Tégy a szexista reklámok ellen

The Justice

/ #159

2014-04-16 15:19

"bizonyítottan 80%-val a nők (ön)rendelkeznek így neki gyártják a reklámokat, mivel ők a fogyasztók. "

Ez helytelen. Szerintem is a férfinak kellene boltba járnia, hogy étel alapanyagokat vásároljon (amit természetesen neki kellene megfőznie is), illetve neki kellene tisztítószereket vennie, amelyekkel ő maga takarít. Az ő feladata lehetne, hogy ruhát vásárol a családnak, megveszi a gyerek iskolai felszereléseit, bugyit vesz a felségének. Olyat, ami az asszony szerint kényelmes, mert a nő természetesen másképp nem venné fel. :)

Mit hagytam ki? Ja, tudom! Porszívót is neki kellene választania, meg kávéfőzőt, hiszen egy férfi feladata a reggeli kávé lefőzése, ahogyan a tűzhelyen való fűzés, a hűtőbe való pakolás is. :)

"Nyilván, egy kevésbé dekoratív nőnek, visszatetsző lehet azt látni, hogy más emberek mennyire vonzóak, és ebből milyen jól profitálnak, de erre nem az a helyes válasz, hogy megszüntetjük a szépet és mindenki legyen csúnya, mert így igazságos."

Jó, hogy ezt említed, engem a női rész egyáltalán nem izgat, soha nem nézegetek nőket, de ez emberi jellemző lehet. Elég idegesítő, amikor a csinos, vonzó fiúkat a rondább, öreg férfiak csak úgy simán "nőiesnek", vagy "buzinak" nevezik, ezzel próbálva meg eltántorítani a jó ízléssel rendelkező nőket attól, hogy őket válasszák. Pedig nincs mese, a számok nem hazudnak. Ha rákeresel néhány helyen, a képek, amelyek elárasztják a netet, világosan fogják mutatni, mely férfitípus manapság a nyerő. :)