Petíció a verőcei Duna-partért

Hozzászólások

#5

Ingatlantulajdonos vagyok.

Béla Széki (Verőce, 2021-02-20)

#6

Aláirom mert egy elvetemedett örült ötletnek tartom.

Andrea Kalman (Wijchen, 2021-02-20)

#12

Szeretek ott sétálni, nem szeretném, ha tönkre menne.

Pusztavari Katalin (Tiszafúred, 2021-02-21)

#19

Rombolja a látkèpet és a támfalat.

Dávid Lőrincz (Verőce, 2021-02-21)

#24

Nem szeretnék a Duna parton kerékpárt.

Zoltán Bártfai (Verőce, 2021-02-21)

#26

Aláírom, mert a Dunakanyar szívügyem, és a Duna-part, mint ahogy minden vízfolyás és annak árterületei a magyar állam, vagyis minden magyar állampolgár közös tulajdona. Mellyel jogok és kötelezettségek egyaránt járnak, ilyen például annak védelme a bürokratikus túlkapásoktól megfelelő eszközökkel.

Éva Ledniczjy (Szada, 2021-02-21)

#28

Elég a környezetrombolásból és a valóban értékes helyek elpusztításából!

Gábor Kiss (Érd, 2021-02-21)

#29

Aláírom, mert abszolút értelmetlen árvízi területén a Duna part mellett bicikli utat vinni /tervezni.

Máté Lőrincz (Verőce , 2021-02-21)

#33

Herczeg bianka

Bianka Herczeg (Veroce, 2021-02-21)

#37

Christmann Orsolya

Orsolya Christmann (Budapest , 2021-02-21)

#40

Semmi keresnivalójuk a bicikliseknek a támfal alatt ...

Lango Balázs (Budapest, 2021-02-21)

#41

Verőce Duna-parti lakos, ingatlantulajdonos vagyok

Katalin Herczegné Mives (Verőce, 2021-02-21)

#44

A tervezett kerékpárút megépítése a támfalakat veszélyezteti, a Dunapart jelenlegi békés nyugodt állapotát átmenő forgalommal zavarná, és a megvalósítása egyéb jogszabályokba is ütközik.

József Cifka (Verőce, 2021-02-21)

#45

Czinsge Béláné

Béláné Czinege (Verőce, 2021-02-21)

#46

Aláirom mert egy Igen rossz ötletnek tartom .

Jozsef Nádasi (Wijchen, 2021-02-21)

#47

1934-1939 között minden nyáron ott nyaraltunk...

Judit Kinszki (Budapest, 2021-02-21)

#48

Aláírom, mert verőcei gyökereim vannak, gyermekkorom színhelyét zavarná a tervezett beruházás.

Krisztina Szőllősi (Vác, 2021-02-21)

#50

Verőcén van nyaralónk, és sem szeretném a természetes környezet megerőszakolását.

Éva Seres (Budapest , 2021-02-21)

#53

A támfalat jelenlegi állapotában kell megőrizni ahogyan elődeink azt örökségül hagyták számunkra.

Katalin Sógor (Verőce, 2021-02-21)

#59

Ésszerűtlen a gondolat, csúnya építmény lenne.

Józsefné Kiss (Budapest, 2021-02-21)

#60

Aláírom , mert a természetes Duna part kincs, és mindenben egyet értek a petíció írójával.

Biró Ancsa (Verőce, 2021-02-21)

#61

Teljesen felesleges pénzkidobásnak tartom,az év nagy részében használhatatlan lenne,főleg a kismaros felőli végé felé.

Drexler Vilmos (Verőce, 2021-02-21)

#69

A Duna-part jelen valójában szép, nem kell nagy turista tömeg Verőcére.

Eszter Selmeci (Verőce, 2021-02-21)

#72

Nem akarom, hogy annyian menjenek keresztül a partunkon. Folyton figyelni kell, majd a kerékpárosokra.

Andor Varga (Verőce, 2021-02-21)

#77

Születésem óta Verőcén töltünk a családommal minden nyarat, és ezt a jövőben is így szeretnénk folytatni, ezért fontos számomra, hogy Verőce dunapartja megmaradjon olyannak, amit mindig is szerettünk benne. Vadregényes, természetes, nyugodt, csendes, békés és csodaszép. Nem szeretnénk ehelyett bicikliseket, zajt, zsúfoltságot, beton utat.

