Az autós közösségnek egy szebb jövőért!

Hozzászólások

#1602

Teljesen egyetértek a peticioban leirtakkal

Gergely Ruff (Budapest, 2023-08-12)

#1603

…mert a hazai autós társadalmat, kultúrát és magukat az autó szerető/kedvelő tulajdonosokat folyton érő támadásoknak, irreális szankcióknak illetve a több frontról érkező vegzálásnak véget kell vetni.

Kristóf Tóth (Debrecen, 2023-08-12)

#1605

Az autós közösség tagja vagyok, szeretnék is az maradni.
Szeretném,ha nem rombolnák le külsősök.

Patrik Kovács (Békéscsaba, 2023-08-12)

#1606

Mert szeretnem en is tamogatni es kitartani az autos kozosseg mellett hogy bekeben es nyugodtabban lehessen ez a szenvedely hobbi mellett elni. Nem vagyunk rossz emberek ettol csak fanatikus auto rajongok, igen vannak koztunk is rossz emberek akik hibaznak es balesetet kovetnek el. De attol nem vagyunk mind ugyan olyanok.

Viktor Koczó (Üllő , 2023-08-12)

#1607

Mert nekem is volt és van is egy E46-os Bmw a tulajdonomban és én is módosítottam és most is szeretnék rajt , és igen az ember félve teszi vajon mi lesz ha kicsit ül az autó a tüv papíros futómű miatt mutatósabb a felni vagy egyebek és mindez odaveszik egy igazoltatás ,ellenőrzés során !! Szóval támogatom teljes mértékben !!

Máté Bándoli (Szombathely, 2023-08-12)

#1610

Szeretek résztvenni rendezvényeken, nekem is illegálisan átépített autóm van.

Dávid Koczka (Gyömrő , 2023-08-12)

#1611

Csak az 1.9 battyak

Bóni Vilmos (Dombóvár, 2023-08-12)

#1612

Aláírom, mert igazságtalannak tartom, hogy, ha nagyobb féktárcsát, féknyerget szeretnék az autómra felszerelni, ezzel javítva a fékerőt és rövidebbíteni a féktávolságot, az autómat nem engedik át a műszaki vizsgán.

Dániel Szepesi (Felgyő, 2023-08-12)

#1615

Mert szeretnék egy úgy autót építeni és tuningolni, hogy ne kelljen állnadóan félnem a rendőrtől hogy mikor veszi el a forgalmimat egy kisebb ültetés vagy egy nagyobb feni miatt vagy éppen azért mert kicsit hangosabb! Egy élhetőbb országot szeretnék ahol lenne erre lehetőség!

Ferenc Tóth (Szentes, 2023-08-12)

#1616

Érintett vagyok én is.

László Kovács (Cegléd , 2023-08-12)

#1617

Úgy gondolom, egy piros vagy sárga rugó miatt ne kelljen már egyből kötekednie a hatóságnak.... Ha jobb bizonyos alkatrész paramétere, mint a gyárinak akkor mi a baj?
Más országban mindent meglehet oldani, itt semmit...

Bence Sztodola (Miskolc, 2023-08-12)

#1620

Szeretném ha az autósok nem élnének gyomorgörcsel , elnyomva a társadalom szemeteként nyílvánítva! Szeretném ha tisztességes módon lehetne módosítani ( tuningolni) az autókat ami jobbá teszi annak esetenként biztonsági funkcióit is! Szeretném ha nem lennénk elnyomva tisztelettel minden társam nevében kérem Magyarország kormányát , hogy cselekedjenek a jobb jövő érdekében! Szeretném ha 1-2 ember miatt nem lenne egy egész társaság lenézve!

Gergő István Szaller (Budapest, 2023-08-12)

#1621

.

Réka Győri (Vác, 2023-08-12)

#1622

Aláírom a petíciót mert a magyar törvények túlkorlátozzák az autó motorikai és optikai tuningolási lehetőségeit, és ezek a törvények erősítik az emberekben a "csak azért is" elvet amivel még erősebb tuningolási módszereket alkotnak meg.

