Idegeskedés és várakozás az "Auchan" körforgalomban. Miért?


Vendég

#76

2016-09-19 09:52

Én is araszoltam a menetrendszerinti buszon, és nagyon sokszor szó szerint a hányinger kapott el a busz hintázásától sajnos!

Vendég

#77

2016-09-19 10:09

Naponta ott járok reggel

Vendég

#78

2016-09-19 10:59

Egyetlen megoldást látok hatékonynak a jelenlegi helyzetben: ha a 11-es út túlterhelt forgalmát nem egy bevásárló központ körforgalmán keresztül vezetve kötnék össze, hanem közvetlenül! Minden egyéb megoldás csak maszatolás, pénzek elkenése lenne.

Vendég

#79

2016-09-19 11:59

Mert teljesen egyet értek vele. A felvetett problémák jogosak. Tapasztalatból tudom. Tisztelettel.
Zééé

#80 Re:

2016-09-19 13:36

#17: -  

 Szóval belámpázzák... Gratulálok... Kb. amikor a sánta ló helyzetét úgy oldják meg, hogy a másik oldalon is eltörik a lábát, hogy szimmetrikus legyen... Lámpa = garantáltan plusz fél óra... minimum.Egyetlen "szimpla húzás kellene: a hídról lejövő forgalmat külön szinten vezetni Bp. felé. És pont. Az már csak hab lenne, ha a Szentendre felé lekanyarodót 1 sávval bővítenék, meg az Auchan felé lenne egy korábban induló külön sáv.


Vendég

#81

2016-09-19 14:08

Katasztrófális a reggeli és esti órákban a munkába eljutni, onnan pedig hazaérni belátható időn belül!

Vendég

#82

2016-09-19 15:18

Azért írtam alá ezt a petíciót, mert felháborítónak tartom, hogy valakik megtervezték, engedélyezték, megépítették, a közpénzből kifizették ennek a csomópontnak a fenti költségeit és nem törődnek azzal, hogy mennyire rosszul tervezték, építették meg ezt a csomópontot és mennyi embernek okoztak, okoznak már évek óta nap, mint nap bosszúságot, idegeskedést ezzel a "megoldással". Az illetékes felügyelet, az illetékes vezetők MIÉRT NEM INTÉZKEDTEK MÁR AZ AZONNALI ÁTÉPÍTÉSRŐL, A MEGFELELŐ MEGOLDÁS ÉRDEKÉBEN??? MEDDIG LEHET EMBERTÁRSAINK SZÁZAIT NAPONTA AZ ŐRÜLETBE KERGETNI EGY ILYEN FORGALMI CSOMÓPONT LÉTREHOZÁSÁVAL??? AZONNALI INTÉZKEDÉST VÁRUNK AZ ILLETÉKESEKTŐL!!!

Vendég

#83

2016-09-19 16:47

Azért,mert sem reggel, sem este nem lehet a hídon hosszú várakozás, araszolás nélkül áthaladni.
Másik: Szentendre felől az Auchant lehetetlen megközelíteni reggel, délben és este. Ez a felhajtó csak az éjszakai forgalomban használható rendeltetésszerűen.

Vendég

#84

2016-09-19 18:14

Szerintem fillérekből meg lehetne oldani, felüljárók, lámpák körcsomi duplázás nélkül: Már most mindeki a jobb sávban félig lehajt a porba illetve a középen és balra haladók (a figyelmesebbje) lehúzódnak, hogy jobbra le lehessen kanyarodni az Auchan felé. Rengeteg hely van egy harmadik sávnak amit már 100 méterrel hamarabb VAN HELY megcsinálni!!! Gyakorlatilag minden harmadik autó oda megy és a körcsomi forgalmától teljesen függetlenül oda is mehetne ha egy kis aszfaltot kaphatna még, mert ISMÉTLEM: hely van, akár a bal oldal irányában is lehet szélesíteni az egészet és akko rmég egy kis festék kell hozzá.


Vendég

#85

2016-09-19 18:50

Adják vissza a körforgalomba a második sávot is! Nem is értem, h miért van lezárva?! Felháborító, hogy egy megépült kétsávos körforgalom egyik sávja évek óta le van zárva !!!!

Vendég

#86

2016-09-19 19:32

Mert lassan oda jutunk,hogy a sérült/autizmussal ,élő/gyermekem iskolája kiválasztásánál a legfőbb szempont,hogy NE kelljen a hídon keresztül menni.Agyrém!

Vendég

#87

2016-09-19 20:15

Nem értem, hogy miért ugyanabban a körforgalomban vezetik ki az M0- ról a forgalmat, mint amelyiken rá is vezetik. Ilyen egyetlen autópálya csomópontban sincs. Szét kellene választani ezt a két forgalmi irányt!
Felháborító, hogy ez már évek óta így megy!!!!

Vendég

#88

2016-09-19 20:22

Mert megoldható lenne, csak akarni kellene.

