51-S ÚT KALOCSÁT ELKERÜLŐ ÚTSZAKASZ MEGÉPÍTÉSÉÉRT
Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével
Ez a(z) 51-S ÚT KALOCSÁT ELKERÜLŐ ÚTSZAKASZ MEGÉPÍTÉSÉÉRT petíció automatikusan generált fórumtémája
Vendég |
#12015-04-23 08:48Mert, ha a Paks II. építésével összefüggésben "véletlenül" megépülne Kalocsa Paks között a Dunát átívelő híd, annak forgalmát már nem bírná el a városon jelenleg átvezető 51-es út. Mindezt természetesen a meglévő - eddig fel nem újított -szakaszának felújításával egy időben lenne érdemes megcsinálni. Persze - ha mégsem épülne híd - az elkerülő út és a felújítás, akkor is sokat jelentene a városnak környezetvédelmi szempontból. (Ámbár Paks "árnyékában" környezetvédelemről beszélni ..., de mégis élhetőbb lenne a város.) |
Mr. Gladstone |
#2 Felvetés2015-04-24 13:03Üdv! Azt esetleg lehet-e tudni, hogy merre épülne az előzetes elképzelés szerint, az eredeti nyomvonalat elkerülő útszakasz? Esetleg ha a dunavecsei elkerülő úttal kapcsolatban készült (ha készült) hatástanulmány (előnyük-hátrányok) megismerhető lenne, az segíthetne a toborzásban.... Ennyi.
|
Ezt a hozzászólást a szerzője eltávolította (Részletek)
2015-04-24 14:59- Date of removal: 2015-04-24
- Reason for removal:
Vendég |
#42015-04-24 15:02Az 51-es mellett lakunk, el kellett költöznöm a családomtól , mert elviselhetetlen a zaj, amit hajnali 4 órától kénytelenek vagyunk eltűrni, megindulnak a teherautók, kamionok. Az egészségemre ment rá az alváshiány. Nagyon örülnénk neki, ha ez az elkerülőúttal megoldódna!
|
Vendég |
#5 Re:2015-04-24 18:12A petíció indítójaként én ezzel ugyanígy vagyok! Súőt még rosszabb a helyzet itt az integetős szobroknál, ahol 4 út találkozik.. Kérem, hogy fogjunk össze. |
Vendég |
#6 Re:2015-04-24 18:17Már a mostani forgalmat sem bírják az út mellett lévők. Próbálom a FB-ra feltett fotókkal érzékeltetni, mi van itt. A Nemzeti Infrastruktóra Zrt pár éve elmondta, hogy mindkettő, mármint a jelenlegi út rekonstrukció és elkerülő út- nem megy, a költségek miatt, csak az egyik. Az elsőnek már nincs engedélye, már a meghosszabbítás is lejárt. De egyébként is, az 51-es kellett mindenki az elkerülő utat választaná. |
Vendég |
#72015-04-27 14:00Egyetértek azzal, hogy egy ennyire forgalmas út a zaj, a környezetszennyezés, a közlekedési veszélyhelyzetek, és az úttest állagának gyors romlása miatt ártalmas Kalocsa városa számára. |
Ezt a hozzászólást a petíció szerzője eltávolította (Részletek)
2015-04-29 18:06- Date of removal: 2015-05-03
- Reason for removal: Nem megfelel? megnyiltakz
Mr. Gladstone |
#92015-04-30 09:54Üdv! Szóval - ha jól értettem - lenne Kalocsának egy elkerülő útszakasza (ami mondjuk akkár az 51-es főút új nyomvonala lehetne -mert az 51-est támogatnák, de az elkerülőt nem ;) ) , ezáltal (leegyszerűsítve) a 3,5 tonna megengedett legnagyobb össztömeget meghaladó (HU-GO útdíjköteles) tehergépjárművek kötelezően az elkerülő utat vennék igénybe Kalocsa várost elkerülve. A városba -3,5 tonna legnagyobb össztömeget meghaladó tehergépkocsik- csak a célforgalom jöhetne be: pl.: Tescoba, Aldiba, Sparba...stb árút szállító, építőanyagot szállító jármúvek, illetve az útvonal-engedélyes gépjárművek. Aki indokolatlanul behaladna, az pótdíjat köteles fizetni+kiterelik. A városba a személygépkocsi forgalom ugyanúgy bejöhetne és átmehetne mint korábban: ha akarnak megállnak vásárolni, Tescozni, várost nézni, rendezvényre becsábulni, tankolni, fagyit nyalni (mert nemcsak az 51-es út mellett szoktak megállni); ha nem, tovább mennek. Így a Pataji úton, Széchenyi úton, Malatin téren, Bátyai úton kisebb lenne a rezgésterhelés, környezetszennyezés, zajártalom, gépjárműforgalom, lakótelepeken, nagyobb parkolókban kevesebb tehergépkocsi dekkolna...stb, és a megéhezett kamionosok is még meg tudnak állni a Nemes büfénél egy adag chilis babra :-) Szerintem a kezdeményezés elviekben felkarolható, támogatható. Ui: Esetleg ha kérhetném, az elkerülővel ne további 8 db körforgalmat meg szökőkutakat építtessünk, hanem inkább felhajtókat, lehajtókat, minimális számú körforgalommal. |
