Idegeskedés és várakozás az "Auchan" körforgalomban. Miért?
Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével
Ez a(z) Idegeskedés és várakozás az "Auchan" körforgalomban. Miért? petíció automatikusan generált fórumtémája
Vendég |
#762016-09-19 09:52Én is araszoltam a menetrendszerinti buszon, és nagyon sokszor szó szerint a hányinger kapott el a busz hintázásától sajnos! |
Vendég |
#772016-09-19 10:09Naponta ott járok reggel |
Vendég |
#782016-09-19 10:59Egyetlen megoldást látok hatékonynak a jelenlegi helyzetben: ha a 11-es út túlterhelt forgalmát nem egy bevásárló központ körforgalmán keresztül vezetve kötnék össze, hanem közvetlenül! Minden egyéb megoldás csak maszatolás, pénzek elkenése lenne. |
Vendég |
#792016-09-19 11:59Mert teljesen egyet értek vele. A felvetett problémák jogosak. Tapasztalatból tudom. Tisztelettel. |
Zééé |
#80 Re:2016-09-19 13:36Szóval belámpázzák... Gratulálok... Kb. amikor a sánta ló helyzetét úgy oldják meg, hogy a másik oldalon is eltörik a lábát, hogy szimmetrikus legyen... Lámpa = garantáltan plusz fél óra... minimum.Egyetlen "szimpla húzás kellene: a hídról lejövő forgalmat külön szinten vezetni Bp. felé. És pont. Az már csak hab lenne, ha a Szentendre felé lekanyarodót 1 sávval bővítenék, meg az Auchan felé lenne egy korábban induló külön sáv. |
Vendég |
#812016-09-19 14:08Katasztrófális a reggeli és esti órákban a munkába eljutni, onnan pedig hazaérni belátható időn belül! |
Vendég |
#822016-09-19 15:18Azért írtam alá ezt a petíciót, mert felháborítónak tartom, hogy valakik megtervezték, engedélyezték, megépítették, a közpénzből kifizették ennek a csomópontnak a fenti költségeit és nem törődnek azzal, hogy mennyire rosszul tervezték, építették meg ezt a csomópontot és mennyi embernek okoztak, okoznak már évek óta nap, mint nap bosszúságot, idegeskedést ezzel a "megoldással". Az illetékes felügyelet, az illetékes vezetők MIÉRT NEM INTÉZKEDTEK MÁR AZ AZONNALI ÁTÉPÍTÉSRŐL, A MEGFELELŐ MEGOLDÁS ÉRDEKÉBEN??? MEDDIG LEHET EMBERTÁRSAINK SZÁZAIT NAPONTA AZ ŐRÜLETBE KERGETNI EGY ILYEN FORGALMI CSOMÓPONT LÉTREHOZÁSÁVAL??? AZONNALI INTÉZKEDÉST VÁRUNK AZ ILLETÉKESEKTŐL!!! |
Vendég |
#832016-09-19 16:47Azért,mert sem reggel, sem este nem lehet a hídon hosszú várakozás, araszolás nélkül áthaladni. Másik: Szentendre felől az Auchant lehetetlen megközelíteni reggel, délben és este. Ez a felhajtó csak az éjszakai forgalomban használható rendeltetésszerűen. |
Vendég |
#842016-09-19 18:14Szerintem fillérekből meg lehetne oldani, felüljárók, lámpák körcsomi duplázás nélkül: Már most mindeki a jobb sávban félig lehajt a porba illetve a középen és balra haladók (a figyelmesebbje) lehúzódnak, hogy jobbra le lehessen kanyarodni az Auchan felé. Rengeteg hely van egy harmadik sávnak amit már 100 méterrel hamarabb VAN HELY megcsinálni!!! Gyakorlatilag minden harmadik autó oda megy és a körcsomi forgalmától teljesen függetlenül oda is mehetne ha egy kis aszfaltot kaphatna még, mert ISMÉTLEM: hely van, akár a bal oldal irányában is lehet szélesíteni az egészet és akko rmég egy kis festék kell hozzá. |
Vendég |
#852016-09-19 18:50Adják vissza a körforgalomba a második sávot is! Nem is értem, h miért van lezárva?! Felháborító, hogy egy megépült kétsávos körforgalom egyik sávja évek óta le van zárva !!!! |
