Mentsük meg a természettudományokat a szakgimnáziumokban!


Vendég

#26

2016-04-23 12:19

Biológia szakos általános iskolai tanár vagyok! Szörnyű...

Vendég

#27

2016-04-23 12:21

Biológia tanárként nem értek egyet a javasolt változásokkal.

Vendég

#28

2016-04-23 12:45

Mert fontosnak tartom, hogy művelt, széles látókörű diákok kerüljenek ki a középiskolákból, ehhez a természettudományi tantárgyak is hozzá tartoznak: földrajz, biológia, ........

Vendég

#29

2016-04-23 13:17

Elfogadhatatlan!

Vendég

#30

2016-04-23 13:40

Ezt a dilettáns barkácsolást a kerettantervek körül azonnal meg kell szüntetni.Egy normális oktatáspolitikai koncepciót összeállítani, és felmenő rendszerben bevezetni.Széles társadalmi és szakmai konzultáció után.

Vendég

#31

2016-04-23 13:56

Fontosnak tartom a természet tudományt és főleg az ezt tanító pedagógusokat !!

Vendég

#32

2016-04-23 14:57

A világban való eligazodáshoz a természettudományok ismerete nélkülözhetetlen. A fenntartható fejlődéshez és a környezettudatos életmód kialakításához is!
Matematika - fizika szakos tanár vagyok, látom naponta, hogy a gyerekek szívesen és érdeklődve vizsgálnák a világot, ha erre módjuk és lehetőségük lenne.
El nem tudom képzelni azt az indokot, ami a természettudományos oktatás megnyomorítását magyarázhatná (Vagy a döntéshozónak nem voltak sikerei e téren? ....)

Vendég

#33

2016-04-23 15:14

Helyesnek es nagyon fontosnak tartom a kezdemenyezest. Ne engedjuk meg jobban lebutitani a magyar nepet!
Marian

#34 Ökoiskola biológia-földrajz nélkül?

2016-04-23 15:27