Ne szívd a vagyonőr vérét! Menj el dolgozni!

Quoted post

Mészáros Dániel
Ajka

#813 iGazság

2013-11-16 17:43

Én a tavalyi év novemberébe raktam le a vizsgáimat többedmagammal, ebben az évben már munkát is kaptam (év elején), most már nem dolgozok ott (sőt sehol sem, szeretnék egy új vagyonőri munkahelyet keresni), jelzem 23 éves pályakezdő vagyok, akkoriban nagy reményekkel vágtam bele, hogy vagyonőrként megállhatom a helyemet. El tudtam menni egy kezdetben jónak tűnő céghez, a fizetés nem volt rózsás, de hát tapasztalatra volt szükségem a szakmával kapcsolatosan, így hát belevágtam. 2 hónapot voltam ott, de ami lejött nekem: kivénhedt volt bányászok nyugdíj előtt még elmentek herézni, nekem mondták, hogy az egy nyugis hely, nincs sok munka, de azért "figyelni kell". Amíg én életerővel teli vetettem bele magamat a munkába, a többiek csak elvoltak, a munkájukat elvégezték a minimális céllal, semmi +, innen is látszott, hogy a fiatalos lendület mennyi pluszt ad egy ilyen jellegű melóban is. Mondjuk az én testi adottságaim is rendben vannak, meg van a fellépésem, ami nem igazán megalkuvó. Így hát voltam én, az egyedüli huszonéves emg voltak az "öregek", 35-65 ig. Rajtuk inkább már a belefáradás és a kidolgozott élet látszott, állandóan csak panaszkodtak, hogy milyen szar az élet blablabla...
A pénzügy az ország vezetőinek szintjén volt mérhető, szar volt. Mindenféle ilyen olyan juttatás, adó címén levonva, maradt a 100 alatti fizetés. Megbecsülés az jó volt, azon kívül, hogy a főnök elég rendes ember volt, viszont pár kolléga szemét csípte az én kemény stílusom, mondjuk az ő macskajancsi stílusokhoz képest tényleg kemény voltam, ők már bratyiztak mindenkivel, igazából szartak mindenre.