Az akác legyen hungarikum!

Quoted post

Robin

#4822 Re: Re: Őszintén az akácról

2014-05-14 18:22

#4806: bpetya75 - Re: Őszintén az akácról

Látom más már megírta előttem,szívemből szólt,így rövidre fogom.

És ön miből doktorált kedves bpetya75? Rosszindulatból,netán fizetett trollkodásból?

Válaszok

bpetya75

#4823 Re: Re: Re: Őszintén az akácról

2014-05-14 18:51:02

#4822: Robin - Re: Re: Őszintén az akácról

Se doktor nem vagyok, se rosszindulatú, se troll. Csak szeretem az erdőt, és még értek is hozzá, mert ez a szakmám. Ugyanis erdőmérnök vagyok.

Úgyhogy ne fogja rövidre magát, érdekelne, hogy az általam kiemelt és blődségnek nevezett két rész igazságtartalmát mivel tudja alátámasztani. Ezen az oldalon eddig egyedül a kezdeményező kollégával sikerült (sajnos csak röviden) érdemi vitát folytatni, amiben személyeskedés nélküli érvelés folyt. Mások csak eddig a szintig jutottak, mint Ön is.

Érdemes lenne a személyem helyett a véleményemmel foglalkozni. Nem vagyok vaskalapos, ha meggyőző érvvel találkozom, azt be szoktam ismerni.


Vendég

#4824 Re: Re: Re: Őszintén az akácról

2014-05-14 19:15:54

#4822: Robin - Re: Re: Őszintén az akácról

Elképesztő, kedves Robin!

Fogalmam sincs ki az a bpetya75, és nem tisztem védeni (és bármily hihetetlen, pénzt sem kapok érte), de Ön szerint mégis ki lehet rosszindulatú?

A)  Az, akinek érvei (esetleg több ismerete, vagy szélesebb rálátása) van egy témával kapcsolatban, és kerüli az indulatos megnyilvánulásokat

B)  Az, aki kellő tudás hiányában érvelni nem képes, ezért az ellenkezőt (és egyébként tényeket!) állítókkal szemben személyeskedéssel próbál fellépni

Gondolatban jelölje be a helyes választ!