Csenge Szakács (Kulcs, 2023-08-12)

#1623

Aláírom, mert fontosnak tartom a fent leírtakat. Illetve véleményem szerint, a szabadabb kéz adása után, kevesebben hagynák el az országot csak azért mert az álom autóját meg szeretné valósítani, ott ahol eszköz, pénz és törvény is engedi. Példaképpen én is ezen gondolkodtam hogy egy olyan országba költözzek ahol ezt megvalósíthatnám. Az utak javítása és karban tartása meg alapvetőnek kéne lennie. Szégyen hogy ehhez is petició kell.

Zoltán Csaba Kiss (Rábapaty, 2023-08-12)

#1626

Teljesen jo otlet

Tomi Pálinkás (Albertirsa, 2023-08-12)

#1628

Egyetértek a fent leírt pontokkal

Scheinpflug Scheinpflug (Öttömös, 2023-08-12)

#1630

Autós közösséghez tartozom.

Gál Martin (Kartal, 2023-08-12)

#1631

Azért írom alá mert nem találom fernek azt ami megy az országunkban az auto/motor szerelmesekkel szemben.
Mi csak egy álmot valósítanánk meg és mindenki a saját járművén fejezné ki saját stílusát és sajnos ezt nem bírjuk tulságosan szabályosan kifejezni.
És ez annak köszönhető hogy nem tesznek egy szabad utat azért hogy egyszerűbb legális eljárása lehessen ennek.
És nagyon durván semmibe nézik azt hogy rengeteg autoban mennyi idő,pénz és szeretet vagy éppen küzdelem van.
Tegyünk az autos/motoros közösségekért együtt!!!

Vitvindics Zoltán (Dabas, 2023-08-12)

#1634

Aláírom, mert egyetértek a leírtakkal.

Kornél Kákóczki (Sajóvámos, 2023-08-12)

#1635

Aláírom, mert jó ötletek vannak benne és szerintem is nagyban javulna az autós helyzet ha megvalósulnának.

Ferenc Albert (Orosháza, 2023-08-12)

#1636

Ez jogos!

Martin Jakab (2112, 2023-08-12)

#1642

Olyan országban szeretnék élni, ahol a rendőrnek az a dolga ami igazából a dolga, illetve a neve. Hollandiában élek, ahol az átalakítás nem probléma, addig a pontig, ameddig nem életveszélyes. Lehet az autódban bármi(bukócső, ültetés, kipufogó addig a pontig ameddig a katalizátor megnarad, márka azonos swap-ért nem akarnak kivégezni és még sorolhatnám). Lassan 4 éve élek ittkinnt, ez idő alatt egyszer nem állítottak meg igazoltatni vagy bármiért. Hozzátenném ültetve van az autóm, sörétítés, kapott egy teljes rendszert turbótol. Ameddig nem veszélyeztetsz senkit addig hozád se szólnak itt a rendőrök

Márk Szeghalmi (Veszprém, 2023-08-12)

#1644

Mert, támogatom. Én terbeim között is szerepelt egy olyan műhelykomplekszum létrehozása ahol autó tuningolással és papirozásával foglalkoztam volna.

Áron Kovács (Epöl, 2023-08-12)

#1645

Egyetertek a fent leírtakkal

Kristóf Hevesi (Nyírtelek, 2023-08-12)

#1647

Egyet értek a peticioval

Glória Dudás (Eger, 2023-08-12)

#1648

Ez kell ide nem a sok baszogatás

Dávid Fehér (Győr, 2023-08-12)

#1652

Illő lenne a 100 éves jogokat újra formálni.

Dávid Bistey (Sopron, 2023-08-12)

#1654

Az autók fele Magyarországon és ez most nem túlzás, szakadt, rohadt, roszdás, veszélyes, nem alkalmas a biztonságos közlekedésre. Ezeken az autókon van műszaki, mert lefizették a vizsgabiztost, vagy a haverhoz vitték el. A tuning autókon, az összes szilent, minden csavar a legapróbb részletekig, majdhogynem tökéletes. Ha a használója nem tartja be a kreszt, az személyesen az ő problémája és azért csak is őt kell megbüntetni, minden autó tud gyorsan menni, bármelyikkel lehet balesetet okozni, semmilyen kizáró okot nem látok arra, ha például van egy sportlégszűrő az autómon, mert nekem úgy tetszik. Nem gyári? Ha minden alkatrészt gyárira cserélnék le, az egy kész vagyon lenne. Ezért vannak az utángyártott alkatrészek, ezek legálisak. Persze, mindennek van határa, de ezt nem kéne annyira szigorúan venni, hogy valaki aki minden hónapban beleöli azt a kis fizetésének egy részét egy autóba, mert ez teszi őt boldoggá, elvegyék tőle a forgalmiját és az álmait. Legalizálni kell a tuningolást, jobb járhatóbb utat kell találni a tuning alkatrészek elfogadottságára, a forgalmiban feltüntetve, ha szükség van erre. Ez sokaknak nagyon idegen dolog és nem is akarják beiratni a forgalmiba, mert azt se tudják merre induljanak el és inkább bújkálnak és félnek ha meglátnak egy rendőrt. Ez így nem mehet tovább. Nem vagyunk rossz emberek, csak szeretünk autózni és egy közösséghez tartozni. Ha ezt tiltják, csak mégjobban akarják majd az emberek. Nem ebből kell pénzt csinálni. Köszönöm azoknak a rendőröknek akik azért állítanak meg, mert őket is érdekli a dolog és inkább gratulálnak egy ilyen szép autónak.

