Maradjon meg a 239-es autóbusz!

Quoted post

farigo82

#5 Re:

2014-01-18 00:28

#1: -

Ez egy olyan dolog, ami sajnos kvázi be van betonozva. Megépült a 4-es metró, készek a tények. Nem gazdaságos gyorsbuszt járatni fölötte. Kelenföldön van egy ésszerű ráhordási pont. A 8E révén hosszabb útvonalon ugyan, de marad a közvetlen belvárosi kapcsolat is. 1996-ban lett volna értelme petíciózni, amikor a közgyűlés nagy többséggel megszavazta a megvalósíthatósági tanulmányt. A város és benne Újbuda lakói birkákként tűrtek, és befogták a fülüket is, amikor a metró koncepcióját ellenző szakértők szólaltak meg. Lehetett volna Gazdagrétre is kimenő gyorsvillamos-hálózatot építeni, ami szétágazva lefedte volna Újbudát. A metró 1. szakaszának az árának a 1/3-ából teljes átmérőnk is lehetne Újpalotáig. Nem így "alakult". Ez itt az utolsó másodperc.

Válaszok

szegényrét

#13 Re: Re:

2014-02-07 15:00:27

#5: farigo82 - Re:

Teljes mértékben igaza van. Birkák vagyunk. Már vágásérettek.

Gazdagrétről az ember negyedóra alatt a Villányi út közepére tudott érni. A metró indulás után mennyi kell majd?