Ragaszkodunk a Mezzo-hoz.

Quoted post


Vendég

#22

2014-01-11 17:49

Az alábbi szöveget tettem közzé a Facebookon:
Hát veszítettünk....Tegnapelőtt megpróbáltam rálépni kedvenc csatornámra, ehelyett harmadrendű operarészlet katasztrofális minőségű felvételének éneklés helyett üvöltöző előadói "interpretálásának" lettem szem - és fültanúja. Tehát ezt kaptuk a Mezzo helyett. Azóta többször próbálkoztam megbarátkozni az új csatornával (arra már nem is akarok gondolni, hogy jazz, meg modern tánc...). Az eredmény ugyanaz. Az egészben nagyon sok vérlázító dolog van. Annak ellenére, hogy jogilag semmiféle ellenvetésünk nem lehet (ennek kivédéséhez nyilván ért a szolgáltató), az elintézési mód mélyen megalázó! A TELEKOM egy csapásra három legyet ütött: A népbutításnak való behódolást, a kultúra sárba tiprását és az ügyfelek igényének magasfokú semmibevevését. Miközben több fórumon petíciók, hivatalos levelek és nem kis számú, ügyfelek által beérkező tiltakozások adtak hangot a MEZZO csatorna megtartásának védelmében, a TELEKOM, még egy két mondatos válaszra sem méltatta ezeket, hovatovább ez ügyben elzárkózott mindenféle nyilatkozattól. A napokban kaptam egy telefonhívást a TELEKOMtól (melyben előzőleg figyelmeztetnek, hogy a beszélgetést rögzítik), melyben a hölgy nagyon kedvesen - mivel régi ügyfelük vagyok - felajánlott egy kedvezményes balesetbiztosítást(!!!). Miután megjegyeztem, hogy talán nem ez lenne a TELEKOM fő profilja, hanem inkább jobb lenne, ha a Mezzo megszüntetésével kapcsolatos ügyekkel foglalkoznának, a hölgy (ahogy betanították!!) hangnemet váltott, és közölte, hogy ez nem az ő dolga, majd lecsapta (!) a telefont.
Emlékszem, azelőtt a UPC sokkal diplomatikusabban intézte az ügyet, rádióriportok voltak, melyben a cég egyik vezetője nagyon szimpatikusan nyilatkozott arról, hogy nem is gondolta, hogy ennyi pártolója, kedvelője van a MEZZOnak. És annál a szolgáltatónál megmaradt a MEZZO.
Ezúton, ismeretlenül is köszönöm Sándor Erzsi újságírónak az ügy érdekében végzett töretlen harcát: http://www.peticiok.com/read/8842/17143152
Akik pedig azon a véleményen vannak, hogy mindent az üzlet, a nézettség...stb irányít, azt üzenem, hogy ha így van, akkor ez nagyon rossz irány! Legalább annyit, hogy nehogy az a kép alakuljon ki, hogy az ügyfél legyen a szolgáltatóért, hanem fordítva.
Végül megjegyzem, hogy a történelem bebizonyította, hogy a magasrendű kultúra és a pillanatnyi, anyagi érdekektől vezérelt demagóg hatalmi törekvések harcában hosszú távon mindig az előbbi lett az időtálló győztes.
(Telekom: Együtt Veled)

Márkus Tibor

Válaszok

Piroska

#23 Re:INVITEL!!!!!!!!

2014-01-30 20:36:22

#22: -

SAJNOS az INVITEL is besorolt a MEZZOt eltörlők közé.  "SENKI" sem tud semmit,miért törölték az összes csomagjukból.Én is azért választottam az INVITELt, mert volt MEZZOja.Remélem,nem a MEZZO mondta vissza Magyarországnak.                Nemes Tamásné  Esztergomból.