Quaestor károsultak megmentéséért

Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével

Ez a(z) Quaestor károsultak megmentéséért petíció automatikusan generált fórumtémája

Tomboy

#1251 Nem lehet tovább eltűrni!

2015-03-26 08:11

Kedves Sorstársaim és Testvéreim!

58 éves szabadalmas villamosmérnök vagyok. 13 mFt-om ragadt bent. Nem mondom, hogy a pénzt sajnálom-e a legjobban, vagy inkább a szégyen bosszant, hogy nem az első esetben vernek át vagy fosztanak ki. A MAGYAR EMBER (nagybetűvel írva) régen a pofátlan kifosztást nem hagyta volna annyiban. Nincs olyan önbecsülésünk, önbizalmunk, mint régen! Nemcsak a brókerbotrányok miatt, hanem sajnos számtalan rossz kormány döntés miatt szégyellem, hogy ebben az országban kell élnem, és a fiaim is ezt a mocskot látják maguk körül.

     A QUAESTOR botránya szinte forgatókönyv szerint zajlik. Hibás a kormány és az MNB is. Nincsen fiktív kötvény, mint fogalom. Olyan van, hogy engedély nélkül túl jegyzés. A lényeg pedig, hogy a pénzt ellopták, eltüntették. Tavaly novembere óta az engedélyezett 70 milliárd felett a további 150 milliárd pénz el van már lopva. Ennyi idő alatt ekkora összeget nem lehet befektetni. Olyan a látszata, hogy akár kormány közeli oligarchák markába is oszthattak. Figyeljétek meg, hogy már februárban elkezdték a vezérigazgató cseréjét. Már akkor tudták, hogy mi lesz a vége. Ezt a kormány is tudta. Egy börtönviselt ember, akit most újra levált a Tarsoly, mert megijedt? A Varga Mihály is remegő szájjal mondja, hogy ilyet még ő sem látott? Orbán miniszter elnök meg magára vállalja, hogy a kisemberek (kisbetűvel) nem számítanak, csak az ő hivataljai mentsék a menthetőt? Ki az a hülye, aki ezt beveszi?

Ügyvédeket hízlalni a mi pénzünkön semmi értelme, mert ha születne is ítélet, ha nem lesz behajtható pénz, akkor minden felesleges és előre kidobott további pénz lenne.