Idegeskedés és várakozás az "Auchan" körforgalomban. Miért?

Quoted post

P. Dániel
Vendég

#92

2016-09-20 05:42

Milliárdos tervezési hibának tartom az M0-ás budakalászi csomópontját. A körforgalom újra-kétsávosítását és a Hadrianus utcai visszafordulást éppen az állandó jellegű balesetek (és az azok által okozott további torlódások) miatt szüntették meg, tehát azt sem tartom megoldásnak. Remélem az M0-ás körgyűrű folytatása során (ami persze ismételtten milliárdos beruházást jelent csupán erre az egy csomopóntra vonatkozóan) ez a csomópont is megkapja a klasszikus, négyhurkos felhajtórendszert, ami biztosítani tudná ott a baleset- és akadálymentes közlekedést. Ennél korábban nem látok rá esélyt. Vajon lesz-e, lehet-e felelősségre vonás egy ekkora tervezési hibáért?

Válaszok

Fviktor
Vendég

#95 Re:

2016-09-20 07:47:23

#92: P. Dániel -  "...Remélem az M0-ás körgyűrű folytatása során (ami persze ismételtten milliárdos beruházást jelent csupán erre az egy csomopóntra vonatkozóan) ez a csomópont is megkapja a klasszikus, négyhurkos felhajtórendszert, ami biztosítani tudná ott a baleset- és akadálymentes közlekedést."

 A terv szerint nem! A mostani felhajtó/lehajtó látná el mindkét irányt. És a hülye magyar bürokratikus szabálykövetésben nem a forgalomhoz alakítják a csomópontot, hanem a csatlakozó út típusához: A 11-es egy sima másodrendű főút, pont! Még akkor is, ha kvázi gyorsforgalmi úttá fejlesztették. Máshol, ahol van autópálya (2-M2, 3-M3-M31, 4-M4, 5-M5, 6-M6, 7-M7, 1-M1), ott elegendő. De a 11-esnek nincs autóútja, viszont egy százezres régió gyűjtőútja. Mindez másodrendű főútként.

Az illetékesek fejében kellene, hogy kattanjon valami, de amíg nem ott laknak az illetők, addig sajnos nem fog... :-( 




Facebook