Ötezer forintos vásárlási utalványt a Pennys hűségpontokért

Quoted post

KR

#41

2014-08-28 21:07

Hello mindenki! Én is a penny-nél dolgozom és szeretnék tiszta vizet önteni a pohárba. Szigorú utasítást kaptunk, hogy mindenkit fel kell írni előjegyzésbe, mert elégedetlen vásárló nem lehet. Folyamatosan jelenteni kell a központnak, hogy melyik figurából mennyit igényeltek a vásárlók, hogy le tudják gyártatni őket. Szept.3-ig minden nap írnunk kell a felmerülő igényeket. Nem jön meg egyszerre az összes plüss és mi sem tudjuk, hogy pontosan mikor kapunk belőle, de az első adag már megérkezett. Két napig telefonáltam, hogy értesítsem azokat akik azt a figurát íratták fel. Kérnék mindenkit, hogy szept.3-ig íratkozzon fel és legyen egy kicsit türelmesebb, hisz kötelességünk a figurák beérkezése után telefonálni / rejtett számon/. Mi ,dolgozók is alig várjuk, hogy ennek a cirkusznak vége legyen, de sajnálatunkra akár októberig is elhúzódhat. Megértem a felháborodását mindenkinek, hiszen egy-két kedves kolléga miatt mi nem is gyűjthettük a pontokat, pedig nekem is van gyerekem. De kérdem én: az korrekt a vásárlók részéről. hogy a mi anyánk csuklik folyamatosan? Mi csak dolgozók vagyunk, nem rajtunk kellene elverni a port.

Válaszok

Klerensz

#76 Re:

2014-08-29 14:58:47

#41: KR -  

 Itt Aszódon feliratkoztunk kb 200-an, de még SENKIT nem hívtak fel/vissza. Egy vásárló érdeklődött a plüssfigurák után, hogy jöttek-e? Erre az eladó visszakérdezett, hogy felhívta a Penny? A vásárló mondta, hogy volt egy hívása, ami nem tartalmazott hívószámot. Erre az eladó mondta, hogy a Penny mindenféleképpen számmal lesz látható a hívása. Ezt alátámasztom, mivel amikor a mosógép miatt hívtak fel, hogy menjek az áru értékéért, mert nem lehet megjavítani, akkor is számot tartalmazott a hívás. Akkor most MI AZ IGAZSÁG? A hozzászólásodban NEM KÜLDI  el a számot tartalmazza.