Vendég

#89

2016-09-19 21:33

Húgom ott dolgozik,körülmènyes hazajutnia.

Vendég

#90

2016-09-20 04:11

Ezt a korforgalmat nem erre epitettek. A cora forgalmara volt meretezve.

Vendég

#91

2016-09-20 05:20

Miért nem lehet új kerülőutat kialakítani a Metro felé kiépített út továbbépítésével az M0-ra való felhajtás céljából?
Így elkerülhető volna az a bedugított körforgalom!
Emlékszem, hogy a belső sáv lezárása előtt sokszor mérték a forgalmat rendőrautókból. Most miért nem mérik a döntés következményét?
P. Dániel
Vendég

#92

2016-09-20 05:42

Milliárdos tervezési hibának tartom az M0-ás budakalászi csomópontját. A körforgalom újra-kétsávosítását és a Hadrianus utcai visszafordulást éppen az állandó jellegű balesetek (és az azok által okozott további torlódások) miatt szüntették meg, tehát azt sem tartom megoldásnak. Remélem az M0-ás körgyűrű folytatása során (ami persze ismételtten milliárdos beruházást jelent csupán erre az egy csomopóntra vonatkozóan) ez a csomópont is megkapja a klasszikus, négyhurkos felhajtórendszert, ami biztosítani tudná ott a baleset- és akadálymentes közlekedést. Ennél korábban nem látok rá esélyt. Vajon lesz-e, lehet-e felelősségre vonás egy ekkora tervezési hibáért?


Vendég

#93

2016-09-20 06:56

Rendszeresen járok erre, Budapestre menet és jövet, és minden alkalommal megszenvedek a dugóban, és bosszankodom.
Viszont a kétsávos körforgalmat abszolút rossz megoldásnak tartom, mert sokkal baleset-veszélyesebb a jelenleginél is. Talán valami hasonló dolog lehetne a megoldás, mint Pestlőrincen a Gilice térnél - bár ott nagyobb hely van.
Az ideális megoldás a háromszntes kereszteződés lenne a jelenlegi kétszintes helyett.

Vendég

#94

2016-09-20 07:09

Erre nincsenek szavak!!! Minősíthetetlen! A budakalászi polgármester virágos kerteket rendel meg milliókért, ahelyett, hogy az utakra fordítaná. Elharapjuk a nyelvünket mire elzötykölődünk a körforgalomig ott várakozva bosszankodva nézzük ( mert van idő nézelődni

Fviktor
Vendég

#95 Re:

2016-09-20 07:47

#92: P. Dániel -  "...Remélem az M0-ás körgyűrű folytatása során (ami persze ismételtten milliárdos beruházást jelent csupán erre az egy csomopóntra vonatkozóan) ez a csomópont is megkapja a klasszikus, négyhurkos felhajtórendszert, ami biztosítani tudná ott a baleset- és akadálymentes közlekedést."

 A terv szerint nem! A mostani felhajtó/lehajtó látná el mindkét irányt. És a hülye magyar bürokratikus szabálykövetésben nem a forgalomhoz alakítják a csomópontot, hanem a csatlakozó út típusához: A 11-es egy sima másodrendű főút, pont! Még akkor is, ha kvázi gyorsforgalmi úttá fejlesztették. Máshol, ahol van autópálya (2-M2, 3-M3-M31, 4-M4, 5-M5, 6-M6, 7-M7, 1-M1), ott elegendő. De a 11-esnek nincs autóútja, viszont egy százezres régió gyűjtőútja. Mindez másodrendű főútként.

Az illetékesek fejében kellene, hogy kattanjon valami, de amíg nem ott laknak az illetők, addig sajnos nem fog... :-( 


Vendég

#96

2016-09-20 11:00

Én is mindennap a dugóban ülök.
Neo

#97 2 sáv ?!

2016-09-20 12:10

Nem értem, hogy miért olyan "szükségszerü" a 2. sáv a körforgalomban egyeseknek!
Több lesz a baleset....
Semmit nem old meg a másik sáv feloldása!

István

#98 Hajrá!

2016-09-20 15:27

Vicces,de inkább szánalmas ,hogy "turbó,lámpás,s.t.b." körforgalamt terveznek rendes autópálya csomópont helyett. Nem kell bonyolítani,de addig is ,amíg megépül, állítsák vissza a régi közlekedési rendet (2 bevezető sáv,2 sávos körforgalom,visszfordulási lehetőség lámpa nélkül a Hadrianus utcánál) .Nem kell a közelekedőket hülyének nézni,lassan mindenki meg fogja tanulni a többsávos körforgalom használatát .


Vendég

#99

2016-09-20 16:31

mert utálom a töketlen megoldásokat........................

és utálok állandóan bepofátlankodni:))))))))))))))))))) tényleg

Vendég

#100

2016-09-20 16:37

már régóta tervezem, hogy bizony jó lenne teljes útzáras tüntetést szervezni ide, hogy végre felfigyeljenek erre az ''illetékesek''

mit gondoltok?