Garay Bence (Kaposvár, 2023-08-12)

#1658

Aláírom, mert én élő példája vagyok ennek az ellehetetlenített helyzetnek a következményeként, mivel elkellett költöztek a hazámból, hogy az autós álmaimat szabadon tudjam élni egy idegen országban. Közel 7 éve élek Angliában, ami egy sokkal előrehaladottabb, sokkal jobb módú ország mint Magyarország és itt még is megengedik - különböző kereteken belül - hogy az ember módosítsa az autóját. Nem akarok belemenni részletekbe, de ha más ország meg tudja oldani akkor nem értem Magyarországon ez miért még probléma. Miért van az, hogy még rendszerváltáskori jogok vannak életben ezekre a dolgokra és senki nem írta még őket felül. Rengeteg haszonnal járna ha bizonyos határokon belül, de engednék, hogy az emberek módosítsák az autóikat, nem kell azonnal lóerő növelésére gondolni, de hogyha egy mérettel nagyobb új felni szettet szeretnék az autómra, azzal kinek ártok, vagy kit ölök meg ? Senkit! Tuning alkatrész piac is halott Magyaroszágon, holott más országban virágzik és munkahelyeket teremt. Az autós közösség egy szociális élettér és terápiaként hat az emberekre, főleg fiatalkora, akik még keresik a helyüket a világban és ahelyett, hogy drogoznának vagy rossz útra keverednének el unalmukban, ehelyett van egy céljuk, egy álmuk amit követhetnének, de az törvények ellehetetlenítik ez teljesen. Sajnos nem beszélünk eleget a mentális egészségről Magyarországon, de remélem hamarosan változik ez! Mert változnia kell, az új generációt nem lehet örökre félrenyomni!

Ildikó Pardi (Tidworth , 2023-08-12)

#1659

Fontosnak tartom az autók műszaki állapotának rendszeres ellenőrzését, de nem tartom jogosnak az intézkedéseket abban az esetben ha az átalakítás javít az autó biztonságán, úttartásán. Gondolok itt a gyárinál jobb futóművekre és beállításaira, a szélesebb kerekekre, a jobb fékrendszerre és minden olyan átalakításra ami nem vesz el az autóból hanem inkább ad. Motorikus módosításokra és a teljesítménynövelésre tenném a hangsúlyt az ellenőrzések során. Azért, mert egy autó szép ezért tűnik ki a tömegből az nem bűncselekmény. Itt nem a koromokádó 30 éves dízelekre gondolok…
Akinek igényes épített autója van, nem az jár gyorsulgatni meg megszegni a kresszt. Nem tartom jogosnak, ha azért igazoltatnak, mert szép autóval járok, de a 150el haladó rozsdás Corsat elengedik.

Olivér Czobor (Kaposvár, 2023-08-12)

#1662

Egyetértek,támogatom.

Brigitta Soós (Paks, 2023-08-12)

#1664

Szeretnék egy jól működő autós kultúrát kishazánkban és ez nagy lépés lenne afelé

Kristóf Faller (Győr, 2023-08-12)

#1666

Mert igazságtalannak tartom, hogy rengeteg olyan autó közlekedik az utakon amik nem felelnek meg a műszaki elvárásoknak. És mi akik időt, pénzt és energiát fektetünk/fektetnénk abba hogy jobbak és biztonságosabbak legyenek az autóink, fenyegetve érezzük magunkat.

