Veszélyben a természettudományos (köz)oktatás


Vendég

#1

2016-04-27 18:15

Végre! Nem kapkodták el a megszólalást, amikor hónapok óta tisztában vannak arról, mi készül a szakgimnáziumokban, az iskolaigazgatók már novemberben tudták...Nem késő ez egy kicsit???


Vendég

#2

2016-04-27 18:17

MERT FELHÁBORÍTÓNAK TARTOM AMIT MŰVELNEK!!

Vendég

#3

2016-04-27 19:06

VÉGRE!


Vendég

#4

2016-04-27 19:16

Jómagam is biológia-földrajz-kémia szakos tanár vagyok, és borzasztónak tartom az össznépi elbutítás irányába tett újabb lépést! Ha nem ismerik az emberek a körülöttük lévő világot, a saját testüket, nem fognak kérdezni; bármi hülyeséget el lehet velük hitetni, meg lehet velük vásároltatni! Ne összeszerelő robotokat ontsanak az iskoláink!

Vendég

#5

2016-04-28 07:18

Csak egy megoldást látok: El kell zavarni a jelenlegi kormányt és vazallusait, mert pont lesz@rják az ilyen petíciókat!


Vendég

#6

2016-04-28 09:11

Művelt embereket kell nevelni. Legyen az gyári munkás, pincér, rendőr vagy bármi más. Soha nem vált káromra nekem sem, hogy kiváló tanárok tanítottak biológiára, fizikára, kémiára és földrajzra. Máig hálás vagyok nekik.

Vendég

#7

2016-04-28 10:52

Saját élet tapasztalatom alapján támogatom a természettudományos oktatás fenntartását.
Bandi

#8

2016-04-28 13:57

Sajnos az osszeszerelo uzem letrehozasa a cel. Valakinek el kene mar zavarnia Parrag Laszlot, aki gyerekkoraban se volt kepes felfogni a termeszettudomanyokat.


Vendég

#9

2016-04-28 14:04

A Magyar Feltalálók Egyesületének vezetőjeként az egyesület és magam nevében írtam alá a petíciót. Napjainkban az évenként megalkotott találmányok száma mélyponton van. A kevés beadott szabadalmi bejelentés egyharmada kap csak oltalmat, mert a feltalált műszaki alkotások színvonala nem üti meg a kívánt mértéket. Ennek oka a technológiai műveletlenségünk. Nem csökkenteni, hanem növelni kell a reál tárgyak oktási óraszámát az iskolákban!

Vendég

#10

2016-04-28 14:37

Úgy gondolom, hogy a modern természettudományos ismeretektől megfosztott ember kiszolgáltatott, védtelen, könnyen megtéveszthető, kerítések közé zárható. A mai felnőttektől elvárom, hogy a gyerekeik, az unokáik, a hazájuk érdekében emeljek fel szavukat, ne engedjék tovább zülleszteni az iskoláinkat! Minden közvetlenül érdekelt tanár, szülő, egyetemi oktató és diák, a szakmai szervezetek, az érdekvédelmi szervezetek (szakszervezetek) és mozgalmak, a progresszív politikusok azonnali összefogása kell a butaság tombolásának a megállításához. MOST! A tét óriási!

Vendég

#11

2016-04-28 18:11

Egyetértek azzal, hogy szükség van a természettudományok oktatására, hogy széles látókörű, jól képzett, értelmes ifjúságot neveljünk.

Vendég

#12

2016-04-28 19:42

Úgy gondolom, természettudományos ismeretekre egyre inkább szükség van és lesz, ez nem lehet szakmafüggő! A műszaki képzésben sem szoktuk a humán tárgyak fontosságát megkérdőjelezni, fordítva se illene már. A tananyag tartalmát kellene másképpen súlyozni iskolatípusokban, szakmákban.
Probléma az is, hogy  minden ágazat külön tiltakozik, pedig erős, együttes fellépésre lenne szükség a szakképzés átalakításának azonnali felfüggesztése érdekében. A mi iskolánkban már annyira készpénznek veszik a tervezet őszi bevezetését, hogy a kémia, földrajz, biológia és fizika tankönyvek meg se lettek rendelve a kilencedikeseknek.
Gyalázat, ha ezt végrehajtják!

László Bayer
Debrecen

#13 Tények!

2016-04-28 22:07

Vannak fontosabb dolgok is! A természet tudományok hasznosak de semit nem érnek, amig nincs Isten hit! Segitsenek az erkölcsök megőrzésében! Irják alá! http://www.peticiok.com/a_magyar_erkolcsok_felemeleseert


Vendég

#14

2016-05-02 12:21

Biológia tanárként mérhetetlenül felháborítanak a már behozott és a tervezett változtatások.

