A közoktatásért!

Quoted post

Elkeseredett

#594 Re: Re: Re: Re: tankönyvbotrány

2013-04-05 13:20

#592: Haha - Re: Re: Re: tankönyvbotrány

Tudom, mit érzel! :(
Én lassan kezdek immunis lenni. Azt veszem észre, kezdik kiölni belőlem a feladattudatot, meg a felelős munkavégzés igényét. El is határoztam, hogy jövőre ezt (sem) vállalom.Tevékenységemet az iskolában a minimumra szorítom. Nem lesz se kirándulás, se verseny, se semmi. Az sem érdekel már, hogy ennek a gyerekek isszák meg a levét. Ez lesz az én egyszemélyes  passzív ellenállásom.
A pofátlanság netovábbja, amit az oktatásban művelnek. Most hallottam Hoffman Rózsát, ahogy sorolja, hogy a pedagógusokat 3 szinten is ellenőrizni fogják: szaktanácsadók, tanfelügyelők, meg a minősítő bizottság. Ettől fogunk majd jobban dolgozni, ugye?

Válaszok

Haha

#595 Re: Re: Re: Re: Re: tankönyvbotrány

2013-04-05 13:41:21

#594: Elkeseredett - Re: Re: Re: Re: tankönyvbotrány

Ettől senki sem fog jobban dolgozni. Csak az idegesség, az irigység meg az ellenségeskedés fog nőni.

elkeseredett2.

#596 Re: Re: Re: Re: Re: tankönyvbotrány

2013-04-05 14:05:04

#594: Elkeseredett - Re: Re: Re: Re: tankönyvbotrány

Teljesen igazad van! Annyira elfásul az ember a meg nem becsültségben, a napi harcokban, a felesleges feladatokban, teljesen leszívja az energiáinkat. De ez rajtunk kívül senkit nem érdekel.  ellenőrzési szint kell, hogy az ő embereiknek legyen jól fizető állásuk! Mi meg majd naprakész portfóliót gyártunk a tanítás, adminisztráció, kérelmezgetés, versenyek stb. mellett. Az eddigi végzettségünk mit sem ér! Majd jön a nagyokos bizottság, és minősít valaminek. Ha tetszik a fejem, pedagógus 2-be sorol, ha nem, 1-be, vagy elbocsátanak. Ez az élepálya? Nekem nem tűnik se életnek, se pályának! Olyan szinten vagyok elkeseredve, hogy...

Azt nem látja senki, hogy a gyerekeknek kiscsoportos oktatás kellene, fejlesztés, kiegyensúlyozott tanárszemélyiségek, akik tudják, mikor kell tanítani, és mikor nevelni? A lényeget senki nem akarja látni, hogy kitermel ez a rendszer egy csomó lemaradó, magatartászavaros gyereket? Akik utálnak tanulni az iskolában, és ez a későbbi fejlődésükre, de még a gyerekeik beállítódására is rányomja a bélyegét? Hát, tényleg a pedagógus skatulyázása a fontos, a kirakatmunka??? Legszívesebben megírnám H. R.-nak, de úgysem értené...