Tégy a szexista reklámok ellen

Quoted post

The Justice

#152

2014-04-16 14:48

"70 éve nem kérdezte meg a férfit senki, neki mi fontos, mi mindegy, úgyhogy ez a kérdés nem csak hogy hiábavaló, megválaszolhatatlan is egyben. :(("

Egyáltalán nem az. Ember-ember. A psziché stratégiát vált. Áldozatszerepet vesz fel, hátha úgy kibújhat a válaszadás alól. Mindkettő ember. A kérdés megválaszolható. Legalábbis az volna, ha egyenlően ítélnél. Nem foglak sajnálni. :)
Aki nem egyenlően ítél, akkor sem érdemelne sajnálatot, ha igaz lenne, amit ír.

"Mivel a reklámok 90%-a, a nőknek szól, és az érdek mindig ugyanaz; PROFIT... így "méltóságról" szót sem ejthetünk. Ne koptassuk el a szép szavainkat, így is egyre kevesebb van belőlük! ;("

Mellébeszélés. Rengeteg sportkocsi reklámot látok férfiak számára. Okostelefon, notebook reklámokat is. A nőkéből vond ki a mosogatószer reklámokat, a háztartáshoz tartozó reklámokat, mert az munka. Azokat is, amik anyukák számára szólnak, felőlem szólhatnának apukáknak is, mivel az is munka. Ugyan mi marad, ami több? Bár sejtem, a matek se megy. Dezodorokat, krémeket, parfümöket már közel annyit reklámoznak férfiaknak is, ezt nem is irigylem tőlük. :)
A szép szavakat felőlem lehúzhatjuk a vécén, tapasztalataim szerint semmire nem jók. A legtöbb nő beérné az egyenlőséggel és egy-két korrekt válasszal, az állandó mismásolás helyett. Majd egyszer rájössz te is.

Válaszok

Tibi a galádabbik fajta

#157 Sportkocsi mint általános férfihobbi... :)

2014-04-16 15:09:45

#152: The Justice -

"Azokat is, amik anyukák számára szólnak, felőlem szólhatnának apukáknak is, mivel az is munka. Ugyan mi marad, ami több? Bár sejtem, a matek se megy. Dezodorokat, krémeket, parfümöket már közel annyit reklámoznak férfiaknak is, ezt nem is irigylem tőlük. :)"- alapvető hiányosságok, bár hazudnék ha azt mondanám meglep. Mivel a háztartások (anya, gyermek, lustadisznó) összjövedelmének (anyu verejtékes fizetése, gyerek utáni szoc. bevétel, gonosz erőszaktevő privilégiuma) bizonyítottan 80%-val a nők (ön)rendelkeznek így neki gyártják a reklámokat, mivel ők a fogyasztók. A férfi, amennyiben családos, nem rendelekzik a jövedelmével, így ő marketingszempontból nem tényező. (ahogy az élet más területein sem, ilyen ez a patriarchátus) Mivel a nő a célpont, ezért igyekeznek a NŐT MEGNYERNI, ezért sok esetben a túlzásoktól, és kegyetlen illúzió keltéstől sem riadnak vissza ezek a gonosz önző marketing szakemberet. Számtalan esetben fiatal lányokkal reklámoztatnak szemránckrémet, ami abszurd, de ezek szerint megél... (ez is kinek a bizonyítványa?!) Nyilván, egy kevésbé dekoratív nőnek, visszatetsző lehet azt látni, hogy más emberek mennyire vonzóak, és ebből milyen jól profitálnak, de erre nem az a helyes válasz, hogy megszüntetjük a szépet és mindenki legyen csúnya, mert így igazságos. :(