Tégy a szexista reklámok ellen

Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével

Ez a(z) Tégy a szexista reklámok ellen petíció automatikusan generált fórumtémája

Bubu

#26 Re: Re: Höhö válasz

2014-03-31 08:44

#24: - Re: Höhö válasz

Igen, gondolkodva írtam alá, és büszke vagyok rá!!!

Az ilyen hasonló reklámok rendkívül kártékonyak, mind a nőre, mind a férfira nézve. Ezeknek lehet köszönni, ha pl a lányod majd önként saját akaratából 14 évesen ott hagyja az iskolát, és kurva lesz. Vagy esetleg a feleséged fog lelécelni szintén szabad akaratából, és kiáll a sarokra. Akkor is így fogsz majd beszélni, hogy végülis joga van hozzá? Ha ez bekövetkezik, akkor természetesen majd a lányod, vagy a feleséged fogod szídni,"hogy ócska kis ribanc" és fel sem merül benned esetleg a saját felelőséged és hozzáállsod a dolgokhoz. Nem veszed észre, hogy ez mekkora agymosás?! Hogy manapság mindent a szexel akarnak eladni? És közben mennyit ártanak vele az emberi kapcsolatoknak?! Mond csak, Te tényleg ennyire vak vagy? Nem akarod látni az összefüggéseket a háttérben?

Borka Anikó

#27

2014-03-31 09:25

Támogatom!
Borka Anikó

#28 Re: Re: Re: Höhö válasz

2014-03-31 09:29

#26: Bubu - Re: Re: Höhö válasz

Nem csak eladni, ha nem egyes nő negatív kategória tipusok, a nő nemi indentitásának  túlértékelésével akarnak előnyt kovácsolni a karrier építésben. Ezzel lejáratva a polgári családi értékrendet!

Nem tibi

#29 Pamela

2014-04-01 12:46

Indíthatnánk egy petíciót ez ellen is:
https://secure.peta.org/site/Advocacy?cmd=display&page=UserAction&id=3205

Ez a nők tárgyiasítása, szexuális tárgyként való felhasználása hatásvadász, figyelemfelkeltő céllal. Undorító...

Nem tibi

#30 Re: Re: Re: Höhö válasz

2014-04-01 13:04

#26: Bubu - Re: Re: Höhö válasz

Ha majd lesz lányom, vagy feleségem akkor mindenképpen szeretném ha agymosott ócska kis ribanc helyett agymosott feminista lenne, aki értelmetlen és felesleges petíciókkal vesztegeti az idejét. Mindenképpen szeretném, ha önteltségében olyan alpári módon kommunikálna, olyan arrogánsan, mint te.

Aki egy ilyen reklám hatására lesz kurva, az meg is érdemli. Egyébként, miért nem mentek tüntetni a nőáruló modellekhez akik pénzért pózolnak az ilyen reklámokban?

Ez a petíció egy vicc. Erőltetett vihar a biliben...

én se tibi

#31 Re: Re: Re: Re: Höhö válasz

2014-04-01 13:27

#30: Nem tibi - Re: Re: Re: Höhö válasz

kár, hogy nem vagy képes szöveget értelmezni. Valaki kimosta volna az agyadat? Egy nő nem a reklám hatására lesz kurva (ahogy mondod), hanem attól, hogy megerőszakolják, megverik és prostitúcióra kényszerítik. Most ne gyere azzal, hogy nem kényszerítik, mert de.

Itt csak arról van szó, hogy sem egy reklámcég, sem egy megrendelő cég, sem a fogyasztók nem látnak semmi kivetni valót abban, hogy a női testet eladható húsnak lássák. Elég gáz.

 

Nem tibi

#32 Re: Re: Re: Re: Re: Höhö válasz

2014-04-01 15:08

#31: én se tibi - Re: Re: Re: Re: Höhö válasz

Én kötöttem össze a reklámot és a kurvává válást? Miről beszélsz? Ki beszélt itt prostitúcióról? Ki beszélt itt verésről? Ki beszélt itt erőszakról?

Te jó ég, olyanok vagytok mint Pistike, mindenről az jut az eszetekbe. Egybitesek.

