4-es metró kontra 153-as busz

pesti srác

/ #36

2014-04-04 13:50

Pár dolog:
1, 3 busszal lehet Gazdagrétről az M4 metróhoz jutni, onnan pár megálló a Móricz. Minden állomáson van lift, a metró sűrűn jár. + megmaradt a 139, 239, meg lett hosszabbítva a 8-as busz, sűrítve lett, mondhatni jobb lett a lakótelep közlkedése.
2, A fentihez kapcsolódik. Ha megnyitnak/átadnak egy új kötött pályás közlekedési vonalat (főleg metrót!!) akkor értelemszerűen arra terelik az embereket, erre példa az M2-M3 metrók, ahol egy jó szakaszon semmilyen felszíni közlekedés nincs a metrónál. Meg kell szokni, hogy van.. Ráadásul sokkal kényelmesebb, GYORSABB a metró, és a vállalatnak sokkal gazdaságosabb, mint a sok busz.
3, Nem csak Gazdagrét létezik a világon, akármekkora területet is foglal magába. Ha átszállásmentes kapcsolatot akartok inkább arról írjatok petíciót, hogy mihamarabb megépüljön a metró Ny-i hosszabbítása Gazdagrétig (pl. Gazdagréti térig). Sokkal előnyösebb lenne mindenkinek.

Amúgy meg, hiába több évtizedes közlekedési szokás volt eddig a 153-as busz, nyilván a környék többi lakójára is figyelemmel voltak, amikor meghatározták az új vonalvezetést. Nem kell rinyálni, meg kell szokni, hogy ez van. Egész Budapesten rengeteg mozgásában sérült/korlátozott ember él, ha ők képesek elfogadni a saját helyzetüket és úgy beutazni az intézeteikbe, tessék példát venni róluk és örülni, hogy van metró egy köpésre.

Végül: Rengeteg terület van a városban, ahonnan nehezebb (sokkal) bejutni a városba (pl. XVII. ker,, ahol semmi kötött pálya nincs). Gazdagrét így is nagyon jó közlekedéssel rendelkezik. Meg kell szokni, nem kell maradinak lenni.



Fizetett hirdetés

3000 embernek fogjuk hirdetni ezt a petíciót.

Tudjon meg többet...