DIGI csapnivaló

Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével

Ez a(z) DIGI csapnivaló petíció automatikusan generált fórumtémája


Vendég

#1

2016-08-22 17:29

éppen 1 hete írtam 2 oldalas panaszt a panaszkönyvükbe......Tehát sorolhatnám


Vendég

#2

2016-08-22 18:13

Egyet értek a többi panaszossal!!

Vendég

#3

2016-08-22 18:37

A szolgáltatás minősége felháborító. Egyszerűen nézhetetlen.

Vendég

#4

2016-08-22 19:06

Mert a Digi szolgáltatása élvezhetetlen!!!

Vendég

#5

2016-08-22 19:10

Azért írtam alá, mert a DIGI kábelTV csatornái napok óta nézhetetlenek.! Sokszor összetörik a kép, részben, vagy egészen.Ez a hiba már korábban, vagyis régebben is előfordult, aztán javult a helyzet, de mostanában megint előjött.!!Vasárnap, vagyis aug.21-én telefonon bejelentést is tettem.!!

Vendég

#6 Petíció

2016-08-22 19:42

Én is az élvezhetetlen képminőség, hang, szolgáltatás miatt írtam alá. Bejelentést én is megtettem. Ami még a szívfájdalmam: mi november végén váltottunk Aktív tvre, Invitelől, és egy szóval sem közölték, hogy a Digi átveszi a "parancsnokságot", ha ezt tudom biztos nem váltok sz..ról fo..ra. Bocsánat, de annyira unalmas, hogy nincs egy olyan szolgáltató, ahova ne kellene 1 hónapban legalább egyszer telefonálni, az ezzel járó hosszas procedúrát meg gondolom mindenki ismeri.


Vendég

#7

2016-08-22 19:56

Azért írtam alá, mert ez már nem az első eset, hogy ilyen rossz a képminőség. Nekünk már a régi Aktiv1 szolgáltatónál is ez volt, de a Digi sem lett jobb. A legnagyobb csomagunk van, havi 8500 forintért ez nem kielégítő szolgáltatás.

Vendég

#8

2016-08-22 20:00

5napja nezhetetlen az adas!!

Vendég

#9

2016-08-23 06:51

Rossz minőségű a műsor szórás!

Vendég

#10

2016-08-23 14:30

Az Aktiv kft-vel kötött szerz, szerin a havi előfizetési dij 6575ft.volt Minden értesités nélkül felemelték 9200ft-ra.Hat alkalommal irtam emailt.amire nem válaszoltak.Ügyfélszolgálatuk telefonon elérhetetlen napokon keresztül.Személyesen kellett Százhalombattára utaznom.ahol közölték 30nap az ügyint. határidő.Közölték lejárt a hüségidő,ezért ennyi, nem tudnak mit tenni.Mivel a panaszügyintézésre nem ennyi a törv.határidő,és az ügyfélszolgálatot megszüntették Tökölön,a fentieki miatt jogtalan és erkölcstelen ennek terheit az űgyfelekre háritani.Amennyiben nem rendezik tisztességesen panaszomat jogi uton keresek megoldást.

Vendég

#11

2016-08-23 17:15

mert a rossz minőségért is díjat számol fel a szolgáltató.a véletlen 1-2 napos fizetési késedelem esetén azonnal késedelmi kamatot számol fel a digi kft.nem tudom hogy nem-e az lenne tisztességes az hogy amíg ilyen gyatra minőségbe sugároz addig fel függesztené a díj be szedést.

Vendég

#12

2016-08-23 18:37

Tisztelt Hölgyek és Urak! Azért írom alá ezt a petíciót,mert egy nevetséges társulattal vagyok(vagyunk)szerződésben! Az igen tisztelt Digi kft. ügyfélszolgáltán is jeleztem ezt a fajta problémát,melyet önök is írásban is rögzítettek. Az ügyfélszolgálatos hölgy javaslata az volt,hogy béreljek tőlük egy digi modult(kártya)mellyel elhárul a hiba. Ezzel egy ideig nem is volt gond,de a hiba (kép szétesés,hang torzulás)újra kijött. A hibát múlt hét szerdán bejelentettem feléjük,melyre csütörtökön sms-ben reagáltak,hogy a hibát elhárították. Este bekapcsoltam a tv-t de a hiba még mindíg fennállt. Csütörtökön újra bejelentettem a hibát,melyre (2*-i) hívásomra is az volt a reakció,hogy egész Tököl érintve van a hibával,illetve az operátor még meg is jegyezte,hogy a rendszert csak "bérlik"!!!!! Türelmet és megértést kér! Lehet nekik írni,hogy kompenzálják a kieső időszakot,de(ezt nem mondta ki)kicsi esély van arra,hogy az ember visszakapjon tőlük valamit. Abba lehet kapaszkodni,hogy (ez le van írva a honlapjukon) 72 órán bellül letudják a hiba/hibák javítását. Bízva abban,hogy ez a petíció megteszi a hatását,maradok tisztelettel: Forgács Krisztián Tököli lakos

Vendég

#13

2016-08-23 19:21

Egyoldali,szerzödésmódósitás.Brüsszelbe megyekpereskedni,mert amagyarországi törvények,korlúptok,és a kalózok,tólvalyók,stb,hazája nem atisztességes adófizetöké.Erre csak annyit mondok szivjatókgászt Multik Orbánnal együtt.

Vendég

#14 Re:

2016-08-24 21:58

#1: -  

 Nem is tudtam, hogy van panaszkönyvük.

Mi az elérhetősége?


Vendég

#15

2016-08-25 03:42

Az utóbbi időben nagyon rossz a minőség, pixeles, kockás, élvezhetetlen az adás, többször meg is szakad a kapcsolat,  csak a jelet keresi a tv

Ugyanez a helyzet gyakran az internettel is

 

Darth10

#16

2016-08-25 13:39

Nálunk is ilyen volt, de persze mi kb 7 tv-én használtuk (egy ház, két család) azt amit elvileg két tv-re vállalnak. Amikor jeleztük, hogy mi a probléma, szinte másnap hoztak egy jelereősítőt, amit állítólag panelházaknál használnak és azóta mindig tökéletes minden tv-n a kép. Ha esetleg van olyan aki több tv-n is használja, mint kettő azoknak csak ajánlani tudom.

zoli

#17

2016-08-25 15:44

És ismételten semmi adás.


Vendég

#18

2016-08-25 19:13

Mert szeretném élvezni is a szolgáltatást.
György Saftics
A petíció szerzője

#19 Re:

2016-08-25 23:24

#16: Darth10 -  

 Ahol ez megoldást jelenthet ajánlják fel és ne az előfizetönek kelljen kitalálnia, de arra a területi hibára, ami Tökölt már hàrom hete sújtja ez sem jelentene gyógyírt.

Darth10

#20 Re: Re:

2016-08-26 07:15

#19: György Saftics - Re:  

 Nálunk ők ajánlották fel, mert mondtuk, hogy sokkal több tv van, bár nyílván ez központi hibára nem megoldás. Csak azért írtam, hátha mások is, több, mint két tv-t használnak. Amúgy a Spíler TV felvételéért is lehetne indítani egy petíciót, bár gyanítom semmi értelme nem lenne. Sajnos a Digi még így is sokkal jobb, mint a UPC valaha is lesz.


Vendég

#21

2016-08-26 08:16

A Spíler TV biztosan nagyon jó, de mi a létezőket sem igen látjuk.


Vendég

#22 Re:

2017-04-04 17:43

#9: -