Vendég |
#862016-09-19 19:32Mert lassan oda jutunk,hogy a sérült/autizmussal ,élő/gyermekem iskolája kiválasztásánál a legfőbb szempont,hogy NE kelljen a hídon keresztül menni.Agyrém! |
Vendég |
#872016-09-19 20:15Nem értem, hogy miért ugyanabban a körforgalomban vezetik ki az M0- ról a forgalmat, mint amelyiken rá is vezetik. Ilyen egyetlen autópálya csomópontban sincs. Szét kellene választani ezt a két forgalmi irányt! Felháborító, hogy ez már évek óta így megy!!!! |
Vendég |
#882016-09-19 20:22Mert megoldható lenne, csak akarni kellene. |
Vendég |
#892016-09-19 21:33Húgom ott dolgozik,körülmènyes hazajutnia. |
Vendég |
#902016-09-20 04:11Ezt a korforgalmat nem erre epitettek. A cora forgalmara volt meretezve. |
Vendég |
#912016-09-20 05:20Miért nem lehet új kerülőutat kialakítani a Metro felé kiépített út továbbépítésével az M0-ra való felhajtás céljából? Így elkerülhető volna az a bedugított körforgalom! Emlékszem, hogy a belső sáv lezárása előtt sokszor mérték a forgalmat rendőrautókból. Most miért nem mérik a döntés következményét? |
P. Dániel Vendég |
#922016-09-20 05:42Milliárdos tervezési hibának tartom az M0-ás budakalászi csomópontját. A körforgalom újra-kétsávosítását és a Hadrianus utcai visszafordulást éppen az állandó jellegű balesetek (és az azok által okozott további torlódások) miatt szüntették meg, tehát azt sem tartom megoldásnak. Remélem az M0-ás körgyűrű folytatása során (ami persze ismételtten milliárdos beruházást jelent csupán erre az egy csomopóntra vonatkozóan) ez a csomópont is megkapja a klasszikus, négyhurkos felhajtórendszert, ami biztosítani tudná ott a baleset- és akadálymentes közlekedést. Ennél korábban nem látok rá esélyt. Vajon lesz-e, lehet-e felelősségre vonás egy ekkora tervezési hibáért? |
Vendég |
#932016-09-20 06:56Rendszeresen járok erre, Budapestre menet és jövet, és minden alkalommal megszenvedek a dugóban, és bosszankodom. Viszont a kétsávos körforgalmat abszolút rossz megoldásnak tartom, mert sokkal baleset-veszélyesebb a jelenleginél is. Talán valami hasonló dolog lehetne a megoldás, mint Pestlőrincen a Gilice térnél - bár ott nagyobb hely van. Az ideális megoldás a háromszntes kereszteződés lenne a jelenlegi kétszintes helyett. |
Vendég |
#942016-09-20 07:09Erre nincsenek szavak!!! Minősíthetetlen! A budakalászi polgármester virágos kerteket rendel meg milliókért, ahelyett, hogy az utakra fordítaná. Elharapjuk a nyelvünket mire elzötykölődünk a körforgalomig ott várakozva bosszankodva nézzük ( mert van idő nézelődni |
Fviktor Vendég |
#95 Re:2016-09-20 07:47#92: P. Dániel - "...Remélem az M0-ás körgyűrű folytatása során (ami persze ismételtten milliárdos beruházást jelent csupán erre az egy csomopóntra vonatkozóan) ez a csomópont is megkapja a klasszikus, négyhurkos felhajtórendszert, ami biztosítani tudná ott a baleset- és akadálymentes közlekedést." A terv szerint nem! A mostani felhajtó/lehajtó látná el mindkét irányt. És a hülye magyar bürokratikus szabálykövetésben nem a forgalomhoz alakítják a csomópontot, hanem a csatlakozó út típusához: A 11-es egy sima másodrendű főút, pont! Még akkor is, ha kvázi gyorsforgalmi úttá fejlesztették. Máshol, ahol van autópálya (2-M2, 3-M3-M31, 4-M4, 5-M5, 6-M6, 7-M7, 1-M1), ott elegendő. De a 11-esnek nincs autóútja, viszont egy százezres régió gyűjtőútja. Mindez másodrendű főútként. Az illetékesek fejében kellene, hogy kattanjon valami, de amíg nem ott laknak az illetők, addig sajnos nem fog... :-( |