Érdekes. Ha egy cég a termékét akarja eladni egy vonzó női test segítségével, az gáz. Fúúúúúj! Írjunk petíciót!! Ha ugyanezt egy dagadt, ráncos vénséggel tenné, akkor csupán csak kiröhögnék.

Ha egy szervezet (Peta) az általa kívánatosnak tartott célért teszi ugyanezt az nem baj. Ugye???

 

Azt sem értem miért pazarolom az időmet itt. Olyan szánalmasan következetlenek, vitára képtelenek és logikátlanok a petíció kiötlői, aláírói, hogy az hihetetlen. Nincs rosszabb annál, mint amikor az elmebaj kitartással és nagy pofával párosul.

Nem fárasztom itt tovább magamat, reménytelen az egész bagázs. Tudom, ti mind őszintén meg vagytok arról győződve, hogy én vagyok a reménytelen, meg én vagyok az agymosott. Ja-ja. Minden szektaszerű szerveződés tagjai ugyanígy vannak vele.

Eva Kurcz

#33 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Höhö válasz

2014-04-01 19:29

#32: Nem tibi - Re: Re: Re: Re: Re: Höhö válasz

`Ha egy szervezet (Peta) az altala kivanatosnak celert teszi ugyanezt az nem baj. Ugye???`

Bocsanat, de ki beszelt itt a PETA-rol? Ha mar a Pistike-effektusnal tartunk (meg ott, hogy ne mossunk ossze ossze nem tartozo dolgokat...) De most hogy igy mondod/mondja: szerintem amit a PETA csinal is gaz!

 

Eva Kurcz

#34 Re: Pamela

2014-04-01 19:33

#29: Nem tibi - Pamela

A javaslataval csak egy problema van, nyuszi-muszi...a mi beadvanyunk cimzettje a MAGYAR Reklamszovetseg, nem az amerikai! :-)

Huffnágel Pista

#35 Átnéztem, kik írták alá

2014-04-01 19:43

mert gondoltam, ha találok ismerőst, azzal elbeszélgetek, de szerencsére egyet sem találtam. A szokásos femcsi hálózat meg a holdudvar.

Ha nagyon behergeltek, legközelebb inditók egy egy peticót azért, hogy tiltsák be a feminista hisztit, aztán megnézzük, azt hányan fogják aláírni!!!

Várjuk a következő nagy sikerű akciót, AKTIVISTÁK!

a galeri

http://www.ferfihang.hu/2014/03/31/ferfiak-akik-a-maguk-utjat-jarjak/
Eva Kurcz

#36 Re: Átnéztem, kik írták alá

2014-04-01 19:49

#35: Huffnágel Pista - Átnéztem, kik írták alá

"Ha nagyon behergeltek, legkozelebb inditok egy peticiot azert, hogy tiltsak be a feminista hisztit"

Kedveskem, ha nem tetszik az a szolas-es velemennyilvanitas szabadsaganak nevezett dolog, akkor javaslom, hogy koltozz el Europabol - Kina, Oroszorszag es Szaud-Arabia tart karokkal var, csak hogy nehany peldat emlitsek! :-)

Bubu

#37 Re: Pamela

2014-04-01 20:34

#29: Nem tibi - Pamela

tényelg nagyon undorító!

Bubu

#38 Re: Re: Re: Re: Höhö válasz

2014-04-01 20:43

#30: Nem tibi - Re: Re: Re: Höhö válasz

"agymosott feminista lenne."

Legalább van önálló véleménye... De lehet, hogy pont ez zavar Téged... Egy nő, akinek önálló véleménye van, ráadásul nem egyezik a Tiéddel, és aki nem úgy néz rád, mint egy félistenre, hát ez tényleg nagyon zavaró lehet:)

Akinek nem tetszik annak nem kell aláírni ezt a petíciót, de aki aláírta, azért írta alá, mert egyetért vele, ezt kérlek tartsd tiszteletben! Ha nem értesz vele egyet, akkor keressél valami másik oldalt magadnak! Szíved- joga. szerintem keressél magadnak egy hímsovi oldalt, ott sok hasonló gondolkodású emberrel fogsz találkozni. De egy jó tanácsot adok: ma már a nők többsége -ha tud róla, ha nem- feminista felfogású, ezért mennek tönkre a kapcsolatok, mert már nem tűrnek, mint idáig tették...