Sándor Orsós (Tamási, 2023-08-12)

#1667

Szánalmas a jelenlegi helyzet,bár kétlem hogy a mostani vezetőkkel lehetséges lenne az autós társadalom javítása mivel komplett idióták a fent nevezett emberek.

Dávid Matalik (Gyöngyös, 2023-08-12)

#1668

Felháborító , hogy amíg az ember sokszor az autó értékének a többszörösét is rákölti minőségi alkatrészekre , addig szétrohadt járműnek nem nevezhető “autók” vidáman rohangálnak , miközben mi meg bűnözőként vagyunk nyilvántartva !

Zoltán Hontvári (Balassagyarmat , 2023-08-12)

#1670

Aláírom mert undorítónak és szánalmasnak gondolom azt hogy olyan embereket baszogatnak akik csak szeretik,szépítgetik az autóikat! Nem pedig azokat akik egy olyan autóval járnak ami életveszélyes nem csak számukra hanem mindenki más számára is.

Anna PekelniczkinéMolnár (Somoskőújfalu, 2023-08-12)

#1676

Aláírom, mert szeretnék egy olyan országban élni, ahol a járművek biztonságosabbá tétele (nagyobb fékek felszerelése mint a gyári méret) nem bűncselekmény. Egyszerűbb, átláthatóbb és nem túlárazott hivatalos beépítésekkel megkönnyítve a magyar autós társadalom életet.

Dénes Szalai (Pápa, 2023-08-12)

#1677

Én magam is tuning autó tulajdonosa vagyok.
Nem szeretném hogy illegálisnak tekintsék az autómat csak azért mert pont hogy biztonságosabbá szeretném tenni a közúti közlekedésre.
Ezenfelül azt is megjegyezném hogy egy tuning autónak a műszaki állapota mérföldekkel jobb mint a közúton közlekedő járművek többségének.

Nándor Töreki (Nézsa, 2023-08-12)

#1678

Teljesen jogos elv, Illetve ha legalis lenne, sokkal tobb pozitív vissza jelzés lenne, kevesebb szabalytalankodas.

Castello Balázs (Budapest, 2023-08-12)

#1680

Támogatom és egyetértek.

Alex Böhm (2310, 2023-08-12)

#1681

Rendszerváltás óta nem frissült törvényeket követünk az autókra vonatkozóan, ami röhej...
Nagyon sokan vannak akik kifizetnék az értelmes kereteken belüli összegeket, hogy az autójuk "legális" legyen az utakra, csak a rendszer primitiv hozzá, így el van annyival intézve, hogy ez illegálisan át van alakítva, holott sokszor a gyári érték javításáról beszélünk ,ami miért is lenne probléma józan ésszel !!!

Márkó Cséke (Hódmezővásárhely , 2023-08-12)

#1683

Aláírom, mert én is az autós társadalom tagja vagyok és látom ezeket a problémákat

Roland Nagy (Tatabánya, 2023-08-12)

#1685

Nekem is az az álmom hogy úgy nézzen ki szeretett kocsim ahogy megálmodom.

György Csikó (Sátoraljaújhely , 2023-08-12)

#1688

Abszolút egyetértek a rendszer elavultságával, és a lemaradottságával, az európai szintekhez képest, ráfér a frissítés és a könnyítés.

Máté Jáger (Sopron, 2023-08-13)

#1689

Tuning autóval járok én is.
Tényleg sok a rengeteg rommá hullott autó az utakon.
Szeretném ha jobb minőségű úton járnánk.
Szeretném ha legálisan lehetne tuningolni.
Egyet értek a leírtakkal.

Krisztián Ábrán (Érsekvadkert, 2023-08-13)

#1691

Ebbe a közegbe tartozom és ésszerűnek tartom a kéréseket.

