van az apróbetűs rész, és az elköltött pénzünkért termékeket kaptunk, hogy ez egy plusz volt,stb, stb...  Viszont, én  tisztességtelennek  és etikátlannak  tartom emberileg a történetet! Sokan csak azért mentek a Pennybe vásárolni, és költöttek el nem kevést pénzt, hogy gyűljenek a matricák. Tették persze mindezt jóhiszeműen. Szerintem ennek az akciónak köszönhetően, komoly forgalom növekedése származott a Pennynek. És nem értem az üzletpolitikájukat. Sokkal egyszerűbb lettt volna a fellépő igényeket maradéktalanul kielégíteni, és mindenki boldog, és legközelebbi akciókor is ott költi el a pénzét. Szóval lehet, hogy jogilag minden rendben van, de emberileg nagyon nincs !!!!! Üdvözlettel: Csak egy Vásárló 


Vendég

#190 Re: Vicc

2014-09-14 18:37

#11: BaxiZoli - Vicc 

 Neked tuti nics gyereked...ha lenne értenéd!

Egy vásárló a sok közül

#191 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-09-15 16:18

#189: Csak egy vásárló - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Kedves Csak egy vásárló!

A szívemből szóltál, én sem tudtam volna jobban megfogalmazni. Nagyon egyetértek a hozzászólással.


Vendég

#192 Re: Re: Vicc

2014-09-15 17:05

#190: - Re: Vicc 

 Miért kell az ilyen jellegű hozzászólást így lereagálni hogy nincs gyereke?

Az enyém nem hajszolt bele túlköltekezésbe mert neki kell.
Ha ezt megteszi a szűlönek magába kéne néznie. Ha kicsi nem érti meg kell értetni vele mi hogy van, a pénz nem terem...

És ha hagyta  szűlö hogy plusz költségbe verje akkor a szülő így járt.

Ez már rég nem a gyerekekről szól, eleve ez a petíció, sem mert a gyerek a plüsst nem kapná meg ha ez teljesülne

Remélem azért a penny állja a szavát és lesz a GYEREKEKNEK  plüss, mert ők az igazi vesztesei ennek, és 5000 sem kárpótólja a kicsiket.

Klári

#193

2014-09-18 15:41

Pár napig nem olvastam a beírásokat, látom sehol sincs plüss, kioktatások vannak, szabályokról, mindenről, lehet ezt rágni sokáig, én is mérges vagyok, hogy az unokámnak nem lesz meg a 4 plüss, pedig tele füzeteink vannak. 

Egyébként maga a Penny nem tesz semmit az emberek lecsillapításáért, hagyja, hogy a dolgozói állják a sarat, örüljenek, hogy van munkahelyük, gondolják őméltóságáék! 

Különben nem értem, ennek a fórumnak vagy petíciónak mi a szerepe, át lett ez nyújtva bárkinek is, azt látom, hogy nem szaporodnak az aláírások, a hozzászólások sem nagyon, nem itt kellene írogatnunk, hanem minden egyes embernek a fogyasztóvédelemhez fordulni, bejelentést tenni. 

Mégha le is védte magát a Penny, akkor sem érezné magát jól, ha mondjuk  1000 ember bejelentést tenne ellene. 

A legjobb az lenne, hogy soha többé a "károsultak" ne tegyék be a lábukat a Pennybe, na akkor kapkodnának a fejükhöz, de nagyon! 

1 A SOK KÖZÜL

#194

2014-09-21 11:47

Még mindig SEMMI pedig azt igérték, hogy szeptember közepén JÖN!

Különben hol vannak a VÁSÁRLÓI  (FOGYASZTÓI) CSOPORT tagjai (nővérem jelentkezett, de nem választották be), mert ŐK IS KÖZBENJÁRHATNÁNAK  VÁSÁRLÓK ÉRDEKEIBEN!

