Ötezer forintos vásárlási utalványt a Pennys hűségpontokért

Quoted post


Vendég

#9

2014-08-27 17:14

Nem volt kötelező gyűjteni! Értem én hogy kevés lett a plüssfigura és sajnálom is. De az se igaz hogy a kiadott pontok alapján tudniuk kellett volna mennyi kell belőlük, mert olyan is volt aki megvette őket, mert aki akarta megvásárolhatta. Ez egy nagy baromság hogy utalványra váltsák át. Könyörgöm nem kapta meg mindenki azt az árut ami után járt a pont? Ez az emberek butasága és túlreagálása. Sajnálom a gyerekeket akik lemaradtak a figurákról, de állítom, hogy 2 hét múlva másik áruház másik gyűjtehtő valamilye kell majd nekik és a többi teljesen el lesz felejteve!!

Válaszok


Vendég

#63 Re:

2014-08-29 13:04:05

#9: -  

 De abban a 3 hétben is reklámozták, amíg nem volt kint a polcokon. Azzal hitegették akkor az embereket, hogy utángyártás van a nagy kereslet miatt. Közben 22-én csak a félretett árut dobták ki a polcra, ami azonnal el is fogyott. Nem gyártottak pótlólag semmit. Ez pedig a vásárlók megtévesztését simán kimeríti. Egyszerűen etikátlan.


Vendég

#197 Re:

2014-09-29 17:12:54

#9: -  

 kívánom neked,hogy minél többen basszák át a fejed... és legyen boldogtalan a gyermeked... és nyelj le minden szart... !!!!!!!!!!

Némó

#199 Re:

2014-10-02 09:34:14

#9: -  

 Látszik, hogy vendégként szóltál a témához! Vagy nincs gyermeked, unokád, aki kerülhet egy újabb félrevezető Pennys (vagy más áruház) akciója nyomán hasonló helyzetbe?

Könnyen ítélsz általad nem ismert embereket butának! Talán te okos vagy ilyen véleménnyel?!

Tudod-e, hogy a "fogyasztóvédelmi sérelmet szenvedők" (igazából a gyermekek, unokák,stb.) jóval a határidő lejárta előtt "jogosultak" voltak a plüssfigurára, csak a "vásárlói bizalom miatt" nyugodtan kivárták az akció lejárat és beváltási határidő utolsó napjait? Az utalványra átváltás "baromság" mondod te! A beárazással azonos mértéknek megfelel a kárpótlási igény! Vagy szerinted ez sem jogszerű?!  Az ígéret (akció) be nem tartása szerinted jogszerű?! Az "ügyeskedés" ("..a készlet erejéig::) és az újabb félrevezetés (telefonszámok begyűjtése kiértesítés és bizonyosan megkapják ígéret fenntartása a mai napig is) szerinted elfogadható kereskedelmi magatartás?

Mielőtt véleményt formálsz járd körül a problémát, mert még 100 további kérdés is feltehető a témában a "fogyasztóvédelmi sérelem" okán!