Csaba Molnár (Sümeg, 2023-08-13)

#1692

Úgy gondolom hogy egy fiatalokat vonzó, csapatépítő hobbinak örvendhetnek ezek az emberek amiben örömüket lelik, legyen szó akár csak egy collal nagyobb felnirol de ettől màr a tuning világ tagjának érezheti magát bárki . Remek programokat szül ez a világ mind családi, gyerek eseményeket egyaránt. A fő indok amiért én személy szerint szeretném ha ez a világ kicsit szabadabban èlhessen azaz az alázat és kitartás amit emberek 30-40eves autók iránt tesznek és ezzel példát mutatva az új generációnak hogy ami öreg az nem biztos hogy szemét, mert kellő kitartással olyat lehet varázsolni ami az autókkal egykorú embereknek is mosolyt csal az arcára. A találkozoink tobb 100 embert egy helyre vonz ahol olyan beszélgetések történnek idegenek közt mintha több ève èvtizede ismernek egymást és úgy gondolom hogy ez egy remek lehetőség arra hogy hazánkban az emberek a fiatalok közelebb kerüljenek egymáshoz és egy szebb jobb Magyarországnak örvendhessünk.

Márk Bognár (Dudar, 2023-08-13)

#1693

Nem tartom jogosnak a Magyarországon jelenlegi intézkedéseket az autós társadalommal szemben mivel a többségük bőven megfizeti az árát az autó fejlesztésének és jobbátételének illetve az átalakításokkal kapcsolatban lévő rendeletek elmaradása sem az autósok hibája hanem az országunké. És azt sem tartom jogosnak, hogy a legális út sem egy egyszerű és megfizethető megoldás az "egyszerű,, emberek számára hanem maga a pokol és az elérhetetlen. Én egy egyszerű ember vagyok egyszerü vágyakkal de jelenleg itt ez csak egy álom annak ellenére, hogy ennek mennyire könnyen kéne működnie.

Martin Ágasvári (Tar, 2023-08-13)

#1695

Aláírom mert egyet értek minden szavával

Bernát Gaál (Göd , 2023-08-13)

#1697

A tuning autók véleményem szerint sokkal biztonságosabbak mint némelyik közúton közlekedő bontószökevény..

Máté Benedek (Lajosmizse , 2023-08-13)

#1698

Mert a kurvaanyját az NKH-nak!🖕🏼

Attila Pirik (Nagykőrös, 2023-08-13)

#1699

Aláírom mert egyetértek a petícióban leírtakkal.

József Szemán (Debrecen, 2023-08-13)

#1702

Mert ahol én lakom az utak gyalázatosak

Gergő Markovics (Szeged , 2023-08-13)

#1703

Én autószerelő vagyok illetve autó imádó és a jelen törvenyek miatt nemtudok énsem ahogy hozzán hasonlóan sokak kiteljesedni ilyen értelemben...

Márton Nagy (Tápiószele, 2023-08-13)

#1707

Érdekem

Krisztofer Szabolcs (Mende, 2023-08-13)

#1708

Aláírom mert én is tagja vagyok az autós közösségnek🙏🏽

Vivien Fischer (Örkény, 2023-08-13)

#1710

Teljesen egyetértek a fenti álláspontokkal, ha az autós társadalom is több figyelmet kapna, nagyon sok felesleges konfliktus és probléma elkerülhető lenne.

Erik Petrovics (3178, 2023-08-13)

#1711

Mert nem lehet szabadon még egy szélvédő sötétítést se felrakni

Sándor Nagy (Kiskunfélegyháza , 2023-08-13)

#1712

Aláírom, mert teljes mértékben egyet tudok érteni minden egyes ponttal!

Zsolt Hári (2310, 2023-08-13)

#1714

Érintenek az elhangzott dolgok.

Gergő Sashegyi (Vác, 2023-08-13)

#1717

Aláírom mert, támogatom a legalizálást!

Roland Berna (Hegykő, 2023-08-13)

#1720

Úgy gondolom, hogy némely gyári autó, ami kritikán aluli állapotban friss műszakival rohangál, az nem korrekt azokkal szemben, akik rengeteg pénzt, időt nem sajnálva foglalkoznak az autóval, és kihozzák belőle a maximumot. Ezeken sosem lesz rohadás, lyuk bármi ezzel kapcsolatos, mindig lesz rajta fék, gumi, nem fogja az olajat zabálni és füstölni úgy, hogyha mögötte mész megfulladsz.
Illetve a beíratáshoz szükséges információkról sem tud senki semmit, az ember azt sem tudja hol induljon neki, mindenhova csak küldözgetés van meg fizetés, hetekbe telik mire jut az ember egyről a kettőre, persze, hogy nem fogja érdekelni, hogy nincs beíratva hisz elmegy a kedve mindenkinek.
Természetesen aki nem normális egy ilyen gépjárművel, azt a hatóságok igen is büntessék, de aki próbálja megvigyázni, sajàt ízlésének kialakítani az autót, azokkal szemben némi korrekt viselkedést lehetne nyújtani.
Örülök, hogy foglalkoznak ezzel a témával.

