Nyílt levél online pénztárgép bevezetéssel kapcsolatban

Quoted post


Vendég

#5 Re:

2016-08-26 11:14

#4: -  

 Ballance60,

ezel kapcsolatban a nyílt levélben is megfogalmazott problémakör merül fel. Ahhoz, hogy mindenkinek számlát állítson ki a masszőr, valamennyi vendégének meg kell adnia a nevét, címét, azaz a személyes adatait. Viszont ennek megadására a masszőr nem kötelezheti a vendégét. Ha pedig a vendég nem adja meg, akkor nem lehet kiállítani számlát. Ebből kifolyólag ha a masszőr nem állít ki számlát, szabálytalanul jár el ...

Válaszok


Vendég

#7 Re: Re:

2016-09-29 18:24:21

#5: - Re:  

 én előre jelzem majd a vendégeimnek, hogy ilyen feltételekkel tudok számlát írni. Az állandó vendégeim már most mondták, hogy semmi akadálya, az új vendégeket előre tájékoztatom, hogy kellenek majd az adatai, ha ezzel nem ért egyet, akkor nemet mondok a szolgáltatásra. Ha itt most valaki a fogyasztóvédelemmel kezd majd érvelni, akkor erre azt mondom, hogy márpedig jogomban áll nemet mondani a vendégnek. Semmi köze hozzá, hogy miért. Ez egy bizalmi szolgáltatás, ennyi kölcsönös bizalom márpedig szükségeltetik.