Apa aki megvéde támadóitól lányát

Hozzászólások

#4602

Aláírom mert, igazságtalannak tartom ezt az egész helyzetet

Szimonetta (2025-11-06)

#4603

Az apa nem érdemli meg a büntetést! Bárki meg védené a saját gyermekét!!!!!!

Andrea (2025-11-06)

#4604

Egyetértek

Dániel (2025-11-06)

#4605

Igazságtalan a jogrendszerünk! A család védelme mindenek felett áll!

Péter (2025-11-07)

#4606

Ne kerüljön börtönbe az apa

Ági (2025-11-07)

#4607

Egyet ertek!

Szabó levente (2025-11-07)

#4609

Mert felháborító ami történt.

Rita (2025-11-07)

#4610

Teljesen jogosan védte meg a lányát és ezért nem kéne felellőségre vonni

Máté (2025-11-07)

#4613

Az igazság alapján legyen ítélet, véletlen baleset volt

Szilvia (2025-11-08)

#4614

Tiszteletem az apukának!!!

Ildikó (2025-11-08)

#4615

Mert ez egy alap dolog es undorito hogy ezert valakit meg akarnak buntetni

Noémi (2025-11-08)

#4616

Mert igazság csak ìgy lesz!

Marika (2025-11-08)

#4617

Nem értek egyet a törvénnyel! Nem az apukát kell büntetni! Ha az én lányaimmal tették volna ezt akkor ugyan így megvédtem volna és meg is fogom őket!

Vivien (2025-11-08)

#4618

Én is ezt tenném ha a gyermekem hívna,mert ha a rendőrökre várnánk meg is erőszakolná a támadó és utána azt kérdeznék miért nem hívtuk őket! Sajnos ez így van!😡😡😡

Ferencné (2025-11-09)

#4620

Mert én is ugyan ezt tettem volna!

Zoltán (2025-11-09)

#4621

Tirda Evelin
Aláírom mert ez durva dolog hogy egy apa a saját lányát nem védheti meg mert őt zárják le igazságtalan felháborító .

Evelin (2025-11-09)

#4623

Mert egyetértek vele.

Róbert (2025-11-09)

#4629

Minden igaz édesapa igy jart volna el mikor a lányárol van szo !!!

István (2025-11-10)

#4630

Nem tartom jogosnak,hogy megbüntessék.

Marcsi (2025-11-10)

#4634

Jól tette... a mai törvények a bántalmazókat védik....

Kriszta (2025-11-11)

#4638

Jogos önvédelemnek tartom,egyet értek az apával!

Erika (2025-11-12)

#4641

Az erőszak tevok elleni erőszakot nem kéne büntetni

Elmira (2025-11-12)

#4642

Nem értek egyet a döntéssel hogy az apának kell fizetnie mert védte a lányát.

Mónika (2025-11-12)

#4646

Nem jogos a büntetés, a támadókat kellene börtönbe zárni nem pedig az édesapát

Sándor (2025-11-13)

#4647

Az apuka helyesen cselekedett, ha mar a hatóságok csak az egyik oldalát látják a történetnek

Veronika (2025-11-13)

#4650

Igaza volt az apának..!!! Én is ugyan ezt tettem volna a 2 lányomért!

Enikő (2025-11-14)

#4652

Alá írom, igaz nekem nincs gyermekem, de vannak lány testvéreim. Nem szeretném ha hasonló helyzetbe kerűlnének! Eddig nem kerültek. Ne is kerűljenek!! Vagyunk a feltételes elkövetőkre páran fiu, és férfi testvérek!!. Minden tiszteletem az apáé!! Minden rendes családban így jártak volna el!!!. Igen is minden férfi tagnak kötelessege meg védenie a női család tagjaikat az ilyen és hasonló atrocitás, tettlegesség, esetleg feltételezhető indokok ellen!!! A magyar jogszabályokon változtatni kell!!. Remélem hozza tudok járúlni az apának a szabadsága megtarzásáért! Egy bíró férfi emvber vagy rendőr, vagy tűzoltó vagy más alap polgár aki férfi ugyan így cselekedett volna!. A család az első ezt tudja mindenki! Pláne ha női tagról van szó!!! Tiszteletem az apának! (Cigány vagyok, de fel háborít az egész ahogy vele szemben el járzak, de a 4 elkövetővel szemben pedig nem!!) Kitarzást kívánok az egész családnak! A kislanynak pedig mentálisan szellemileg is fejlődést, és remélhetem hogy talán eg, normális felnőtté cseperedik ezek után! A mi csládunkban sem jártunk volna el máskent ha hasonló helyzetbe kerűltünk volna!