Bernadett Langó (Budapest, 2021-02-21)

#81

Nem látom, hogy mi a probléma a főúton vezetett bicikliúttal... Valahogy rombolná az összképet, ha egy bicikliút menne végig a parton...

Tamás Bártfai (Verőce, 2021-02-21)

#82

Környezetkárosító, értelmetlen ötletnek gondolom. a 12-es úton biztonságosan lehet kerékpárral közlekedni, sétálni meg így is tökéletesen lehet a parton. Már így is kezelhetetlenül sok volt a turista az elmúlt nyáron a parton, hétvégente élvezhetetlen és időnként veszélyes is volt kisgyerekkel lemenni, folyamatosan arra figyelni hogy az oda lehajtó járművek el ne üssék...tartok tőle hogy egy kiépített út csak tovább rontana ezen.

Nárcisz Palicz-Najat (Verőce, 2021-02-21)

#83

Aláírom, mert nem értek egyet a természeti környezet megváltoztatásával.

Csilla Kaczur (Vác, 2021-02-21)

#86

Egyetértek a petícióban foglaltakkal és a Duna partot így szeretem ahogy van mert rengeteg időt töltök ott! Nyugodt és szép! Szeretném ha ilyen maradna a gyerekeimnek is!

Dániel Bálint (Verőce, 2021-02-21)

#88

A szakaszt rendszeresen használó kerékpározóként tudom, hogy a kerékpáros útvonal, a gyalogos sétány és a helyiek számára a partszakasz relaxációs használata nem összeegyeztethető.

Attila Najat (Veresegyház, 2021-02-21)

#91

Egyetértek vele.

Fábiánné Langó (Budapest, 2021-02-21)

#92

Aláírom, mert értelmetlen már az ölet is, ártérre bicikli utat építeni, rontja a látképet is. S felesleges pénzkidobás, 290 milliót sokkal hasznosabban is el lehet költeni.

Simon Jankovics (Verőce, 2021-02-21)

#98

Aláírom, mert úgy gondolom, hogy a tervezett építmény elrontaná a verőcei Duna-part különleges látványát és hangulatát. Őrizzük meg az értékeinket!

Ildikó Gazdag (Verőce, 2021-02-21)

#99

Aláírom, mert egyetértek azzal, hogy a verőcei Duna parton ne épüljön semmi..
Igaz, nem vagyunk verőcei lakosok, de az év nagy részét magyarkúti házikónkban töltjük, ezért sok közünk van Verőcéhez.

Maria Majoros (Budapest, 2021-02-21)

#120

Aláírom mert a természeti szépség rombolása mindìg zavar.

Zsolt Lada (Nagymaros, 2021-02-22)

#122

Egyet értek.

Viktória Miklós-Békefi (Verőce, 2021-02-22)

#123

Fontos

Bretus Botond (Budapest, 2021-02-22)

#125

aláirom,mert egyet értek maximálisan.nincs szüksége Verőcének több betonra, jachtra, vendegházra és ezekből fakadó városi forgalomra és zajra.A Dunapartra festők, horgászok és verőceiek kellenek.Nem kell minden pénz felmarkolni amit adnak.Szerényes , de serényrn mottó szebb lenne, mint x y milliard beruhazas vagy támogatás.Verőcének legelőkre,szántókra és művelt kertekre nagyobb szüksége volna, illetve Verőce hírnevét a helyi vagy ide ki költöző alkotóművészek tették naggyá, ez irányú támogatottság mindig is csekély volt a " project beruházó" k részéről.

Máté Jankovics (Verőce, 2021-02-22)

#129

Szükséges

Gábor Kiss (Verőce , 2021-02-22)

#135

Családom az1900-as évek elejétől Verőcén élt, illetve egy részük ott él. Nagy ez érzelmi kötődésem. Nem tartom jónak a bicikli út megépítését. Eddig is a családok, kicsiktől-idősebbekig biztonságosan élvezhették a Duna-parti létet. A bicikli út megépítésével ez a biztonság elveszik. Látogatom rokonaimat, nyugodtan lemehetünk a Duna-partra. Szegeden lakom, tudom mit jelent az, amikor a forgalom elől lezárják a rakpartot / kivétel, mentők, tűzoltók, rendőrség/ , csak a gyalogosok sétálhatnak, vagy vehetnek részt programokon.

