Nyílt levél online pénztárgép bevezetéssel kapcsolatban


Vendég

#1

2016-08-11 06:18

Nekem az a kérdés jutott eszembe, hogy aki házhoz jár masszírozni, az kösse a hátára a pénztárgépet, vagy hogy gondolták?


Vendég

#2

2016-08-11 07:23

Mert teljes mertekben egyetertek vele es helyeslem,maximalisan tamogatom !
5

#3

2016-08-13 19:11

Aki kitalálta a "pénztárgépet a masszőrnek", azonnal kérjen kölcsön egy masszázs ágyat, és összecsukva cipelgesse egy nagy táskával a vállán, (amiben lepedők, olajok, krémek) stb. vannak. A feje tetején egyensúlyozzon egy online pénztárgéppel! Szeretném ha felvenné videóra, és bemutatná a you tube-on, hogy kell egyensúlyoznia a masszőrnek? Remélem bemutatja a megfelelő testtartást, hogyan hordjuk a fejünkön a pénztárgépet?


Vendég

#4

2016-08-25 13:14

Üdv! A NAV-tól és a könyvelőmtől kaptam egy olyan infot, ha az Áfa tv. 166.§ (2.) szerint minden ügyfélnek készpénzfizetési (vagy átutalásos) számlát adunk, akkor nem kötelező a pénztárgép. Ez korábban is érvényben volt és most sem változik. R-go nyugta helyett (amit eddig is írtunk) mostantól rendes névre szóló számlát kell írni. A különbség annyi, hogy ezt ügyfélkapun keresztül havonta (köv. hónap 15-ig) kell feladni a NAV felé. Ezzel megúszhatjuk a pénztárgép bevezetést. Nézzetek utána, hogy így van-e! Már több forrásból is megerősítettek, hogy ezzel elkerülhető!

üdvözlettel: Ballance60


Vendég

#5 Re:

2016-08-26 11:14

#4: -  

 Ballance60,

ezel kapcsolatban a nyílt levélben is megfogalmazott problémakör merül fel. Ahhoz, hogy mindenkinek számlát állítson ki a masszőr, valamennyi vendégének meg kell adnia a nevét, címét, azaz a személyes adatait. Viszont ennek megadására a masszőr nem kötelezheti a vendégét. Ha pedig a vendég nem adja meg, akkor nem lehet kiállítani számlát. Ebből kifolyólag ha a masszőr nem állít ki számlát, szabálytalanul jár el ...


Vendég

#6 Re:

2016-08-26 11:24

#1: -  

 Vannak hordozható online pénztárgépek, amik drágábbak a sima online gépeknél.


Vendég

#7 Re: Re:

2016-09-29 18:24

#5: - Re:  

 én előre jelzem majd a vendégeimnek, hogy ilyen feltételekkel tudok számlát írni. Az állandó vendégeim már most mondták, hogy semmi akadálya, az új vendégeket előre tájékoztatom, hogy kellenek majd az adatai, ha ezzel nem ért egyet, akkor nemet mondok a szolgáltatásra. Ha itt most valaki a fogyasztóvédelemmel kezd majd érvelni, akkor erre azt mondom, hogy márpedig jogomban áll nemet mondani a vendégnek. Semmi köze hozzá, hogy miért. Ez egy bizalmi szolgáltatás, ennyi kölcsönös bizalom márpedig szükségeltetik.