Vazul (2025-11-14)

#4653

Nem szabad elítélni !

David (2025-11-14)

#4654

Az apuka csak a saját lányát védte a zaklatókkal szemben nem őt kéne büntetniük hanem a zaklatókat

Szilvia (2025-11-15)

#4655

Támogatom a családot az igazságért

Hajnalka (2025-11-15)

#4656

Undorító az igazságszolgáltatás…

Levente (2025-11-16)

#4659

Felháborító, hogy ezek után még az apát büntetik meg! Hol van az igazság? Mindenki gondoljon bele, hogy mit tenne ha ez az ő gyerekével történne meg!

Erika (2025-11-16)

#4661

Mindenki ezt tette volna a saját gyerekéért, az összes támadót kéne örök életre elzárni a világtól!

Enrico (2025-11-17)

#4662

Egyetértek !

Éva (2025-11-17)

#4663

Fontos nekem hogy megvédjessem a gyerekeimet

Eszter (2025-11-17)

#4665

Osztotics Imre aláirom

Imre (2025-11-18)

#4666

Aláirom mert nekem is van egy kislányom 10 éves és en is igy cselekedtem volna mint ez a ferfi aki kialt es megvedte a lanyat

István (2025-11-18)

#4667

Báde Zsolt

Zsolt (2025-11-18)

#4668

Mert ebben az országban soha nem azok vannak felelősségre vonva, akik valóban bűnösek!!!!! Mert a rendőreink, az igazság szolgáltatásunk csak akkor lép, amikor már baj van!!

Krisztina (2025-11-18)

#4669

Igaza van az apukának

Gál Magdolna (2025-11-18)

#4670

Jogossan cselekedett az apuka

Németh Zoltán (2025-11-18)

#4671

Aláírom mert egyetértek az apával!

Daniel (2025-11-18)

#4674

Vannak gyermekeim unokáim .

Zsuzsanna (2025-11-19)

#4675

Minden apa így védelmezte volna a lànyàt!

Balázs (2025-11-19)

#4678

Bárki ezt tette volna a család védelme szent.

Máté (2025-11-20)

#4680

Mert kurvára igazságtalannak találom. Orban Viktor lányával csinaltak volna ezt? :) akkor mi lenne? Gondolkodjunk már egy kicsit, meg kellene varni hogy eroszakig fajuljanak a dolgok? Gratulalok Magyarország…. Gratulalok kormány :)

Zsolti (2025-11-20)

#4681

Elítélem, hogy a bűnösök helyett az ártatlanok vannak elítélve.

Milán (2025-11-20)

#4682

Önvédelem a családért. Ezt mindenki megtette volna.ÉN IS.

László (2025-11-21)

#4683

Aláírom,mert nekem 2 lányom is van.Jogtalannak tartom az apa elítélését

Erika (2025-11-21)

#4684

Igazságtalannak tartom, mivel mindenki meg védené a gyerekét.

Eleonóra (2025-11-21)

#4685

Igazságtalannak tartom hogy azért mert megvédte a saját lányát bármi büntetést szabjanak ki rá!

Lujza (2025-11-21)

#4686

Nem hiszek a jogállamban

Péter (2025-11-21)

#4687

Egyetértek vele!

Béres (2025-11-21)

#4689

Igaza volt az apának. Természetes hogy megvédi a gyermekét.

Erzsébet (2025-11-21)

#4691

Mert így látom helyesnek.

