Ragaszkodunk a Mezzo-hoz.

Ragaszkodunk a Mezzo-hoz. / Közlemények / mezzokudarc kettő / Hozzászólások


Vendég

#1

2014-01-07 14:48

MIért éppen a Dolcit? Mi köze van a mezzohoz? OJ

Vendég

#2

2014-01-07 14:48

Egyszer már megírtam a véleményemet, de most is nagyon sajnálom!!!!
Erzsi Sándor
A petíció szerzője

#3 Re: OJ

2014-01-07 14:55

#1: -

Mert azt mondták, h személyes jó ismerőse a telekomos vezér, vagy vezérkar.


Vendég

#4

2014-01-07 14:56

csak nem a lázárjánosos képekről :))

Vendég

#5

2014-01-07 15:01

Ez a Failoni Donatella, jó ötlet (lett volna)!
Sajnálom, de én még reménykedem, mert nem egyértelmű az én csomagomra vonatkozó szövegük. 15-én minden kiderül, az is, hogy milyen hiteles az értesítésük, mert csak a Mezzo miatt fizetek havi 1.350,-Ft.ot, mert a Globe csomagban adták és azt ma is fizetem, bár más lett a neve, most úgy írják hogy "IPTV ismeretterjesztő". Üdv. Bodócsy Vera

Vendég

#6

2014-01-07 15:20

Köszönöm a kezdeményezését és ezt az üzenetét!
Megpróbáltuk!!! Lehettünk volna többen is...
Egyelőre engem is köt a hűségszerződés, és tervezem, hogy csatlakozom a parabolásokhoz majdan.
Egyáltalán, létezik korrekt telekommunikációs vállalkozás manapság?
Üdvözlettel: Kovács Gyula
Tel.: 0036707725683
E-mail: d.kovacsgyula@gmail.com

Jobbágy Tibor

#7

2014-01-07 15:34

Tisztelt Sándor Erzsi!

Nagy kár, és nagyon sajnálom, hogy eredménytelenül zárult a petíciója!

Viszont legjobb tudomásom szerint, ha a szolgáltató eltér a szerződés kötésekor vállaltaktól, akkor a másik fél anélkül bonthatja fel a szerződést a hűségidőn belül, hogy visszamenőleg meg kéne fizetnie a vállalt hűség miatti árkedvezmény és a teljes ár közötti különbséget.

Üdvözlettel:
Jobbágy Tibor
jobbagy.tibor@gmail.com

Vendég

#8

2014-01-07 17:12

Jó ötlet lett volna! :-)
CzG

Vendég

#9

2014-01-07 17:30

Kevesen is voltunk, és ez a jövőnkre nézve megijeszt

Vendég

#10

2014-01-07 17:42

Sajnos szerintem az sem segítene. A régi kábel-szolgáltatómat többek között a Mezzo elmaradása miatt hagytam ott. Átmentem a T-home-hoz, de itt sem jobb a helyzet. Van egy sereg totálisan értelmetlen csatorna, de a Mezzoért még pluszban fizetni kellene újabb csokor értelmetlen csatorna előfizetése mellett. Nagyon rosszul van kitalálva, legalábbis nekünk, felhasználóknak rosszul.

Vendég

#11

2014-01-07 18:00

Kedves Sándor Erzsi!

Rendkívül elszomorító az a tény, hogy mind az elektronikus, mind az írott sajtót nem érdekli az értékes kultura és mesemondákat találnak ki arra, hogy miért nem... Érzésem szerint minden külföldi műsort, adást, satb euróban kell megvenni, tehát erre Senki nem hivatkozhat! Arra esetleg igen, hogy drágább, vagy a mmásik jobb stb.
A fő gond az, hogy a T-Com rövid egyoldalas közleményben közöl szerződésmódosítéást és az még felháborítóbb, hogy egyoldalúan teszi, megkérdezésünk nélkül! Eszi, nem eszi, ezt kapja - elv alapján.

Az erősebb kutya boldogul, mondja a közmondás! Ha valameny szolgáltató ezt vagy azt nem akarja, akkor megteheti. Sajnos, noha Magyarország jogállam, erre nincs még globális orvosság sem! Legfeljebb kikapcsolja az embet a TV-t, vagy átmegy a szatellitesekhez.. persze ez is pénzbe kerül. Noha nem ez lenne a kulturált üzleti megoldás, hanem az, hogy a vevőt európai módon kiszolgáljuk! Úgy látszik a Mezzo szolgáltatója ezt nem veszi figyelembe!

Mindenki tudja, hogy ez erőfölénnyel való visszaélés, amit minden jog tilalmaz, mégis...

Persze a be nem tartható jog nem jog.

A szankcionálatlan jogszabáűly nem jogszabály. Ezt a jogászok tudják,mégsem tudnak semmit tenni!

Mert az erősebb kutya boldogul.

Azérz ne adja fel!

Üdvözlettel:

Dr. Csévi István


Vendég

#12 Re:

2014-01-07 20:48

#2: -

nézd meg, kikkel vadászott az ura decemberben...

