Gyermekeink jogaiért


Vendég

/ #40

2016-03-08 13:09

Nekem az a tapasztalatom hogy jelen körülmények között teljesen fölösleges és lehetetlen integrálni. Ha esetleg olyan olvassa aki ismer bennünket nem bántásnak a pedagógusok részéről sem . Viszont mi jó képességű autista vagyunk speciális iskolába nem veszik fel mert jó értelmi képességű így az ottani sokféle fejlesztő segédeszközök használatától elelsik. A EGYMI intézmények maximálisan fejlesztenek sok interaktív segédeszköz van amit a normál iskolában nincsenek töredéke sem pedig ezekkel hatékonyan lehet fejleszteni és a felkészültség még ilyenkor is hiány. A másik az oktatás hiánya a gyerekek sem úgy viszonyulnak felvilágosító órákat tartanék ahol képzett gyógypedagógusok beszélgetős játékos feladatokban megmutatják mitől reagál vagy épp nem reagál az aki autista vagy más fogyatékkal élő és tudatosítani kellene hogy nem hülyék hanem segítségre szorulók. Amikor érzik a segítséget hogy velük vannak és nem ellenük ezt lelki értelemben akkor szárnyra kapnak , kinyílnak kommunikatívak és nagyon kreatívak lesznek. Sok lehetőség van szinte mindegyik autista szívesen foglalkozik valamilyen kézműves dologgal ezek heti foglalkozásbeli hiányát orvosolni lehetne.