Zoltán (2025-11-22)

#4693

Az édesapát nem börtönbe kéne küldeni, hanem felmenteni és megdicsérni, hogy a lányát megakarta menteni. Ez a férfi nem érdemli meg a büntetést amit adni akarnak neki, tiszteletet és szabadságot érdemel. Remélem, hogy sikerül a petíció, és hagyják, hogy a családjával töltse az élete minden percét.

Patrik (2025-11-23)

#4694

Az apa jogosan cselekedet.

Aladár (2025-11-23)

#4697

Aláírom mert úgy gondolom, hogy a férjed nem tett semmi rosszat, azt a négy férget pedig fel kellene akasztani.

János (2025-11-24)

#4698

Igazságtalan.

Rita (2025-11-24)

#4699

Mert nem tartom jogszerunek hogy aki mas eletevel jatszik annak egyaltalan legyenek jogai.

Gabor (2025-11-24)

#4700

A rendvédelmi szervek képtelenek biztonságot adni az emberek családjának, ha még ő védi meg őket, aránytalanul magas büntetést szabnak ki rájuk, a körülményekre való tekintet nélkül.

Gyula (2025-11-24)

#4701

Aki veszi a bátorságot hogy törvényt szegjen az viselje a következményeket!
Milyen ország az ahol nincs jogod meg védeni saját gyermeked!?
A négy fő az csoport. Csoportos támadás esetén nem vagy kötelező mérlegelni ha jól tudom....!?

Gyula (2025-11-25)

#4703

Mert egy normális világban mindenkinek joga van megvédenie magát és a szeretteit.

Veronika (2025-11-25)

#4704

Ez így helyes!

Angelina (2025-11-25)

#4706

A véleményem igen csak megrázó lenne a mai igazságszolgáltatásról! Ezért nem is fogom kifejteni mit is gondolok az eset kapcsán!

Egon (2025-11-25)

#4707

A családapa megvédte gyermekét az agresszív támadás ellen. A rendőrség teljes inkompetenciája és tehetetlensége amit az ügyben felhozott vérlázító. Nem lehet bűnös aki megvédi a gyermekét.

Tibor (2025-11-25)

#4708

ez a minimum....

Peter (2025-11-25)

#4710

Felháborító, hogy a mai világban ez ellen kell harcolni hogy valakit ne csukjanak le azért mert megvédi a családtagját, miközben az ilyen szexuális ragadozók pedig szabadon erőszakolhatnak kedvükre és nem is kapnak érte büntetést!

Klaudia (2025-11-25)

#4711

mert az apuka helyesen cselekedet es nem erdemli meg a borton buntetest

Levente (2025-11-25)

#4712

Aláírom, mert felháborító és igazságtalan, hogy egy édesapa, aki ösztönösen a gyermekét próbálta megvédeni a zaklatóktól, súlyos börtönbüntetést kockáztat egy tragikus baleset miatt. Hiszek abban, hogy a bíróságnak figyelembe kell vennie a helyzet valódi hátterét, a szándék hiányát és a család kiszolgáltatottságát. Egy apa nem bűnöző azért, mert megpróbálta megóvni a saját lányát. Igazságos eljárást és méltányos döntést szeretnék.

Krisztina (2025-11-25)

#4713

.

Renáta (2025-11-25)

#4715

Aláírom, mert teljes mértékben egyetértek az apa cselekedetével, mivel ebben az esetben szerintem ez volt a legmegoldhatóbb eljárás az apa részéről és aki ilyet csinál (a támadók) azok meg is érdemlik, ha történik velük valami. Az apa nem volt hibás ebben az esetben.

Nóra (2025-11-25)

#4716

.

Valentin (2025-11-25)

#4719

ALÁÍROM mert tenni kell valamit ezzel a sok erőszakmentes állatokkal akik mindent is és mindig megúsznak

Rebeka (2025-11-25)

#4721

!