Vendég |
#962016-09-20 11:00Én is mindennap a dugóban ülök. |
Neo |
#97 2 sáv ?!2016-09-20 12:10Nem értem, hogy miért olyan "szükségszerü" a 2. sáv a körforgalomban egyeseknek! |
István |
#98 Hajrá!2016-09-20 15:27Vicces,de inkább szánalmas ,hogy "turbó,lámpás,s.t.b." körforgalamt terveznek rendes autópálya csomópont helyett. Nem kell bonyolítani,de addig is ,amíg megépül, állítsák vissza a régi közlekedési rendet (2 bevezető sáv,2 sávos körforgalom,visszfordulási lehetőség lámpa nélkül a Hadrianus utcánál) .Nem kell a közelekedőket hülyének nézni,lassan mindenki meg fogja tanulni a többsávos körforgalom használatát . |
Vendég |
#992016-09-20 16:31mert utálom a töketlen megoldásokat........................ és utálok állandóan bepofátlankodni:))))))))))))))))))) tényleg |
Vendég |
#1002016-09-20 16:37már régóta tervezem, hogy bizony jó lenne teljes útzáras tüntetést szervezni ide, hogy végre felfigyeljenek erre az ''illetékesek'' mit gondoltok? |
|
Ingyenes kötelező ivartalanítás bevezetése és sintértelepi altatás tilalma
Van valami, amit meg akar változtatni?
A változást sosem azok indítják el, akik csendben maradnak. A petíció szerzője kiállt mellette és cselekedett. Ön is ugyanezt fogja tenni? Indítson egy társadalmi mozgalmat egy petíció létrehozásával.
Kezdje el saját petíciójátTovábbi petíciók, amik érdekelhetik
Legyen állatorvosi ügyelet Pécsen
2836 Létrehozva: 2024-03-21
Az egyház a híveké és nem a politikusok játszótere: Balog Zoltánnak mennie kell.
605 Létrehozva: 2024-03-21
Induljon két osztály a Szilvási Általános Iskolában 2024. szeptemberében!
441 Létrehozva: 2024-03-22
Petíció Somos András műsorvezető visszatéréséért
1846 Létrehozva: 2024-02-25
Ingyenes kötelező ivartalanítás bevezetése és sintértelepi altatás tilalma
5334 Létrehozva: 2023-07-26
BRINGABARÁT VASÚTÁLLOMÁSOKAT!
1341 Létrehozva: 2024-03-04
NE LEGYEN NÉPKONYHA A KISKORONA UTCA SZÍVÉBEN
552 Létrehozva: 2024-03-17
PETÍCIÓ A POMÁZI ORVOSI ÜGYELET VISSZAÁLLÍTÁSÁÉRT
843 Létrehozva: 2024-02-21
Töröljék el a kötelező MESZK tagságot
4700 Létrehozva: 2024-03-03
Összefogás a HÉV-en zaklatott kislányt védelmező apuka ügyében
49078 Létrehozva: 2024-02-07
FCI által regisztrált KÁJ, KAU és Kangal tenyésztők fülvágás tilalma alóli mentessége
95 Létrehozva: 2024-03-22
Futárok átalányadójának csökkentése
939 Létrehozva: 2024-02-25
Petíció Aladár családjába történő visszahelyezésére és 6 pontos a gyermekvédelmi törvényjavaslatokért/Petición por el regreso de Aladár a su familia y 6 puntos por la petición de protección de menores
109 Létrehozva: 2024-03-21
Petíció a kőszegi iskolákért
115 Létrehozva: 2024-03-20
A patakpart nem logisztikai telephely!
101 Létrehozva: 2024-03-04
A Duna Terasz Grande lakások birtokbaadásáért
744 Létrehozva: 2024-03-14
Mondjunk nemet a csíki csendőrlaktanyára!
860 Létrehozva: 2023-03-27
Váti iskola felső tagozatának fennmaradása
613 Létrehozva: 2024-03-15
Hajdúböszörmény állataiért, és állatszerető embereiért
966 Létrehozva: 2024-03-06
Tiltakozunk a Fonyódligeti Erzsébet-tábor előtti vízparti terület lezárása, eladása ellen
807 Létrehozva: 2024-03-07