Tégy a szexista reklámok ellen

Tibi a galádabbik fajta

/ #157 Sportkocsi mint általános férfihobbi... :)

2014-04-16 15:09

#152: The Justice -

"Azokat is, amik anyukák számára szólnak, felőlem szólhatnának apukáknak is, mivel az is munka. Ugyan mi marad, ami több? Bár sejtem, a matek se megy. Dezodorokat, krémeket, parfümöket már közel annyit reklámoznak férfiaknak is, ezt nem is irigylem tőlük. :)"- alapvető hiányosságok, bár hazudnék ha azt mondanám meglep. Mivel a háztartások (anya, gyermek, lustadisznó) összjövedelmének (anyu verejtékes fizetése, gyerek utáni szoc. bevétel, gonosz erőszaktevő privilégiuma) bizonyítottan 80%-val a nők (ön)rendelkeznek így neki gyártják a reklámokat, mivel ők a fogyasztók. A férfi, amennyiben családos, nem rendelekzik a jövedelmével, így ő marketingszempontból nem tényező. (ahogy az élet más területein sem, ilyen ez a patriarchátus) Mivel a nő a célpont, ezért igyekeznek a NŐT MEGNYERNI, ezért sok esetben a túlzásoktól, és kegyetlen illúzió keltéstől sem riadnak vissza ezek a gonosz önző marketing szakemberet. Számtalan esetben fiatal lányokkal reklámoztatnak szemránckrémet, ami abszurd, de ezek szerint megél... (ez is kinek a bizonyítványa?!) Nyilván, egy kevésbé dekoratív nőnek, visszatetsző lehet azt látni, hogy más emberek mennyire vonzóak, és ebből milyen jól profitálnak, de erre nem az a helyes válasz, hogy megszüntetjük a szépet és mindenki legyen csúnya, mert így igazságos. :(