Ica (2025-11-25)

#4723

Aláírom mert egyet értek az apukával es célom megvédeni a család összetartását.
A személyi szabadság megsértése ugyan úgy bűncselekménynek minősül. Ugyan úgy büntetendő és jogellenes. A kétségbeesett apuka hirtelen felindultságból cselekedett, és lehet, hogy a szülők nagy része ugyan így tett volna az elkövetőkkel szemben. Azon kéne lennie az összes hatóságnak, hogy védje a sértettet!!!! Illetve helyezzünk arra a hangsúlyt, hogy egy 15 éves kislányról van szó….milyen lelki törést élhetett át? Milyen félelmet érezhetett vagy érez a mai napig mikor utcára lép? Mennyire megváltoztathatta az egész önbecsülését vagy épp az emberekkel szembeni gondolatait? Mi van ha alapból visszahúzódó, félénk személyiség volt? Arról nem is beszélve, hogy négy férfi volt az elkövető….szánalmasnak találnám, ha az ilyen mocskos embereket felmentik, az apukát meg börtönbe csukják

Thesszalia (2025-11-26)

#4729

Van gerincem

Fruzsi (2025-11-26)

#4731

Egy Apának egy szülőnek legyen joga megvèdeni a családját azoktól akik bántani akarják....

Csabánè Hársfai Viktória (2025-11-26)

#4733

Egyetértek a petíció tartalmával

Debreceni Barbara (2025-11-26)

#4735

Igazságtalannak tartom az ügyet

Viktória (2025-11-26)

#4736

Nem értek egyet azzal hogy a gyermekét védő szülőt vonják felelősségre és a bántalmazási szándékkal egy fiatal lányt zaklató fiatalokat felmentik!

Tünde (2025-11-26)

#4738

Egy apának joga van megvédeni a gyerekét!

Törökné Fekete Viktória (2025-11-26)

#4740

Aláírom mert nem kell börtönbe vonulnia meg vedte a lanyat sajnalom ha nem sikerul

Major evelin (2025-11-26)

#4741

...

Tamás (2025-11-26)

#4742

Nem az apának kellene börtönbe mennie hanem ezeknek a gyalázatos embereknek akik ilyent csinálnak !!!

Barbara (2025-11-26)

#4747

Aláirom mert en is meg vettem volna a lányom az ő helyében

Tamás (2025-11-26)

#4748

Nem tartom igazságosnak a döntést.Mindenki igy cselekedett vólna.Mentsék fel az apát!

József (2025-11-26)

#4751

Felháborít az,hogy egy férfi aki a saját gyermekét védi ílyen büntetést kapjon!!!! A 4 emberkét nem szabadna szabadlábon hagyni!!
Ui. Ha valami féreg az én gyermekemmel tette volna nő létemre nem cselekedttem volna másképp mint ez az édesapa!!!!!!!

Kulcsàrnè Kalmàr (2025-11-26)

#4755

Nem kaphat böntetest aki megvédte a gyermekét miért nem a bàntalmazok kapnak és hozzàk vissza a halalbüntetést mint amerikàban a pedofilokat àllatkinzokat gyermekbàntalmazokat mind megölni mert a börtön nem büntetes nekik

Andrea (2025-11-27)

#4756

Aláírom, mivel egyetértek magukkal

Zoé (2025-11-27)

#4759

Az apuka jól tette, hogy megvédte a lányàt! Nem kéne büntetést kapnia!

Adél (2025-11-27)

#4760

Mert nekem is van két lányom, és ha valaki bántaná őket, annak sem kellene tárgyalás. Ezen kívül pedig, milyen jogrendszer működik itt? Minden tiszteletem az apukáé.

Emese (2025-11-27)

#4764

Az apa a saját gyermekeit védte!!!

Dorottya (2025-11-27)

#4765

Egy szülőnek feladata, hogy megvédje gyereke testi épségét

Nikoletaa (2025-11-27)

#4768

Mert sajnos nem működik ma Magyarországon megfelelő büntető jogi rendszer és egyes emberek azt hiszik hogy bármit megtehetnek következmények nélkül.

Ádám (2025-11-27)

#4769

A zaklatókat kell megbüntetni!!!!

Anita (2025-11-27)

#4771

Nem érdemli meg a börtönt!