Máskülönben olyan egyoldalú ez a Szabályzat, CSAK a SZERVEZŐT VÉDI. aZ EGÉSZ JÁTÉKKIÍRÁS CSAK ARRÓL SZÓL, HOGY JÓL BE VANNAK BIZTOSÍTVA A MEGTÁMADHATATLANSÁG ELLEN. Számomra ez olyan, mint a bankok által történő, egyoldalú Szabály és számukra kedvező legyen. 'Hál Istennek el lesznek számoltatva.)


Vendég

#195

2014-09-23 14:10

Nekem két tele füzetem van azaz 2x30 pont. Ugye 1000 Ft-onként adtak egy matricát így nekem a két füzet 60000 Ft-ban van. Igenis térítsék meg a beváltatlan füzeteket, mert sajnos plüsst már nem kaptunk hiába irták fel a nevemet!
Mia

#196

2014-09-26 15:12

Nekünk 2 füzetünk maradt. Felírtak, és már az egyik plüsst megkaptuk. A következőért vasárnap megyünk. Nekem személy szerint nincs semmi problémám a Pennyvel. Olyan 2 hete MEGKÉRDEZTEM mire várható, és akkor közölték, hogy olyan 2-3 hét. Erre a héter vártam az értesítést.


Vendég

#197 Re:

2014-09-29 17:12

#9: -  

 kívánom neked,hogy minél többen basszák át a fejed... és legyen boldogtalan a gyermeked... és nyelj le minden szart... !!!!!!!!!!


Vendég

#198 Re: Re:

2014-09-29 19:25

#197: - Re:  

 Csak annak lehet aki engedi. És az én gyerekem nem boldogtalan, mert nem ígérgettem neki feleslegesen. Előbb gondolkodj mielőtt kinyitod azt az alpári szádat.

 

Némó

#199 Re:

2014-10-02 09:34

#9: -  

 Látszik, hogy vendégként szóltál a témához! Vagy nincs gyermeked, unokád, aki kerülhet egy újabb félrevezető Pennys (vagy más áruház) akciója nyomán hasonló helyzetbe?

Könnyen ítélsz általad nem ismert embereket butának! Talán te okos vagy ilyen véleménnyel?!

Tudod-e, hogy a "fogyasztóvédelmi sérelmet szenvedők" (igazából a gyermekek, unokák,stb.) jóval a határidő lejárta előtt "jogosultak" voltak a plüssfigurára, csak a "vásárlói bizalom miatt" nyugodtan kivárták az akció lejárat és beváltási határidő utolsó napjait? Az utalványra átváltás "baromság" mondod te! A beárazással azonos mértéknek megfelel a kárpótlási igény! Vagy szerinted ez sem jogszerű?!  Az ígéret (akció) be nem tartása szerinted jogszerű?! Az "ügyeskedés" ("..a készlet erejéig::) és az újabb félrevezetés (telefonszámok begyűjtése kiértesítés és bizonyosan megkapják ígéret fenntartása a mai napig is) szerinted elfogadható kereskedelmi magatartás?

Mielőtt véleményt formálsz járd körül a problémát, mert még 100 további kérdés is feltehető a témában a "fogyasztóvédelmi sérelem" okán!


Vendég

#200 Re: Re:

2014-10-02 09:47

#199: Némó - Re:  

 Mi változik azzal ha odaírok egy becenevet Némó?  Mindenkinek meg van a vélemyénye és joga is van kifejteni. Annyira vagdalózik mindenki a fogyasztó védelemmel. Akkor megkérdezem hogy az a bizonyos fogyasztóvédelem hol is van? Csinált valamit? NEM  Akkor valószínűle csak az emberek hiúságában esett csorba, mert különben már fel lett volna jelentve az egész áruházlánc. 

Igen van gyerekem, de mint már az előbb írtam semmi lelki baja nem történt, mert nem ígértem be neki feleslegesen hogy kapni fog és ez érvényes a többi gyűjtő akcióra. 

Igenis baromság hogy utalványra váltsák be a pontotkat, ilyen a világon nincsen. Nem volt kötelező összegyűjteni szimplán csak adták a pontokat, senki nem mondta hogy össze is kell gyűjteni. És ha kicsit olvasnál akkor látnád hogy többen írták hogy megkapták a plüssöket amikre feliratkoztak.