szerintem is

#39 Re: Re: Re: Re: Re: Höhö válasz

2014-04-02 09:21

#38: Bubu - Re: Re: Re: Re: Höhö válasz

Az teljesen normális és evidens, ha egy nőnek, férfinak, akárkinek határozott önálló véleménye van. Nyilván nem nyilatkozhatom a nevében, de úgy gondolom hogy Nem Tibi sem ezt kifogásolja.
Vitatkoznék azzal, hogy a mai nők többsége feminista gondolkodású lenne. Azt tapasztalaom, egyre több nő fordul szembe a mai feminizmussal és kéri ki magának, hogy azok az ő nevében is beszéljenek. A feminizmus ma már rég nem az, amit egyesek, de már egyre kevesebben még ma is gondolnak róla. Egyenjogúság, egyenlő bánásmód és hasonlók, ezek szép szavak, de rá kell jönni hogy ma már nem itt tart a feminizmus. Ezek a szépen hangzó elvek már mind teljesültek. A mai feminizmus kb olyan, mint annak idején a kommunizmus volt. Ők is szép lózungokat hangoztattak, mint pl egyenlőség, testvériség, béke és stb., de meg lehet nézi, mi is volt valójában ezek mögött. Mik voltak a valódi tetteik ezek mögött a szépen hangzó szavak mögött? A mai feminizmus dettó, a szép szavak mögé bújva, hamis módon pontosan a jelszavaikkal ellentétesen cselekszenek, azok ellen hatóak a hátsó szándékaik. Ma már annyira kilóg a lóláb, így egyre többen, nők és férfiak is egyre nagyobb tömege kap hányingert tőle.

Nem tibi

#40 Jó tudni

2014-04-02 12:03

Nos, mielőtt, vagy miután valaki aláírja ezt a petíciót, nem árt tudni az alábbiakat:

-A Magyar Reklámszövetség etikai bizottsága, röviden Reklámetikai Bizottság, akiknek a petíció címezve van, NEM szakhatóság, a döntései NEM vonatkozhak olyan cégekre, amelyek nem tagjai a szövetségnek, NINCS hatásköre. Az általuk megalkotott reklámetikai kódex egy AJÁNLÁS, csak a tagok fogadják el maguk számára kötelezőnek. Az MRSZ etikai bizottsága NEM állapíthat meg szankciókat, NEM büntethet, maximum állást foglalhat az ügyben. (ahogyan a petíció is kéri)

-Mivel a hivatkozott reklám nem ütközik a reklámokról szóló törvénybe ( http://www.gvh.hu//data/cms998603/jogihatter_jogszab_gyujt_Grtv_2013_m%C3%B3d_07_01.pdf ) és a reklámtörvény magasabb szintű jogszabály, mint egy etikai kódex, így a hírdető nyugodtan alhat.
-A petícióban hivatkozott egyenlő bánásmódról szóló törvényt (http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0300125.TV )reklámetikai kérdésekben NEM alkalmazhatja a bizottság.

Szóval, figyelembe véve a petíció következetlenségét, a jogalap teljes hiányát, erőltetettségét, egy biztos dolog megállapítható: A petíció szerzője egy olyan szervezethez fordul panaszával, amely nem illetékes, amely nem tud semmit tenni a reklámozó ellen. (ugyanis nem tagja a szervezetnek)
Szerintem az MRSZ, miután befejezik a röhögést, a petíció kézhezvétele után, esetleg jó fejek lesznek és küldenek egy "nem vagyunk illetékesek" levelet :)))

Vihar a biliben, szellentés a szélben, pisálás az óceánban. Néhány hisztis, önmagát értelmiséginek gondoló, agyatlan liba kreálmánya.
Höhö

