Tiltakozunk a FSZEK etikátlan gyakorlata ellen

Quoted post

Szpal

#2 Re:

2014-12-05 17:12

#1: Olvasó -  Jó megoldás időben visszavinni, de a könyvtár is segíthetne, hogy ha már csinál e-mail értesítést, azért nem kér plusz pénzt. Az egésznek van egy rosszízű, nyerészkedő, kelet-európai (balkáni) üzenete, holott a könyvtár épp a kultúrát, a civilizáltságot kellene terjessze és képviselje, amibe beletartozik az ügyfélközpontú, felhasználóbarát szemlélet. 

 

Válaszok

Laci

#5 Re: Re:

2014-12-06 11:05:08

#2: Szpal - Re:  

Én elég sok könyvet kölcsönzök és nem sikerül mindig megjegyezni a lejárati határidőket. (Egy hónapban sokszor 3-4 lejárati határidő is van.) Egyébként meghosszabbítani is lehetne a könyveket elektronikusan, ha mindig tudnánk, mikor jár le a könyv. A meghosszabbítás akár automatikus is lehetne a könyv első lejáratakor. (Ez persze már túl ügyfélbarát lenne.) Amit igazán inkorrektnek tartok, hogy a rendszer úgy van beállítva, hogyha 1 könnyvvel akár csak 1 nap késésben vagy, akkor nem engedi meghosszabítani a többi könyvet sem, tehát azokat sem, amikről tudom, hogy most jártak le, ezért azokra még nincs késedelmi díj. Ezért azokra is késedelmi díjat kell fizetni, míg be nem tudok menni a könyvtárba, esetleg telefonon sikerül rendezni a kérdést.