Oikeutta eläimille
Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: oma
argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Just tollasia idioottejahan tääl just kaivataankin.Hah.Vielä se juoksee ovelampikin kettu ansaan kun juoksutetaan.Ja ihan tiedox vaan että se tuo ylenmääränen- voi v*ttu ku mie oon taas niin viisas ja parempi ku muut lässynlässyn pa*ka saattaapi jokukerta läsähtee ommaan turpavärkkiin kun tänne ei huoli tulla iänimään yhtää mittään kun et TÄSTÄ asiasta mittää tiiä!!!!!!
Ps.Ao.LLA ON SIT TAAS MÖKIN HAKU ILMOTUKSII K.P.SSÄ MIST PÄIN SUOMEE VAAN JA RAUHAL.MESTA JA DOGIEN PITOMAHOLLISUUS....ETTÄ JOS JOKU MUKAVAA VUOKRALAISTA VAILA NIIN...........
Koiranpentu tapettu hakkaamalla Äänekoskella
3+2=5
Onpa yllättävää
Luulin, ettei täällä ole muita sekopäitä kuin Satu Siitonen, mutta olin näemmä väärässä. Ei taida nimittäin tuon Lissunkaan lääkitys olla ihan kohillaan...
ELÄINRÄÄKKÄÄJÄT HUSH !-NÄILTÄ SIVUILTA!
Re: Lopettakaa sukusiitetty pentutehtailu
#16: Johanna Haavisto - Lopettakaa sukusiitetty pentutehtailu
Hei!
Onpa hankalia asioita Siitosen koirista ollut Hankasalmella. Minun on kuitenkin kerrottava, että ostin itse häneltä uroskoiran ja se eli yli 14 vuotta ja parempaa koiraa en ole eläissäni tavannut. Ei koskaan rähjännyt muille koirille, vaikka oli leikaamaton. Täysin terve koko ikänsä. Erittäin kiltti luonne ja nopea oppimaan kaiken. Ostaisin oitis samanlaisen koiran, jos jostain löytäisin.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: kirjoitusvirhe
ÄÄNEKOSKI
eläimet
justRe: JOHANNA HAAVISTO HOITOON
okRe: JOHANNA HAAVISTO HOITOON
max koira !!!!!
Re: Onpa yllättävää
#81: FartMan - Onpa yllättävää
Ja sinä, urhea kusipää, möykkäät täällä nimimerkin suojassa. Vähänkään normaali ihminen ei moiseen alentuisi...
| This discussion has been closed. |
Voi teitä pöölöjä!
...siis tää keskustelu alkaap pierettää!