Lőrincz Rozália (Szeged, 2021-02-22)

#136

Aláírom, mert rontaná a kerékpár út, illetve sétány a falu egyik emblematikus látványosságát. Sok esetben, magas vízszint esetén, nem lenne használható. Az ártérbe helyezett építmény csökkentené a folyó keresztmetszetét. Árvíz estén feltehetően vízszint emelkedést okozna. A kerékpár utat miért nem vezetik a vasút mentén? Mondjuk a Maros utca és vasúti töltés között? A Vác - Verőce szakasz közötti kerékpár út is egészségesebb helyen lenne a nagy közúti forgalomtól távolabb!

Kirschner Zoltán (Verőce, 2021-02-22)

#147

.. szeretem a Dunakanyart ! Az átépítéssel megváltozna Verőce Duna-parti része. Van más megoldás is a kerékpárút megvalósítására .

Hencz Pál (Békéscsaba, 2021-02-22)

#154

Nem értek egyet aktív kerékpárosként sem ezzel a lehetetlen ötlettel.
Sokkal praktikusabb lenne, ha a már meglévő , mellékutcákban kijelölt kerékpárutakat bővítenék, illetve a hatalmas forgalom végett a Kismaros felé vezető kerékpárút eléréséhez jelzőlámpát állítsanak fel inkább, illetve Verőce és Vác között a meglévő bringautat így fejlesszék: https://hvg.hu/cegauto/20201021_vilagito_kerekparut_keszult_esztergomnal Sokkal fontosabbnak tartom, hogy a lépten-nyomon eldobált szemetet felszámolják, illetve a forgalmasabb földutakon megoldják a vízelvezetést (lásd: Fenyveshegy. Jelenleg dagonya) és a cigánykérdést!!!

Dorka Héra (Verőce, 2021-02-22)

#156

A Duna medrébe járda?Felesleges pénzkidobás!A meglévő járdákat kéne karbantartani,vagy bármi más értelmes dologra költeni.

Erzsébet Juhász (Kismaros, 2021-02-22)

#159

A legszebb Duna parti "sétány" az országban. Őrizzük meg!

Kincső Gyulai (Nagymaros , 2021-02-22)

#163

Szeretem azt a részt, gyakran járok arra, így szép, ne tegyék tönkre! Amúgy is sokszor elönti a víz, esztelenség oda építeni bármit.

Andrea Éltető (Budapest, 2021-02-22)

#171

Balogh gergely gàbor

Balogh Gergely (Veröce, 2021-02-22)

#176

Mert teljes mértékben egyetértek a fent említett érvelésekben.

Antónia Jakus (Verőce, 2021-02-22)

#177

Hortoványi-Kettős Tamás

Tamás Hortoványi-Kettős (Nagymaros, 2021-02-23)

#179

Szeretem a Duna-part mostani formáját

Antal-Szűcs Zsuzsanna (Vác, 2021-02-23)

#181

A part úgy szép ahogy van !!
Gyönyörű,kár lenne elrontani,sőt őrült felelőtlenség !

Tihamérné Csikó (Verőce, 2021-02-23)

#184

Az első áradás elmossa.

András Bereczki (Kismarod, 2021-02-23)

#185

Nem támogatom a dunapart megváltoztatását a támfalak előtt.

Gábor Papp (Budapest, 2021-02-23)

#192

Én sem tartom jó ötletnek a tervezett kerékpárutat, a felsorolt érvek nagy részével egyetértek. Emellett a faluképet oly mértékben változtatná meg, hogy illenék megkérdezni a lakók véleményét is.
Az erre fordítandó pénzt inkább közlekedési lámpák felszerelésére fordítanám, hogy életveszély nélkül is ki lehessen kanyarodni a főútra. Vagy a belső úthálózat fejlesztésére, javítására fordítanám, amire ugyancsak ráférne.

Péter Hansághy (Verőce , 2021-02-23)

#193

Teljes mértékben egyetértek.

Kiss Balázs (Kismaros, 2021-02-23)

#194

Nagy természetkedvelő vagyok,így is már majdnem mindenhol elvették a természetes életteret!😒

Szemere Veronika (Budapest, 2021-02-23)

#196

László Péterné

László Péter (Veröcr, 2021-02-23)

#200

Aláírom mert egyetértek a petícióban foglaltakkal.Kerékpár út már van. Ha nem jó akkor korszerűsíteni kell.(pl. szélesíteni, kiállók építésével,karbantartás, takarítás) A Duna maradjon a vizet szerető embereké.

Gábor Bálint (Verőce, 2021-02-23)



Fizetett hirdetés

3000 embernek fogjuk hirdetni ezt a petíciót.

Tudjon meg többet...