 

Aase


Vendég

#13

2014-01-07 20:52

Írtam a facebookon Fischer Ivánnak, hogy támogassa a peticiót. Talán Kocsis Zoltánnak is írok! Aase

Vendég

#15

2014-01-08 07:31

Ne hagyjuk magunkat. Nem kérjük a csatolt árú kapcsolást. Van egy csomó silány csatorna. Nem is tudom, hogy tudnak meglenni, ha nincs nézettségük.
Miért nem azok szűnnek meg.

Vendég

#16

2014-01-08 07:57

Undorodom a hatalomtól, de miért is lehet ez megcsinálni az előfizetőkkel? Mit tehetünk?

Vendég

#17

2014-01-08 08:18

Köszönöm, hogy megcsináltad. A többség, én is, többnyire csak morgolódunk.
Az Universe is jó, amennyiben komolyzenét ad,hogy mit még, az majd kiderül, de a csodás barokk operákról mindenképpen le kell mondanunk. Nekem ez fáj a legjobban.

Vendég

#18

2014-01-08 09:33

Kedves Sándor Erzsi!

Sajnálom, hogy eredménytelen lett tiltakozásunk. Múlt héten még ellenállást gondoltam az új csatornával szemben. Azonban 2 napja, hogy működik, jónak találom az adást, bő a választék. Ki kell egyeznünk, kényszer helyzetben vagyunk.
További sikeres munkát kívánok szeretettel
Margit

Vendég

#19

2014-01-08 10:04

T-Home kábelbe a Mezzot (is)!
jani44

#20

2014-01-08 10:45

Az a baj, hogy egyedi műhold vétel esetén sem lehet a MEZZO-t szabadon fogni...

Vendég

#21

2014-01-08 11:50

Köszönet a fáradozásért!Nagyon sajnálom,hogy tiltakozásunk eredménytelen volt.

Vendég

#22

2014-01-11 17:49

Az alábbi szöveget tettem közzé a Facebookon:
Hát veszítettünk....Tegnapelőtt megpróbáltam rálépni kedvenc csatornámra, ehelyett harmadrendű operarészlet katasztrofális minőségű felvételének éneklés helyett üvöltöző előadói "interpretálásának" lettem szem - és fültanúja. Tehát ezt kaptuk a Mezzo helyett. Azóta többször próbálkoztam megbarátkozni az új csatornával (arra már nem is akarok gondolni, hogy jazz, meg modern tánc...). Az eredmény ugyanaz. Az egészben nagyon sok vérlázító dolog van. Annak ellenére, hogy jogilag semmiféle ellenvetésünk nem lehet (ennek kivédéséhez nyilván ért a szolgáltató), az elintézési mód mélyen megalázó! A TELEKOM egy csapásra három legyet ütött: A népbutításnak való behódolást, a kultúra sárba tiprását és az ügyfelek igényének magasfokú semmibevevését. Miközben több fórumon petíciók, hivatalos levelek és nem kis számú, ügyfelek által beérkező tiltakozások adtak hangot a MEZZO csatorna megtartásának védelmében, a TELEKOM, még egy két mondatos válaszra sem méltatta ezeket, hovatovább ez ügyben elzárkózott mindenféle nyilatkozattól. A napokban kaptam egy telefonhívást a TELEKOMtól (melyben előzőleg figyelmeztetnek, hogy a beszélgetést rögzítik), melyben a hölgy nagyon kedvesen - mivel régi ügyfelük vagyok - felajánlott egy kedvezményes balesetbiztosítást(!!!). Miután megjegyeztem, hogy talán nem ez lenne a TELEKOM fő profilja, hanem inkább jobb lenne, ha a Mezzo megszüntetésével kapcsolatos ügyekkel foglalkoznának, a hölgy (ahogy betanították!!) hangnemet váltott, és közölte, hogy ez nem az ő dolga, majd lecsapta (!) a telefont.
Emlékszem, azelőtt a UPC sokkal diplomatikusabban intézte az ügyet, rádióriportok voltak, melyben a cég egyik vezetője nagyon szimpatikusan nyilatkozott arról, hogy nem is gondolta, hogy ennyi pártolója, kedvelője van a MEZZOnak. És annál a szolgáltatónál megmaradt a MEZZO.
Ezúton, ismeretlenül is köszönöm Sándor Erzsi újságírónak az ügy érdekében végzett töretlen harcát: http://www.peticiok.com/read/8842/17143152
Akik pedig azon a véleményen vannak, hogy mindent az üzlet, a nézettség...stb irányít, azt üzenem, hogy ha így van, akkor ez nagyon rossz irány! Legalább annyit, hogy nehogy az a kép alakuljon ki, hogy az ügyfél legyen a szolgáltatóért, hanem fordítva.
Végül megjegyzem, hogy a történelem bebizonyította, hogy a magasrendű kultúra és a pillanatnyi, anyagi érdekektől vezérelt demagóg hatalmi törekvések harcában hosszú távon mindig az előbbi lett az időtálló győztes.
(Telekom: Együtt Veled)

Márkus Tibor
Piroska

#23 Re:INVITEL!!!!!!!!

2014-01-30 20:36

#22: -

SAJNOS az INVITEL is besorolt a MEZZOt eltörlők közé.  "SENKI" sem tud semmit,miért törölték az összes csomagjukból.Én is azért választottam az INVITELt, mert volt MEZZOja.Remélem,nem a MEZZO mondta vissza Magyarországnak.                Nemes Tamásné  Esztergomból.