Védjük meg a csepeli HÉV-et

kiru

/ #51 Re: Re: Re: Re:

2016-01-31 16:03

#40: sztrovacsek - Re: Re: Re:  

A linkelt dokumentumok ellentmondanak egymásnak ebben a kérdésben, de valószínűleg a másodikat, a budapest.hu-t érdemes nézni, mert az a frissebb, és az lett elfogadva. (A 61-es villamos egyébként az elsőben is csak az olimpia ideje alatt van Csepelre terelve, a másodikban meg már akkor sem.)

Namost ha megnézed tehát a Helyszínválasztási Javaslatnak a 160. oldalán található térképet, akkor láthatod, hogy Csepelen egyetlen villamos járna, a HÉV-ből lett 7-es.

Valószínűleg ezt a mondatot értetted félre: "Az átalakítás eredményeképp a maival megegyező kapacitású, 2,5 perces közös követésű 1A és 6-os villamos járat adná a kötöttpályás kapcsolatot Csepel és a belváros között".
Csak az a baj, hogy ez úgy nézne ki, hogy a 7-es villamossal elmehetsz Csepelről a Közvágóhídig, és ott átszállhatsz a "lekanyarított" 1A és 6-os villamosra. 

Egyébként ettől függetlenül az átszállások mellett azt is érdemes mérlegelni, hogy mennyi a menetidő. A villamosok megállnak a piros lámpáknál, több megállójuk van, stb.

És végül: én csak most gyorsan olvastam el a Helyszínkiválasztási javaslatnak csak az ide vágó 159-160. oldalait, de ilyen rövid részletben is több ellentmondás van. Ha a többi része is ilyen, abból nagy műsor lesz.