Vendég

#15

2016-05-03 06:45

A peticiót azért írtam alá, mert egykori bölcsészként is fontosnak tartom a természettudományok valamennyi - eddig az iskolarendszerben - oktatott területének ismeretét. Ezek nélkül műveletlen, falanszterbe szorított, gondolkodásra képtelen állampolgárai lesznek ennek az országnak. Négy unokás nagymamaként pedig nem szeretném, hogy az utódaim/utódaink fontos ismeretek nélkül éljék majd felnőtt életüket. Hajrá kémikusok, biológusok, fizikusok és földrajz tanárok!

Vendég

#16

2016-05-03 06:52

Egyrészt azért, mert a tudásgazdálkodásért felelős könyvtáros szakma főiskolai tanáraként tudom, hogy mit jelent az emberi tudás birtoklása, másrészt mert látom, hogy a magyar oktatásügyet olyanok irányítják, akik azt sem tudják, hogy a gimnázium az általános műveltség garanciája: akkor nevezik szakgimnáziumnak ezt az iskolatípust, amikor még az eddiginél is silányabb tudást akarnak nyújtani. Veletek vagyok természettudományokat oktató tanárok!

Vendég

#17

2016-05-03 12:17

Pedagógusként sajnos azt tapasztalom , hogy az emberek elbutítása megy hazánkban , minél kevesebbet tud valaki, annál könnyebb birkaként terelgetni, az orránál fogva vezetni !

Vendég

#18

2016-05-04 07:05

Teljes mértékben egyetértek a petícióban megfogalmazottakkal.

Vendég

#19

2016-05-05 17:18

A diákoknak használható tudásra van szüksége, nem pedig humán tárgyakra.

Vendég

#20

2016-05-06 02:26

Nyugdíjas rajztanár vagyok, eredetileg keráma tervező ipm., anya, és nagymama. Azért írtam alá, mert szeretném, ha széles látókörű, művelt fiatalok kerülnének ki a középiskolákból, akiknek továbbra is nyitva állna a továbbtanulás útja, a pályamódosítás lehetősége. Szeretném, ha nem lehetne életképtelen, buta bábokat csinálni belőlük. A rajzot, és vele a művészettörténetet már megszüntették. Az éneket, zenét, zenetörténetet is. Pedig ezek nélkül kreatív embereket nevelni, vagy akárcsak a szakmájukat rendesen művelni tudó "szakikat" aligha lehet. Ha a természettudományokat is kidobják a tantervből, lassan visszajutunk a középkorba, mikor a jobbágyoknak írni-olvasni sem kellett tudni. Ostoba bábokat akarunk az életbe kibocsátani a 21. században?!?!? Ezerrel tiltakozzon mindenki, aki ezt nem akarja!!!!!!!!!!


Vendég

#21

2016-05-08 02:57

Fizikus vagyok, középiskolai fizkatanár, aki "ideiglenesen" 32. éve a tanügyben ragadtam. A sokadik hentelése a term. tud.-os tárgyaknak .Magyar Bálint, Pálinkás József garázdálkodása nem volt elég, az óraszám 2006-ra a 1/3-ra csökkent pl. fizikából, de vegytanból is az ált. iskolában. Most pedig ez az ökörhúgyozáshoz hasonlító cikk-cakk, amit a KDNP művel mindent betetéz. Hamurappi óta egyébként nem illik visszafelé törvénykezni és ez alapján büntetni.

Vendég

#22

2016-05-09 15:29

Természettudományos alapismeretekre mindenkinek szüksége van. Egy összevont, elvont konglomerátum csak az úgyis terjedő, homályos, áltudományos tanoknak adhat táptalajt! Az átnevezés pedig egyenesen félrevezető: a "-gimnázium" többet, inkább magasabb szintet sejtetne (a gimnázium valamikor rangot, az egyetemre való belépőt jelentett), holott a közismereti tárgyak csökkentése inkább a jelenlegi szakközépiskolákhoz viszonyítva is inkább degradálást, a szakiskolákhoz hasonulást jelentené.

Vendég

#23

2016-05-09 18:30

Azért írtam alá, hogy ne jussunk vissza a középkorba.

Vendég

#24

2016-05-16 07:18

Szeretem a természetet, és nyugdíjas tanár vagyok.

Vendég

#25

2016-05-23 19:35

Azért írtam alá a petíciót, mert hátha sikerül rászorítani a döntéshozókat szerintem lényegesen racionàlisabb döntésre.