Tamás Iliszi (Szigethalom , 2023-08-13)

#1724

Teljesen egyet értek a petícióban leírtakkal. Olyan autókat állítanak félre, melyekre sokan az összes szabadidejüket feláldozták, nem apró pénz költségek mellett. A gyári alkatrészek árainak többszöröse kerül bele az autóba, nem értem miért lenne veszélyes és illegális, mikor sokkal jobb is a gyárinál. Emellett olyan autók járnak az utakon, műszaki vizsgán “átrugdosva”, hogy még a közelében is félek, nehogy szétessen előttem. Megy a folyamatos büntetés, razzia, kifizetjük az üzemanyag árának a kétszeresét adó gúnynévvel, közben az utak minősíthetetlen állapota tönkreteszi a gyári autók futóműveit, nemhogy a “tuningolt” autókét. Adók, illetékek mindenhol, cserébe nem kap semmit a magyar ember.

Bálint Andrásovics (Pécs, 2023-08-13)

#1725

Mert sok auto sokkal biztonsàgosabb az extràkkal mint ahogy a gyàrbol 20-30 ève kijött

Dózsa Krisztiàn (Orgovány, 2023-08-13)

#1726

Szeretem az autókat és a módosításokat is. Ezekkel kb lehetetlen át vinni műszakin és félni kell hogy mikor állít meg egy rendőr és ugrik a forgalmi. Aki ilyen átalakításokba kezd mindig jobban figyel az autója műszaki állapotára mégse alkalmas mert nem redeti, az utakon meg szét hullanak az eredeti autók de azok persze jók. Az utak minőségéről ne is beszéljünk. Nekünk kell hogy megfeleljen az autó műszaki állapota ,az utakat ki ellenőrzi?

Roland Hurda (Berhida , 2023-08-13)

#1728

Sajnos a szét rohadó, agyon kopott gumival járó autós társaink szinte nagyobb biztonságban vannak, mint mi akik erre ügyelünk, és amennyi pénzt csak lehet család mellett erre költünk hogy minél szebb és jobb állapotban legyen az autónk!

József Kalmár (Jászárokszállás , 2023-08-13)

#1729

Aláírom, mert nekem is “tuningolt” gépjárművem van és szeretném beíratni a forgalmiba a változtatásokat. Borzasztó a menet 0ról forgalmiba írni még a TÜV el rendelkező alkatrészt is.

Bóbis Márk (Kecskemét, 2023-08-13)

#1730

Felháborító hogy a sok régi szét rohadt füstölgő roncsok közlekedhetnek. De az igényesen összeállított autók meg nem. "Mert életveszélyes "

József Kalocsai (Nagykáta , 2023-08-13)

#1732

Aláírom, mert teljesen egyetértek minden szóval.

Gábor Tóth (Budapest, 2023-08-13)

#1734

Szükség van végre a megfelelő és emberséges szabályozásra, az önkényességnek és a túlzó megkülönböztetésnek a bűnözőnek való megbélyegzésnek a megszüntetésére.
Mindent sikerül a nyugatról átvenni az árakat legfőképen, akkor az engedményeket miért nem?

Gábor István Setéth-Fazekas (Bicske, 2023-08-13)

#1735

Szeretném építeni saját autómat
És ha a szét rohadt autókról nem veszik a rendszámot ami a forgalomra veszélyes, akkor egy épített autó igényes tulaja aki nem kevés pénzt költ az autójára joga van forgalomba való részvételhez neki is!!!!

Gergő Szántó (Komárom, 2023-08-13)

#1737

Nem értek egyet azzal,hogy a rohadt széthullott bontószökevény autók simán átmennek a műszaki vizsgán,sőt jobbat mondok,a rend őrei nem merik megállítani a kisebbségi etnikumot,tudván hogy még jogosítványa sincs!!!De bezzeg minket autóimádókat mindenért kiszednek,büntetnek forgalmi el stb!!!!Miért jó ez ha az ember több százezres minőségi alkatrészekkel pakolja tele a kocsiját,időt és pénzt nem sajnálva!!!!Miért rajtunk csattan az ostor!!!!😡😡😡

István Papp (Esztergom, 2023-08-13)

#1739

Aláírom mert, nekem is vannak autóim, és szeretem őket, szeretném hogy, ha legális úton történne a szépítgetésük, fejlesztésük.
Mert nem gondolom, hogy egy felnitől vagy kormánytól esetleg egy üléstől bármilyen felé bűncselekményt is elkövetnék, nem beszélve a fékről és stabilitásról.
Bízzunk egy szebb jövőben, abban hogy a változás állandó és lehessen ezt a kort szépen is megélni.

