Veszélyben a természettudományos (köz)oktatás


Vendég

#1

2016-04-27 18:15

Végre! Nem kapkodták el a megszólalást, amikor hónapok óta tisztában vannak arról, mi készül a szakgimnáziumokban, az iskolaigazgatók már novemberben tudták...Nem késő ez egy kicsit???


Vendég

#2

2016-04-27 18:17

MERT FELHÁBORÍTÓNAK TARTOM AMIT MŰVELNEK!!

Vendég

#3

2016-04-27 19:06

VÉGRE!


Vendég

#4

2016-04-27 19:16

Jómagam is biológia-földrajz-kémia szakos tanár vagyok, és borzasztónak tartom az össznépi elbutítás irányába tett újabb lépést! Ha nem ismerik az emberek a körülöttük lévő világot, a saját testüket, nem fognak kérdezni; bármi hülyeséget el lehet velük hitetni, meg lehet velük vásároltatni! Ne összeszerelő robotokat ontsanak az iskoláink!

Vendég

#5

2016-04-28 07:18

Csak egy megoldást látok: El kell zavarni a jelenlegi kormányt és vazallusait, mert pont lesz@rják az ilyen petíciókat!


Vendég

#6

2016-04-28 09:11

Művelt embereket kell nevelni. Legyen az gyári munkás, pincér, rendőr vagy bármi más. Soha nem vált káromra nekem sem, hogy kiváló tanárok tanítottak biológiára, fizikára, kémiára és földrajzra. Máig hálás vagyok nekik.

Vendég

#7

2016-04-28 10:52

Saját élet tapasztalatom alapján támogatom a természettudományos oktatás fenntartását.
Bandi

#8

2016-04-28 13:57

Sajnos az osszeszerelo uzem letrehozasa a cel. Valakinek el kene mar zavarnia Parrag Laszlot, aki gyerekkoraban se volt kepes felfogni a termeszettudomanyokat.


Vendég

#9

2016-04-28 14:04

A Magyar Feltalálók Egyesületének vezetőjeként az egyesület és magam nevében írtam alá a petíciót. Napjainkban az évenként megalkotott találmányok száma mélyponton van. A kevés beadott szabadalmi bejelentés egyharmada kap csak oltalmat, mert a feltalált műszaki alkotások színvonala nem üti meg a kívánt mértéket. Ennek oka a technológiai műveletlenségünk. Nem csökkenteni, hanem növelni kell a reál tárgyak oktási óraszámát az iskolákban!

Vendég

#10

2016-04-28 14:37