4-es metró kontra 153-as busz

pesti srác

/ #47 Re: Re: Re: Re:

2014-04-08 17:54

#45: Várday - Re: Re: Re:

Kedves Várday Dorka!

Úgy tudom egy olyan országban élünk, ahol az embereknek joga van a szabad véleménynyílvánításra.
Én scupán leírtam, mit gondolok, előfordulhat, hogy nem értünk egyet dolgokban. Ez teljesen természetes. Kérlek próbáld meg elfogadni a véleményem. Én nem vagyok a változtatások ellen, csupán arra kívánom felhívni a figyelmet, hogyadjatok egy esélyt a metrónak.
Írtam már, mivel metró, így gerincvonalnak számít, amire a felszíní közlekedés a "ráhordó" szerepet kell, hogy ellássa. A BKK nyílván azért nem ment bele a 153-as megtartásába, mert így Gazdagrétről a legtöbben busszal mennének a Mórizra, nem pedig metróval, ami igen nagyban befolyásolná az utasszámot, és ha az nem elég magas/nem elég kihasznált, akkor vissza kellene fizetni az EU-tól kapott pénz egy igen magas részét, ami valljuk be nem pár millió forint lenne, hanem száz milliárdokról lenne szó. Ezt senki nem akarja. Úgy gondolom, ha mindenképp vissz akarjátok a régi 153-ast, várni kellene pár hónapot, utána újrapróbálkozni, akkor már engedékenyebbek lesznek valószínüleg. 8erre példa a XVII. ker.: van egy kerékpáros bringautunk ami átszeli a kerületet, de aminteléri a X./XVII. kerületek határát nincs összeköttetés a tőle 5 km-re lévő kőbányai kerékpárúttól, ami be van kapcsolva a városi rendszerbe. 3 éve próbálkozunk, a BKK most kezdett el csak hajlani a kérésünk felé.) ezen példámmal a türelem, mint tényező szerepel, a ti esetetekben lehet, hamarabb enged közlekedési közpot, csak idő kérdése. Addig is próbáljátok meg elfogadni a jelenlegi helyzetet, ne csak követelőzzetek, kompromisszumkésség kell mindkét féltől.

pesti srác (csak azért sem árulom el a nevem :P ) [najó: Ádám]




Fizetett hirdetés

3000 embernek fogjuk hirdetni ezt a petíciót.

Tudjon meg többet...