Kiss Viktor Gergő (Pécs, 2023-08-13)

#1740

Támogatom a fent felsoroltakat

Andris Greilich (Budapest, 2023-08-13)

#1741

Ne baszogassák a tuning autókat

Károly Szabó (Cegléd, 2023-08-13)

#1742

Szeretném, ha az autós társadalom javára egy élhető, szebb világ lenne, ahol legálisan építhetnénk kedvünkre!

Gergő Kotri (Medgyesegyháza, 2023-08-13)

#1743

Szeretném én is ha nem ilyen durván lépnének fel a tuning autósokkal! Örülnék neki ha megvalósulna ez a petíció!

Gergő Kiss (Szentes, 2023-08-13)

#1744

Eggyetértek minden követeléssel, minden állítással. Szeretném ha változna ez a helyzet innentől.

Csaba Kordován (Nyíregyháza, 2023-08-13)

#1745

Azért nem szeretem mert félelmben kell élni az autoinkal amikre több szász akár millió ft-ot költünk és sokal külömbek az autoink amik a minden napokban járnak az utcán és sokkal biztoságosabb az “épitett” autó mint egy gyarias 20-25 éves autó!.

Kránicz Attila (Alsónémedi, 2023-08-13)

#1746

Elegem van a találkozók zaklatásából!

Bence Holló (Dunakeszi, 2023-08-13)

#1747

Aláirom mert én is autóépítő vagyok és szekálnak a rendőrök pedig szabályosan közlekedek nem versenyzek.

Szabolcsi Roland (Nyiregyháza, 2023-08-13)

#1751

Ebben az országban már tényleg bűnözőként kezelnek, és elnyomnak teljesen ha szereted az autód és ki akarsz tűnni a tömegből.

Ádám Boháti (Jánoshida, 2023-08-13)

#1753

Támogatom a fent leírtakat.

Gabec Margaritovics (Budapest, 2023-08-13)

#1756

Engem is érint.

István Csontos (Dorog, 2023-08-13)

#1759

A professzionális tuningolt autók kevésbé veszélyesek, mint a 70-es táblánál 40-nel guruló szédelgők, vagy azok akik a műszakin átmennek, de igazából egy ostyává rohadt bontószökevény

László Fézler (Budapest, 2023-08-13)

#1762

Egyetértek a petícióval.

Károly György Härtlein (Érd, 2023-08-13)

#1763

Elegem van ,hogy ha egy collal nagyobb felni van az autón már basztatnak. Vagy kicsit nagyobb jobb a fék mint a gyári.

Milán Papp (Dalmand, 2023-08-13)

#1765

Igenis lehessen legálisan tuningolni az autóinkat. Amíg a saját pénzemből fizetem, amíg megdolgozok érte, amíg kifizetem az adókat és minden költséget ami vele jár, addig had döntsem el én, miképp alakíttatom át az autó, hogy legaláis legyen és minden szerepeljen a forgalmiban ami átalakításon átesett az autó.

Tibor Németh (Makó, 2023-08-13)

#1766

Egyet értek vele.

István Sirhán (Veszprém , 2023-08-13)

#1768

Aláírom,mert egyetértek a leírtakkal!

Imi Nagy (Nyíregyháza , 2023-08-13)

#1769

Felül kellene vizsgálni az elavult köhém szabályokat amire állandóan hivatkoznak

István Szemerédi (Nyáregyháza, 2023-08-13)

#1771

Aláírom, mert teljes mértékben egyetértek a petíció írójával. Rengeteg autós van aki nem versenyezni akar, hanem a 65lóerős autóját is gyönyörűnek szeretne tudni, de sajnos ezt nem engedheti meg magának a szabályok miatt, holott példának vegyünk egy szélesített tengelyt egy autón ami miatt stabilabban tartja az utat és kevésbé balesetveszélyes mint gyárilag. Aki költ az autójára nem azért költ javarészt, hogy versenyezzen, hanem azért, hogy más is megcsodálja és a saját igényeinek megfelelően nézzen ki.

