Együtt a Budai Campusért!

Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével

Ez a(z) Együtt a Budai Campusért! petíció automatikusan generált fórumtémája

Ezt a hozzászólást a petíció szerzője eltávolította (Részletek)

2015-09-02 07:12



Vendég

#527

2015-09-03 13:33

Élelmiszermérnök hallgató vagyok, BSc, levelezős. Most kezdem a 7.félévemet, és nem szeretném hogy ennyi Corvinusos évem kárba vesszen és végül kapjak egy SZIE-s diplomát...

Vendég

#528

2015-09-03 19:40

Azért írtam alá, mert a Budapesti Corvinus Egyetemre járok, már "csak" az államvizsga hiányzik. És Curvinusos diplomát szeretnék!!!!

Vendég

#529

2015-09-05 04:43

Nagy kár elrontani a már bevált jót.

Vendég

#530 Re:

2015-09-05 06:41

#529: -  

 Nem kár, hanem bűn! Főleg ha nem tévedés hanem piszkos indokok motiválják.


Vendég

#531

2015-09-07 06:11

Mint Természetbarát többször jártam ezen a természetvédelmi területen. Aggódom, hogy az összevonással, átalakítással, ez a terület is megváltozik, és megszűnhet a jelenleg fennálló példás oktató jellegű, a lakosság és nekünk természetbarátoknak felüdülést is biztosító természetvédelmi terület látogathatósága.
Nem értek egyet egy évtizedek óta működő iskolarendszer erőszakos átalakításával az érintettek egyetértésének figyelmen kívül hagyásával.
Telek György

Vendég

#532

2015-09-07 06:49

Semmit rólunk nélkülünk...

Vendég

#533

2015-09-07 16:20

Mert felháborító ennek a 160 éves intézménynek a tudatos leépítése és megszüntetése, és a legundorítóbb dolog az egyetem arborétumának tudatos tönkretétele.

Ezt a hozzászólást a petíció szerzője eltávolította (Részletek)

2015-09-08 07:53


Ezt a hozzászólást a petíció szerzője eltávolította (Részletek)

2015-09-08 10:05



Vendég

#536 Re: CÖF Felhívás

2015-09-08 10:49

#535: Csizmadia László - CÖF Felhívás 

 Fizetett politikai hirdetést láthattak. Ja, nem, mert ingyenes.