Róbert (2025-11-27)

#4773

Helyesen cselekedet senki nem hagyta volna hogy a lányát bántsák

Gábor (2025-11-27)

#4774

Aláírom mert az igazság fontos. Valójában mindenki védtelen.Van rendőrség,de ahogy mondani szokták,amíg vér nem folyik,nem tehetnek semmit.

Kiss Sándorné (2025-11-27)

#4775

..

Kitti (2025-11-27)

#4776

Nem értek egyet,hogy az apát vonják felelősségre támadókat pedig felmentik!

László (2025-11-27)

#4777

Nem fer, hogy az apát csukják le! A zaklatókat kellene egytől egyig!!

Viktória (2025-11-27)

#4778

Tisztelem az apukát!

Liliom (2025-11-27)

#4779

Aláírom mert nem értek egyet ezzel a fasszopó magyar törvénnyel. Akik zaklatnak azoknak halál büntetés kéne nem azt kéne bümtetni aki megvédte a lányát.

Henrik (2025-11-27)

#4780

Aláírom mert egy apa megvédte lányait

Róbert (2025-11-27)

#4783

Aláírom, mert ha már a kormány valamint az ő seggüket nyaló rendőrség nem tesz semmit akkor kénytelen az ember megvédeni saját magát és a családját.
Nem kívánok rosszat senkinek de minden olyan férfi, apuka aki úgy véli hogy a lányát védő apa a bűnös, hogy tudja meg milyen érzés ha bántják a szerelmét, feleségét, húgát, nővérét, anyukáját vagy lányát.
Te várnál esetleg órákat mire megjön a rendőrség?
Te esetleg várnál heteket, hónapokat akár éveket mire tárgyalásig eljut az ügyed már ha eljut?
Aztán valószínűleg nem lenne semmi következménye.
Te végig tudnád nézni ahogy egy női szerettedet bántalmazzák, molesztálják vagy erőszakolják?
Kötve hiszem.
És akkor a jó ha ki állsz a szeretteid, egy védtelen ember védelmében.
Nehogy már ezért ne a bántalmazó fél ne kapjon semmit.

Zsanett (2025-11-27)

#4784

Mindenki ezt tette volna az èdesapa helyében. Őt kellene felmenteni

Martin (2025-11-27)

#4785

Egyet értek az apával

Miklós (2025-11-27)

#4786

Az apa mindent megtett a lányáért, a zaklatókat büntessék ne a védelmezőt!

Anna (2025-11-27)

#4788

Mert jogtalan az ítélet.

Anikó (2025-11-27)

#4789

Merthogy rohadjon el élve az összes, aki ezt az ügyet ejtette ezek ellen a patkányok ellen és aki az apát ítéli el, rohadjon el élve minden egyes rendőr, ügyész és bíró, akik ezt jóvá hagyták így! Nincs itt igazságszolgáltatás, itt jogszolgáltatás van csak, és csak annak vannak jogai akinek pénze van... Undorodom ettől a rohadt országtól! Dögöljön meg az, aki szerint ez így normális!

Eszter (2025-11-27)

#4790

Aláírom, mert csak védeni próbálta lányát jogosan!!! Nem az apát kellene bíróság elé állítani hanem azt a 4 “férfit”! És az ő szüleiket számon kérni hogy hogyan is lettek megnevelve a gyerekeik!

Kitti (2025-11-27)

#4791

Aláirom mert édes apa vagyok!

Gyuri (2025-11-27)

#4793

Az apa a lányát próbálta megvédeni. Reakciója az adott helyzetben teljesen érthető és elfogadható volt.

Adrienn (2025-11-27)

#4794

Az Apa jogosan cselekedett!!!Megvèdte a gyermekèt...minden normális szülő ezt tette volna.

Violetta (2025-11-27)

#4795

Vedte a gyereket jogosan

Lászlò (2025-11-28)

#4799

Aláírom mert elfogadatlannak találom a bíróság döntését mert ebben a helyzetben minden szülő így cselekedett volna és az Apa nem bűnös ebben a helyzetben!

Diá a (2025-11-28)



Fizetett hirdetés

A(z) Peticiok.com ezt a petíciót 3000 ember számára fogja hirdetni.

Tudjon meg többet...