#41 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Höhö válasz

2014-04-02 12:06

#39: szerintem is - Re: Re: Re: Re: Re: Höhö válasz

Van benne valami. Felületesen rápillantva ez a petíció is úgy tűnhetne akár, mint ami jó ügyet szolgál. Első hallásra még jól is hangzik a szólam. Csakhogy nézzük meg egy kicsit jobban is. Arról szó nincs benne, hogy a reklámok ne sértsék általában az emberi jogokat. Az nincs benne, hogy senkit se sérthessenek a reklámok, csak kizárólag annyi, hogy nőket semmiképp se. Azzal foglalkozik, hogy csakis a nők jogai legyenek védettek. Tehát ezek szerint a férfiakat csak tessék, sőt egyenesen örvendetes lenne kitenni a reklámok általi gúnyoknak? Pedig az is egy tendencia, a férfiak tesze-tosza, béna barmokként való beállítása. Na ennyit a mai feministák elgondolásairól, az egyenjogúsághoz és az egyenlő bánásmódhoz való viszonyulásukról. Egyoldalúan nem lehet és nem szabad jogokat követelni, mert az nyilvánvalóan az egyenlő elbánás ellen hat....de hát hol vagyunk mi már attól?

Nem tibi

#42 Re: Re: Pamela

2014-04-02 12:12

#34: Eva Kurcz - Re: Pamela

A PETA-nak van magyar irodája, Magyarországon is használták a hivatkozott reklámot. De ennyi erővel a parfüm és dezodorreklámokat, a tusfürdőreklámokat is bepanaszolhatnád. Igazán kíváncsi lennék, hogy miért egy pici, védtelen, magyar céget kell támadni ilyen hülyeséggel. Csak nincs valami személyes dolog a háttérben? :)))

Nyuszi-muszi -nak legfeljebb a vibrátorodat hívjad, vagy a kalapácsod nyelét.  Nem legeltettem veled libát a patakpartján, hogy így bizalmaskodj velem.

Nem tibi

#43 Re: Re: Re: Re: Re: Höhö válasz

2014-04-02 12:23

#38: Bubu - Re: Re: Re: Re: Höhö válasz

Nem az zavar, hogy valakinek van saját véleménye, hanem az, hogy másokra rá akarja erőltetni azt. Meg akarja szabni mások számára, hogy hogyan reklámozzon, hogyan beszéljen, hogyan viselkedjen, csak azért mert neki nem tetszik valami. Ez, kérlek szépen, diktatórikus módszer.

A feminista felfogás miatt nem mennek tönkre a kapcsolatok. A feminista felfogás miatt LÉTRE SEM JÖNNEK a kapcsolatok. A feminista gondolkodású nő vitára képtelen, kapcsolatra képtelen, együttműködésre képtelen, konszenzusra képtelen, empátiára képtelen, szeretetre képtelen, adni képtelen, kapni képtelen.Ezt a fentiekben többen bebizonyították a személyeskedéssel, logikátlansággal, a téma terelésével, "el lehet menni" szöveggel, stb.

Nekem tetszik a reklám, szeretem a szép női testeket, de emiatt nem fogom a barátnőmet tárgyként kezelni. Szeretem a nőket, a női gondolkodást, de ezt a feminista ügykreálást gyűlölöm, mert megmérgezi az emberek agyát.


Vendég

#44 Nem tibi

2014-04-03 01:39

És szeretem a férfiakat is. Semmi probléma nincs a reklámmal, inkább azért kellene petíciót indítani, hogy ne mindenütt nőket mutogassanak. Találtam egy képet, amit jól megfűszerezve és bepácolva felhasználhatna a cég az állandóan előtérbe tolakodó nők helyett.
http://nudeboypics.com/wp-content/uploads/2011/09/Boy-nude-pics.jpg
A háziasszonyok is jobban vennék a húskészítményeket!