Vendég |
#10 Re:2015-04-30 11:31Kb. erről van szó, bár az első egy-két mondatot nem egészen értem. Az 51-es út Kalocsát elkerülő útszakaszának nyomvonala már 7 éve meg van tervezve, fenn van a város honlapján. Sőt, az "A" ütem már régen elkészült, az 51-es út és a Foktői út között, s a folytatása, a "B" ütem hiányzik. A Nemzeti Infrastruktúra Zrt azt mondta pár éve, hogy anyagi okokból a városon átvezető 51-es út rekonstukciója és az elkerülő szakasz együtt- nem megy. Sajnos a döntéshozók a városon átvezető 51-es utat privilegizálták, de ha megkérdezték volna az 51-es út közelében lakókat, mindenki egyöntetűen az elkerülőt választotta volna, ha már a kettő közül választani kell. MOst hogy az 51-es út rekonstrukció építési engedélyének hosszabbítása is lejárt tavaly szeptemben, így talán, ha elég sokan elég erőteljesek leszünk, akkor a döntéshozók is megértik és elfogadják, hogy nagyon sok itteni lakosnak elsőfdleges az elkerülő út! S igen, a hatalmas teherautó konvojok, az "international transport"-ok ne az otthonaink falai előtt dübörögjenek el. |
Mezei Virág A petíció szerzője |
#11 Re:2015-05-03 08:14Honnan veszel kedves hozzászóló ilyen hülyeséget?? Hogy lenne fizetős??!! Ki kért ilyent??! Senki!!! |
Vendég |
#122015-05-04 18:28Mert veszélyesnek találom a rengeteg kamiont, traktorokat egyaránt. Nem ilyen útra való. |
Vendég |
#132015-05-09 12:04Nem ott lakom ugyan, de gyakran járok arra és szerintem tarthatatlan állapotok uralkodnak ott már hosszú évek óta, pedig azon a környéken egy lakóház-övezet van. Gyalogosként sem egyszerű az átkelés az út túloldalára, nem is beszélve az ott lakók nyugalmáról, amihez pedig joguk van, mert ott van az otthonuk, hát ott kellene kipihenniük magukat, de az állandó zaj és kipufogógáz-szennyeződés miatt kétlem, hogy ez megtörténhet!!! |
|
Ingyenes kötelező ivartalanítás bevezetése és sintértelepi altatás tilalma
Van valami, amit meg akar változtatni?
A változást sosem azok indítják el, akik csendben maradnak. A petíció szerzője kiállt mellette és cselekedett. Ön is ugyanezt fogja tenni? Indítson egy társadalmi mozgalmat egy petíció létrehozásával.
Kezdje el saját petíciójátTovábbi petíciók, amik érdekelhetik
Petíció Somos András műsorvezető visszatéréséért
2733 Létrehozva: 2024-02-25
Apa és dúla együttes jelenléte a vajúdás és a szülés alatt a Nyíregyházi Jósa András Tagkórház Szülészeti és Nőgyógyászati Osztályán
599 Létrehozva: 2024-04-06
LEGYEN TIÉD A BELVÁROS, NE VESSZEN EL A SZAVAZATUNK!
545 Létrehozva: 2024-04-29
Az egyház a híveké és nem a politikusok játszótere: Balog Zoltánnak mennie kell.
1123 Létrehozva: 2024-03-21
Mondjunk nemet a csíki csendőrlaktanyára!
1270 Létrehozva: 2023-03-27
Horgászok a Tóért! Horgásszunk újra a Határréti-víztározón!
315 Létrehozva: 2024-03-29
Összefogás a HÉV-en zaklatott kislányt védelmező apuka ügyében
49430 Létrehozva: 2024-02-07
A budaörsi Napsugár játszótér természeti, környezeti védelme
256 Létrehozva: 2024-04-16
Legyen verseny a magyar média- és szórakoztatóiparban!
1552 Létrehozva: 2023-01-05
Apa és dúla jelenléte egyszerre a szülésnél a Szent Margit Kórházban
232 Létrehozva: 2024-04-24
Ingyenes kötelező ivartalanítás bevezetése és sintértelepi altatás tilalma
5510 Létrehozva: 2023-07-26
Oladi játszótér megmentése
159 Létrehozva: 2024-04-09
Élhetőbb Verőcét, mondjunk "NEM"-et a Gigaprojektre!
156 Létrehozva: 2024-04-01
FCI által regisztrált KÁJ, KAU és Kangal tenyésztők fülvágás tilalma alóli mentessége
240 Létrehozva: 2024-03-22
BRINGABARÁT VASÚTÁLLOMÁSOKAT!
1559 Létrehozva: 2024-03-04
Segítsenek! Állítsuk meg a gyermekek fejlődésére káros, gyűlölet-és félelemkeltő plakátok kihelyezését!
132 Létrehozva: 2024-04-26
Felhívás, hogy az Országos Majorette Bajnokság igazán értékes és hiteles legyen
123 Létrehozva: 2024-03-24
Teherforgalom korlátozása a 42-es főúton Berettyóújfalu és Ártánd között
122 Létrehozva: 2024-04-11
Petíció az Útőrház utcai gyalogátkelő megépítéséért
115 Létrehozva: 2024-04-16
Esterházy Péter háza legyen alkotóház
113 Létrehozva: 2024-04-02