A Schmitt Pál doktori címét illető plágiumgyanú kivizsgálásáért

or_B

#301 Re: #298

2012-01-17 18:09

#298: -

Nagyon ciki ez a "csak egy kisdoktori, miért ne másolhatta volna" mentegetés az ön részéről.

Jómagam csak egy mérnök vagyok - doktori cím nélkül - egy további szakmérnöki diplomával, de mindkét diplomamunkám önálló adatgyűjtést, elemzéseket és "cselekvési tervek" kidolgozását tartalmazta. Miért fogadnák el egy plagizált kisdoktori értkezést. Ez nagy hiba, ha így volt, legyen szó bárkiről. Az, hogy a köztársasági elnökről van szó, az kissé növeli az ügy kellemetlenségét, de az elv ugyanaz. Tisztáznia kell magát neki is, mert ez nem jó üzenet sem a minősítésükért eddig megdolgozóknak, a jövő generációról nem is beszélve, mert azt üzenné nekik: ha az elnöknek szabad volt, nekem miért ne lehetne!

Egry Gábor

#302 Re: Re: Re:

2012-01-17 18:27

#272: - Re: Re:

Ebben az esteben nyugodtan keressen meg és a hamisnak bizonyoló aláírást törölni fogom.

Egry Gábor

#303 Türelmet a kamu aláírások eltüntetésére

2012-01-17 18:33

A nyilvánvalóan valótlan aláírásokat megpróbálom rendszeresen törölni, de erre időnként várni kell, más dolgom is van.

Vendég

#304

2012-01-17 18:33