Vendég

#45

2014-04-03 01:52

A PETA reklámja olyan ellentétes hatásokat akar felhasználni, mint a ribiséta. Nem a nők testének szexuális jellege hangsúlyos, hanem az emberi test állati helyzetben való bemutatása, ezzel inspirálva az embereket az állati sors átérzésére. Csak ehhez ész kellene. A ribiséta arról szól, hogy ahogy egy építőmunkás is ledobhatja a pólóját anélkül, hogy egy nő vagy egy homoszexuális kihívó ribancnak kezdené miatta kezelni, úgy egy nő is azt tehessen a testével, amit akar, anélkül, hogy emiatt bárki jogot formálna rá és tárgyiasíthatná. A ribiséta pontosan olyan mértékben kíván a tárgyiasítás ellen hatni, ahogyan a hetero, fehér, európai építőmunkás pökhendi vetkőzése nyár idején, amivel közli, hogy akár meztelen is lehet, őt egyetlen homoszexuális/nő embertársa sem nézheti ribancnak. A ribisétát ugyanazért nem értik, amiért a PETA reklámot sem. A heteroszexuális, fehér férfi egyeduralkodó nézőpontja nem képes másképp értelmezni a női testet, mint szexuális momentumot és ezt az értelmezést akarja mindenkire ráerőltetni, amit a SlutWalk-on nem fogadnak el. A nő ezzel azt mondja, neki is joga van bárhogyan járni, és ettől a ténytől a férfiaknak változatlanul nem lesz közük a testéhez a beleegyezése nélkül.

Vendég

#46

2014-04-03 01:55

Vagy az egyenlőség nevében nézzük ribancnak az építőmunkásokat is? A szintén az egyenlőség nevében egyenlő homoszexuális férfiak egy része talán örülne ennek. :)

Vendég

#47

2014-04-03 01:59

Én soha nem foglalkoztam eddig ilyesmivel. Jelentőséget nem tulajdonítottam neki. De meg kell mondjam minél több agyatlan barommal beszélgetek, annál jobban meggyőznek, hogy oda kell állni ezek mellé az ügyek mellé, mert felfoghatatlan jogosultságérzet húzódik mögöttük a férfiak részéről, amit álmomban se sejtettem volna.

Vendég

#48

2014-04-03 02:19

A FEMEN se nektek vetkőzik, hanem hogy megmutassák akár pucérra is vetkőzhetnek, semmi köze nem lehet a testükhöz a férfiaknak, mert arról egyedül ők döntenek. Érdekes hogy egy férfi néha kiteszi az asztalra a slusszkulcsát, tárcáját, méregdrága mobiltelefonját mégse fordul meg a fejében, hogy egy nőnek joga van csak úgy felvenni és elsétálni vele. Ha jelképesen ilyesmi történik később a nőt hibáztatja és eszébe se jut miért volt olyan kis csacska, hogy ribanckodott ezekkel !
szerintem is

#49 Re:

2014-04-03 04:59

#45: -

Az öltözködés is a metakommunikáció fontos része. Kifejezheted vele a státuszodat, a hovatartozásodat, a szándékaidat, a belső indíttatásodat. Nem véletlen a bizonyos foglalkozások szerinti egyenruhák létezése sem. Ha elég ügyes vagy, téged pontosan annak fognak nézni és úgy fognak kezelni és helyretenni, aki valójában vagy. Kérdezd csak meg a ribancokat, miért pont ribancnak öltöznek. Elárulom, azért hogy ribancnak nézzék őket és véletlenül se apácának. Nem árt tisztában lennie vele annak is aki mások felé leadja vele a jelzéseket és annak is aki veszi ezeket. Aki ribancnak öltözik, ne csodálkozzon rajta, ha ribancnak nézik. Az építőmunkás viszont nem más miatt, hanem egyszerűen csak mert melege van, azért vetkőzik. A femen meg a megbotránkoztatás, a figyelem felkeltése érdekében vetkőzik. Annak sincs semmi köze a szexhez.

Ez a heteró fehér férfizés meg eléggé rasszistán hangzik. Tehát ha feketék, arabok, ázsiaiak ugranak, beszólnak, füttyentenek utánad a jelzéseidre, az tehát szerinted rendben van. A te dolgod ha ilyen az ízlésed, ez még nem perverzió.

antireklám

#50

2014-04-03 06:16

Nem lehetne am blokk a reklámokat betiltani? Engem az is baromira zavar, mikor vacsi után jönnek sorban a köpködős, intimbetétes, hüvelygombás, prosztataproblémás stb. reklámok. Az is zavar, hogy megnéznénk egy filmet és 10-15 percenként benyomnak egy reklámot és gyakorlatilag a 45 perces film több, mint másfél óráig tart.

DE ha már maradnak a reklámok, akkor legyen fele nő, fele pasi. Én nőként szívesebben nézegetek olyan reklámokat (ha már mindenképpen muszáj), ahol jóképű férfiak mutogatják magukat. ;)