Chemtrail (Vegyianyag sáv) - Magyarországi kormányzati vizsgálat

Quoted post

Gábor Oberle
A petíció szerzője

#77 Re: Chemtrail-Contrail

2013-12-08 04:42

#74: Chem Trailor - Chemtrail-Contrail

1. https://www.facebook.com/events/1405217386378396/1420649744835160/

2. http://imgur.com/a/AQ4Nz#0

3. Még több infó, a repülőgépek radarvédelméről:

www.harcirepulo.hu/C-130/index.html

Válaszok

kérdező

#86 Re: Re: Chemtrail-Contrail

2013-12-08 09:47:38

#77: Gábor Oberle - Re: Chemtrail-Contrail

Rendben, akkor most mutass egy olyan képet is amin C-130-asok húzzák a csíkot Magyarország felett.!

Chem Trailor

#125 Re: Re: Chemtrail-Contrail

2013-12-08 19:46:41

#77: Gábor Oberle - Re: Chemtrail-Contrail

Személy szerint örülök, mert a hsz-eid alapján érdemi vitára hajlandó és kommunikatív embernek tűnsz és sok helyen olvastam már a témával kapcsolatban, de nyelvtanilag párbeszédnek tekinthető valamit nem sikerült még lebonyolítanom, mert bármit írtam oldalakon keresztül kifejtve, a fölötted hozzászólóhoz hasonlót kaptam vagy az általam elmondott görcsös tagadásával reagáltak. Én nem sajnáltam az időt, hogy leírjam az első, kissé terjedelmesebbre sikerült hozzászólásom, ezért légy szíves ne linkekkel hanem érvekkel megcáfolni amit írtam vagy bizonyítékkal hozzájárulni az ismereteim szélesítéséhez. Amit 3. pontnak linkeltél az egy összetettebb téma mint gondolnád. Egy repülőgép radarjele nem csak a szerkezeti felépítésétől függ. Fordulóban, vagy nyitott bombatérajtóval/futóművel/kiengedett chemtrailfejlesztővel/légiutántöltővel sokszorosára növekszik a radarjel, mert a felület ami a radar által kisugárzott hullámokat visszaveri megnő. Ezt igyekeznek különböző elnyelő vagy szétszóró bevonatokkal és technológiákkal csökkenteni valamit a fémek helyett a kompozit technológiák és a jelszóródást segítő formák alkalmazásával. Jelenlegi ismereteim szerint a B2 bombázónak a legkisebb a radarkeresztmetszete a hadrendben lévő gépek között, de ez igen drága és hatalmas kompromisszumok árán érték el, nehéz manőverezhetőség, drága gyártás technológiák, speciális üzemeltetés és hangsebesség alatti repülési sebesség. Az ezzel járó előnyöket leginkább a föld által a radar elől ,,árnyékolt" helyekkel és magasságtartományokkal(néhány méterre a talajtól) kombinálva lehet eredményesen kihasználni tehát egyenesen bepermetezne az ablakon, de magasan még mindig nem túl előnyös. A radarészlelhetőséget nem szükséges misztikus dolognak tartani, egy vitorlázógépet is simán lát a radar, ekkor mondja a radarkezelő, hogy egy elsődleges jelet lát, ha működik a transzponder(válaszjeladó) a gépen akkor ehhez egy másodlagos jel is társul magasságadattal például. A link alapján gondolom az aktív radarvédelmet szeretted volna felhozni. Ha egy repülőgép Magyarország felett bekapcsolna egy radarzavarót vagy a kommunikációs csatornákat zavarná akkor 5 percen belül egész Európa vadászgépei harckészültségben vagy levegőben lennének. Egy ilyet eszetlenség lenne megkockáztatni.
Szívesen várom válaszod!