A siklorepülés szabadságáért


Vendég

/ #23 Pilot

2011-05-13 14:17

Köszönettel vettem az előző hosszászólásokat.

Sajnos nekem egyszer már visszaéltek az adataimmal, azóta védem őket.

Nem rosszak az elképzelések, csak szervezettebb formában kellene előadni ahhoz, hogy a jogalkotók - akihez a petíciót is intézitek - meggyőzhetőek legyenek. Ahol mások testi épsége is érintett, ott nem szervezhető önszabályozó közösség, ezt sajnos tudomásul kell venni.

Javaslataim:

1. Felejtsétek el a reporvosi megfúrását tandem és motoros pilóta esetében. Nem indokolt.
2. Akinek számít valamit az élete, olyan szakemberrel vizsgáltat, akinek van szakszolgálati engedélye.
3. A természetvédelmi területen történő repüléshez sokkal célravezetőbbnek tartom a parlamenti képviselők levélben történő egyenkénti megkeresését, akiknek egyébként lehetőségük van törvényjavaslatot benyújtani, jogszabályt változtatni.
4. Határozottan azt javaslom, hogy szakági szervezet ne kapjon szabályalkotási jogot, ugyanis erre szakértelem híján egyik szakági szervezet sem alkalmas.
5. Nem sokat érsz a reporvosi eltörlésével, ha kb a semmire kifizetsz a szakágadnak tagdíjat, költséget, Rating Card díjat, Rebisz díjat, kötelező felelősségbiztosítást, meg még isten tudja miket. Ezeket az összegeket kellene drasztikusan visszavenni, nem a reporvosit.
6. Határozott álláspontom, hogy a jogosítások egységesítése, nyilvántartása, megújítása és pótolhatósága szempontjából az a legésszerűbb, ha mindenkinek az NKH LH állítja ki a jogosítását, és arról központi nyilvántartás lenne vezetve a hatósági informatikai rendzserrel levédve. A vizsgáztatások és jogosítások kiállításának rendszere egy vicc, a szakágtól a dokumentumok rendszeresen óriási késéssel érkeznek meg, ami tarthatatlan.