Dávid Magyar (Ebes, 2023-08-13)

#1772

Igazságtalan a magyar törvényrendszer az igényes autóépítéssel szemben és lehetetlenné tesznek minden fejlesztést.

Bence Tarjányi (Kiskunfélegyháza , 2023-08-13)

#1773

Magam is szeretném az autómat átépíteni az ésszerűség határain belül.

Zol5án Müller (Gyula, 2023-08-13)

#1775

Aláírom, mert én egyetérteni tudok csak a fent megírt petícióval!

Kovács Patrik (Ócsa, 2023-08-13)

#1777

Fontos lenne ennek a közösségnek is hogy hivatalos egyszerű módon történjen ez az egész, valószinűleg töredéke lenne a baleset veszélyes otthoni tuningok száms is

Balázs Stipsits (Tokodaltáró , 2023-08-13)

#1781

Aláírom, mert betartom a sebességhatárokat, én igazábol csak azt szeretném hogy szép legyen az autóm.
Persze minden átalakítást szakember végez rajta.

Endre Viglási (Kecskemét, 2023-08-13)

#1784

Mert szeretném énis minimálisan átalakítani az autómat,legálisan és nem csillagászati összegben.
Mert engem is zavar,hogy néhány hülye miatt akik tiltáson nyúzzák az autóikat,mindenhonnan elzavarnak minket bárhol is csinálunk találkozót...
Mert még mindíg abban a rendszerben élünk ahol ladákra és trabantokra vannak szakosodva a vizsgabiztosok,és ha már valami más(pl egy szilent színe) akkor az már fejtörést és buktatást eredményez vizsgasoron...

Máté Szekeres (Tata, 2023-08-13)

#1785

Aláírom, mert már unalmas hogy félve kell járni egy futómű miatt

Kristóf Taskó (Kerekegyháza, 2023-08-13)

#1787

Nekem yis epitett autom van es egyet ertek a kezdemenyezessel!!!!

Gergely Virág (Mencshely, 2023-08-13)

#1789

Mert egyetértek az autós közösséggel illetve az autós kultúrát is lehet tisztességesen normális korlátok közt folytatni.

Dániel Silye (Budapest, 2023-08-13)

#1790

Aláírom mert én legálisan átépített autóval járok és így is problémáznak.

Gergő Rácsik (Szombathely, 2023-08-13)

#1791

Egyetértek

Szabolcs Piller (Budpaest, 2023-08-13)

#1792

Teljesen egyet értek azzal, hogy nem minden autós hibás, nem általánosítani kellene.

Kristof Jaromi (Kiskunfélegyháza, 2023-08-13)

#1795

Alulirom mert , én is ehhez a közösséghez tartozom . És vannak a sufni tuningos autok amit megértek . De aki költ az autojára van hogy sokkal több pénzt és energiát fordít arra hogy szép autoja legyen mint aki csak a gyárit használja . Mert egy szép fényezés nem olcso mutatvány . De ha belegondolunk az ültetésbe . A sport autok is laposak . Miért mert így jobb az út tartásuk . Ha most egy ajtot lentebb ültetünk azzal nem rontjuk hanem javítjuk az auto és az út közti kapcsolatot .

Teljes mértékben egyet értek a peticióval . Legyen már szabad ezek .
Régi törvények szerint élünk , de vannak fejleteb országok akik engedik ezt pl németország , anglia

Ludányi Bendegúz (Szeged, 2023-08-13)

#1797

Aláírom, mert én is szeretnék egy jobb tuning autós közösséget létrehozni, illetve az ahhoz tartozó minden fajta dolgát.

Zoltán Papp (Kecskemét, 2023-08-13)

#1798

Mert szeretném legálisá tenni az autómat, hogy nyugodtan tudjak közlekedni,büntetés és szankciók nélkül.

Gergő Antalfi (Kaposvár, 2023-08-13)

#1800

Szeretném ha olyan könnyedén mennének a dolgok mint külföldön, az utak minőségeit jobbá lehetne tenni.

Levente Szalay (Pázmánd, 2023-08-13)



Fizetett hirdetés

3000 embernek fogjuk hirdetni ezt a petíciót.

Tudjon meg többet...