Ötezer forintos vásárlási utalványt a Pennys hűségpontokért

Quoted post

Barbie

#160 ...

2014-09-04 07:12

Komolyan mondom, nektek is annyi eszetek van, mint amennyi látszik! Most komolyan ilyen nyamvadt plüssök miatt kell csinálni a cirkuszt? Mi jogon akar vásárlási utalványt pl az, aki úgy kunyerálta össze a pontokat, hogy éppenhogy összejött neki a 15 vagy 30pont...?? Mi dolgozók, nagyon sokat nyelünk, az a bánásmód, amivel sokszor illetnek minket, nem emberi. Mi csak a munkánkat végezzük, vannak dolgok, amikről nem is tehetünk, viszont ezt elég sokszor figyelmen kívül hagyják!!

Válaszok

Ottóka

#169 Re: ...

2014-09-06 12:10:07

#160: Barbie - ... 

 Kár sértegetned bárkit, ti vagytok ott, sajnos nektek kell állni a sarat a boltban, az ügyfélszolgálatosok tűzfalként védik a főnökséget, mint minden más helyet, ahol ilyen a felállás, kapcsolni nem kapcsolnak főnököt, megbújnak a dolgozóik mögött az urak-hölgyek. 

Kár volt az embereket felültetni, vagy időben le kellett volna állítani, látnia kellett a cégnek, és írják is a honlapon, hogy nem várt sikere lett, de egy ésszel gondolkodó ott nem volt, hogy akkor zárjuk le, elégítsük ki a vevőket, oszt viszlát! 

Ja, ti a munkátokat végzitek, persze aláírom nem tehettek semmiről, de ezt mondjátok a főnökötöknek, hogy álljanak ki az emberek elé őszintén, tisztán, aztán nem lesz rajtatok teher, de ti a főnököknek szólni sem mertek. 

Én írtam levelet a cégnek, kaptam udvarias választ, kerülgette az illető a dolgokat, mint a forró kását, csak azt nem írta le, hogy mindenki megkapja-e tutira a plüssöket! Visszaírtam, hogy ez minden volt, csak nem válasz! 

Tehát meccseljétek le, ha meritek a főnökséggel a bajotokat, és ne sértegess másokat! Ha neked lenne több eszed, nyilván nem ott dolgoznál, hanem agysebész lennél pl. És nem sértegetni akarlak, csak 1:1!